A legutóbbi frissítés után Taliyah végre visszatérhet a Szurdokba? És mi lesz a Summoner Aery rúnával? Ebből a cikkből kiderül!
A legutolsó frissítés során néhány apró változtatás érkezett két hőst és egy rúnát illetően. A cikkben feltüntetett statisztikák az op.gg oldalról származnak.
A két hősből az első: Taliyah. Az ő esetében az életerő növekedés értéken nőtt 87-ről 90-re. A páncél növekedés értéke 3-ról 3.5-re nőtt. Utolsó sorban pedig az E képességének (Unraveled Earth) töltési idejét 11/10/9/8/7 másodpercről 16/14/12/10/8 másodpercre visszaállították. A győzelmi aránya jelenleg 49.69%-on áll, ami utoljára a 7.18-as frissítés során ért el ehhez közeli értéket. Népszerűségi aránya sem az igazi, jelenleg a 4.6%-kal a 16. helyen áll. Jelenleg dolgoznak a fejlesztők azon, hogy újra megtalálják az egyensúlyát a játékban és végre újra népszerű és sikeres karakter lehessen egyaránt. Taliyah esetében a játékot jobb minél hamarabb befejezni, mert a játék korai szakaszában a legerősebb. Bár az új rúnák sokat segítettek már rajta, az eddigi állapotához képest, a 7.22-es frissítés során érkező micropatch után elárulták, hogy bár Taliyah már sikeresebb mint korábban, még továbbra is megfigyelés alatt tartják és ennek megfelelően fogják még módosítani.
A jelenlegi szezonban az alábbi rúnákat tudjuk hozzá ajánlani:
A Misztikus üstökös segítségével a megsebzett hősökre egy üstököst zúdítunk, továbbá ha a Misztikus üstökös éppen töltődik, csökkenti a hátralévő töltési idejét. A Manaáramlás övének köszönhetően több manánk maradhat, mellyel számolva okosabban tudunk lanelni is, hiszen időnként visszanyerjük vele a manánk egy részét, vagy a következő felhasznált képességünk mana értékét. A Transzcendencia rúna miatt 10%-kal csökken a töltési idő a 10. szint elérése során, és a töltési idő fel nem használt része adaptív sebzést biztosít a számunkra. A Készülődő vihar pont egyensúlyba helyezi Taliyah gyengeségét a játék kései szakaszában, ugyanis a rúnának köszönhetően a játék előrehaladtával egyre több adaptív sebzést kapunk, és ez adja neki az erőt a játék végére. A másodlagos rúnaághoz az Uralom ágat javasoljuk, melyen belül egy Alattomos támadás javasolt, aminek köszönhetően a mozgáskorlátozó hatás alatt álló (pl.: vakítás, némítás, magatehetetlenség) ellenfeleknek bónusz tényleges sebzést okozunk. A Zombi őrszem zárásként pedig tökéletes, hogy az őrszemeink helyén egy Zombi őrszem jelenik meg, akár lejár a saját őrszemünk, akár leütésre kerül egy ellenfél által.
Zoe esetében a W képesség (Spell Thief) százalékon alapuló AP sebzése 50%-ról 40%-ra csökkent. Zoe, bár még nem jelent meg, PBE szerveren már volt szerencsénk tesztelni, és azt elmondhatom, hogy már nagyon várjuk az éles szerveren az élesítését. A karakter kialakítása eltér az eddigi karakterek kinézeteitől, de a mesés külső ne tévesszen meg senkit. Zoé hatalmas sebzés kiosztására képes amellett, hogy rendkívül mobilis.
Ajánlott build hozzá: Morellonomicon, Luden's Echo, Sorcerer's Shoes, Rabadon's Deathcap, Liandry's Torment és az utolsó tárgyat akár szabadon is megválaszthatjuk.
Lesz-e helye Zoe-nak a profik között?
Aioween | 17/11/14 16:31 Zoe-t hatalmas hype övezte megjelenése előtt, hiszen rengeteg újdonságot hozhat magával, és míg a fél világ az új rúnákat fejtegeti, érdemes pár szót róla is ejteni a jövő évi profi szezon kapcsán. Elindult a preseason, és vele együtt rengeteg újdonságot kaptunk, leginkább a rúnák képében.
Mi ezekkel a rúnákkal próbáltuk ki Zoe-t:
A Misztikus üstökös segítségével a megsebzett hősökre egy üstököst zúdítunk, továbbá ha a Misztikus üstökös éppen töltődik, csökkenti a hátralévő töltési idejét. A Manaáramlás övének köszönhetően okosabban tudunk kint maradni az ösvényen, hiszen időnként visszanyerjük vele a manánk egy részét, vagy a következő felhasznált képességünk mana értékét. A Tökéletes összpontosítás segít, hogy amennyiben tudunk vigyázni az életerőnkre, nagyobb sebzést oszthassunk ki az ellenfeleinknek. A Vízen járás segítségével a folyóban megnövekedik a mozgási sebességünk és az erőnk is, ezáltal érdemesebb ott harcolni, amennyiben van rá lehetőség. A másodlagos rúnaágon mi az Ihletet választottuk, azon belül a Süti-házhozszállítást melynek köszönhetően 12 percen keresztül minden 3. percben kapunk egy ingyenes sütit; ez összesen 4 süteményt jelent. Egy sütemény elfogyasztás életerőt és manát tölt vissza, továbbá véglegesen megnöveli a maximális manánk értékét. A Mágikus lábbelivel pedig a játék 10. percében kapunk egy ingyenes cipőt, azonban addig mezítláb kell járnunk. Kiiktatásonként pedig 30 másodperccel korábban juthatunk a cipőhöz.
Aki még esetleg nem látta volna magát a hőst vagy, hogy mire is képes, az az alábbi videóban megtekintheti.
Végezetül pedig zárnánk a cikkünket a Summoner Aery rúnával. Jelenleg a rúna nagyon ütős. Talán túlságosan is. Sona, Nami, Lulu, Janna tudna erről néhány szót szólni, vagy akár ezen hősök győzelmi aránya a jelenlegi frissítés során. Sona tartja a csúcsot a jelenlegi 56.19%-os győzelmi aránnyal és 12.30%-os népszerűséggel! Jelenleg a Summoner Aery úgy működik, hogy a képességeink, illetve alaptámadásaink Aery-t a célponthoz küldik. Az ellenfeleket sebzi, a szövetségeknek pedig pajzsot ad. A pajzs értékével úgy néz ki nincs gond, ugyanis ahhoz nem nyúltak jelenleg a fejlesztők. A sebzést azonban csökkentették. Jelenleg 20-tól 60-ig sebez, szinttől függően amihez jön még pluszban +0.10 varázserő és 0.15 bónusz sebzés. A 20-60-ig tartó érték 15-40-re csökkent. Tény és való, hogy jelenlegi állapotában túl erős a rúna, azonban személyes véleményem, hogy ez talán túl sok gyengítés a számára, sajnos még nem volt szerencsém letesztelni.
Mindenesetre kíváncsian várjuk a további fejleményeket, akár a rúnákkal-, akár a hősökkel-, nem utolsó sorban pedig a kék esszenciával kapcsolatban. Még egy hét hátravan a 7.23-as frissítésig, addig bármi megtörténhet.