Az elképesztően sok újítás mellett bekerült végre a vaulting is.
Szerencsére ez a frissítés már nem késett el úgy, mint az előző, és minden beígért újítást tartalmaz. Ma lehet kipróbálni a tesztszerveren, de előfordulhat, hogy meghosszabbítják a teszt fázist, amíg minden adatot össze nem gyűjtenek. BLYYY segítségével egy videót is csináltunk az újdonságokról, és aki szereti képanyagban is átnézni a dolgokat, az a cikk alján megtalálja azt. Térjünk is egyből rá arra, hogy milyen hiba javítások és tartalmak kerültek be a teszt szerverre, melyek az 1.0 megjelenésével december végén, az éles szerverekre is megérkeznek!
Tesztidőszak:
- November 14 éjjel 3-tól, november 15 éjjel 3-ig. FRISSÍTÉS: plusz 24 órát rátoltak az eddigire és a squad mód is bekerült.
Régiók és módok:
- NA SOLO First-person/ Third-person
- ASIA SOLO First-person/ Third-person
A sok apróság mellett két fontos dolog került be: a vaulting és a ballisztikai nagyjavítás.
Ballisztikai nagyjavítás:
Először is, élethűbbé tették a golyók esését nagyobb távon, hiszen mostantól nem csak a gravitáció, de a sebesség csökkenés is hatással lesz rá. 300 méter alatt szinte észrevehetetlen, de később sokkal nagyobbat esik a golyó mint eddig. Másodszor, kicsit alakítottak minden fegyver MOA-ján, pár fegyver pontatlanabb lesz, míg a többi pontosabb. Kicsit változott a zeroing, minden kiegészítőre külön lehet majd állítani és kicsit élethűbb lett, plusz a látást segítő kiegészítőknek (pl. red dot, 2x scope) mostantól állítható fényereje lesz. Végezetül pedig változtattak a hitboxon is, a nyakat mostantól védi a helmet és a kézfej/lábfej találatok kevesebb sebzést eredményeznek.
Kliens optimalizáció:
- Optimalizált terep, ami így kevesebb memóriát fog használni
- Kevesebbet fogunk laggolni, amikor éppen betölti a területeket a játék
- Kevesebbet fogunk laggolni, amikor sok játékost látunk egyszerre magunk előtt
Szerver optimalizáció:
- Optimalizált szerver teljesítmény
Akció:
- Bekerült a vaulting és climbing
Játékmenet:
- A járművek kiegyensúlyozottabbak lettek
- Halkítottak a járművek hangjain és realisztikusabbak az irányíthatóságuk
- Javítottak pár autó és utas animáción is
- A motorcsónakon kívül mindegyik jármű új hangot kapott
Felhasználói felület:
- Változtattak a tárhely kinézetén
„Amikor kiadtuk a játékot, még nem voltunk felkészülve ennyi csalóra, de azóta rengeteget dolgoztunk ezen, és végre elmondhatjuk, hogy a csalást használó játékosok 25%-al csökkentek, plusz a nagyon komoly csalók 50%-a került kitiltásra. Ugyanakkor mi is tudjuk, hogy ez nem elég: a nap 24 órájában monitorozzuk a dolgokat és erősítjük a védelmi rendszerünket. A harc ellenük talán végtelen, de mi megpróbálunk minden tőlünk telhetőt elkövetni, hogy ne legyen több csaló a játékunkban. Legutoljára pedig szeretnénk elnézést kérni a késésekért és a kliens összeomlásokért, de sajnos muszáj nagy stressz alá helyeznünk a klienst és a játékot is. Örülünk, hogy teszteltek és minden visszajelzést követünk akkor is ha nem válaszolunk rá. Ugyanúgy várjuk az 1.0-át, mint ti, és mi is reméljük, hogy minden rendben lesz a végső változattal.”
Szerencsére az újdonságokat nem csak szövegben láthatjátok, hiszen bLYYY kipróbálta nekünk a frissítéseket, és ezt egy videóban össze is gyűjtötte nekünk:
Ha szeretnétek követni őt, itt megtehetitek.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!
Ha szeretnél egy igazán jó PUBG közösségbe tartozni, akkor ezt a csoportot ajánljuk: PUBG - Hungary