PBE: ARURF, új hős- és őrszemkinézetek, hősöket és rúnákat érintő számos változtatás

PBE: ARURF, új hős- és őrszemkinézetek, hősöket és rúnákat érintő számos változtatás

A legújabb frissítés számos újdonságot tartalmaz: új hőskinézetek és hősöket, rúnákat érintő változtatások is érkeztek.

Éppen csak, hogy megjelent a 7.23-as frissítés, mi máris beleássunk magunkat a 7.24 frissítés jegyzeteibe. Érkeztek új hőskinézetek, új őrszemkinézet, számos apróság, és természetesen most sem maradtak el a hősöket és rúnákat érintő változtatások sem! Nézzük szépen sorban, mit is várhatunk az év utolsó frissítése során.

Tegnap már tömören beszámoltunk az új téli hőskinézetekről, most pedig megnézhetjük őket részletesebben is.

Santa Draven - 1350 RP - Nincs is jobb annál, mint amikor a Mikulás házhoz jön. Bár én a Mikulás Gragas után nem feltételeztem, hogy érkezik egy újabb hasonló hőskinézet, -de tetszik.


Ambitious Elf Jinx - 1350 RP - A maga kis játékos módján aranyos a hőskinézet, bár szerintem nem igazán illik Jinx őrült stílusához.



Snow Fawn Poppy - 1350 RP - Poppy rénszarvas bőrbe bújva, vagy csak az aggancsait felaggatva érkezik hozzánk a Szurdokba.


A jelenlegi Drágakövekből kiváltható dolgok listája véges, azonban ez most bővülni fog egy Hextech Kog'Maw hőskinézettel! Várhatóan ugyanúgy 10 Drágakő lesz az ára, mint a társaié. Jelenleg Hecarim, Vayne, Annie, Darius és Sivir rendelkezik ilyen exkluzív hőskinézettel. Emellett 3 őrszemtípust is betudunk szerezni a Drágaköveinkért cserébe: Exkluzív Hextech őrszemkinézet, Hajnalhozó őrszemkinézet és végezetül az Éjhozó őrszemkinézet.


Érkezik továbbá egy új őrszemkinézet Dearest Deer Ward névvel. Jelenleg még nem tudni az árát, de várhatóan 640 RP lesz, csakúgy, mint a többi.ddwardTovábbi 10 darab új, téli témájú Emote is érkezik! Olyan cukik és aranyosak, hogy már szinte belehalunk!snemoteNoha mindez még nem lenne elég, egyéb apróságként megérkezett a 2017-es All Star bejelentkező téma, amit ide kattintva megtekinthettek.

Tegnap amikor megírtuk a cikket a karácsonyi hőskinézetekkel kapcsolatban, megjegyeztem, hogy szívesen látnék télre egy ARURF játékmódot. Hát...azt kell hogy mondjam: lesz is! ARURF –lehet, hogy picit másképp mint eddig–, de vissza fog térni idén még egyszer! A PBE szerver fájlok között már megtalálható Snow Battle ARURF néven a játékmód. Pontosabb információnk még nincs, de amint lesz, úgyis elmondjuk nektek.

Persze nem tudunk elmenni szó nélkül az életerő csík változtatásai mellett. Korábban már beszéltünk erről is, hogy milyen részleteiben fog változni az, most inkább tekintsük meg az új, immár harmadik verziót.


Ezzel el is érkeztünk a hősöket érintő változtatásokig, melyből lesz néhány.

Bard HP regenerációjának az értéke 1.08-ról 1.5-re nőtt. Továbbá a W képességén (Caretaker's Shrine) a hatótávolság 800-ról 900-ra nőtt, és az egyszerre aktív gyógyító szentélyek száma a fix 3-ról 2/3/4/5/6-ra lett változtatva. Ezáltal Bard több embernek is tud segíteni, ami népszerűbbé teheti újból a hőst.bardwCamille esetében a passzívjából (Adaptive Defenses) biztosított pajzs időtartama 1.5 másodpercről 2 másodpercre nőtt.campSzintén Camille-t érintő változtatás a Q képességén (Precision Protocol) a költségmentes újrakasztolás 3 másodpercről 3.5 másodpercre nőtt.camnqCorki alap sebzésének az értéke 63-ról 59-re csökkent. Túl erősnek bizonyult a kis lövész, kíváncsian várjuk mit kezd kevesebb sebzéssel majd.

Darius passzívja (Hemorrhage) sem maradt sértetlen. Ugyanis túl gyengének találták, ezért a vérzés sebzése 10-27-ről 13-30-ra nőtt és emellett a Noxian Might bónusz AD értéke 30-200-ról 30-230-ra nőtt.dariusp

Galio E képessége (Justice Punch) úgy tűnt, hogy túl sokáig várat magára, míg újból tudjuk használni. A töltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre csökkent.

galie

Szintén Galio-t érintő változtatás, a W képessége (Shield of Durand) is változott. Az elsődleges használat során az AP ráta 4%-ról 5%-ra nőtt. A másodlagos használat során egy új hatás került hozzáadásra, melynek segítségével 20/30/40/50/60 (+20% AP) értékről egészen 60/90/120/150/180 (+60% AP) értékig fog vele sebezni!

galiw

Jhin sem ússza meg a változtatások sorát. Mégpedig az ultija (Curtain Call) lassításának az értéke 0.5 másodpercről nőtt 0.75 másodpercre. Továbbá, a minimum időtartam, ami eltelik kettő lövés között 1 másodpercről 1.25 másodpercre nőtt, és végső soron a sebzésének az értéke 50 / 115 / 180 (+20% összes AD) helyett 60 / 130 / 200 (+30% összes AD) lesz! Tehát erősebb lövésekre számíthatunk, amik jobban le fognak lassítani, éppen annyi másodperccel, amennyivel lassabban is tud egy lövést elsütni.

jhinr

Morgana is túl rég kapott már változtatást, itt az idő, hogy picit módosítsanak rajta. Az 5 másodpercenkénti mana regeneráció értéke 8.5-ról 11.5-re nőtt. Ellenben a manaregeneráció növekedésének az értéke 8-ról 4-re csökkent. Hozzányúltak a passzívjához (Soul Siphon) is, amiből eltávolították a 10/15/20% spell vamp-ot. Azonban egy új hatás került hozzáadásra: amennyiben Morgana megsebez egy hőst, nagy miniont vagy nagy szörnyet, életerőt nyer vissza 15/20/25/30/35/40%-ban a(z) 1/4/7/10/13/16. szinteken a sebzése alapján.

morganap

Itt még azonban Morgana nem ússza meg a dolgokat, a W képessége (Tormented Soil) is változott. Amikor a passzívja aktiválódik, akkor a W képességen 5%-kal csökken a töltési idő.

morw

Riven Q képességének (Broken Wings) a sebzése 10/30/50/70/90-ről 15/35/55/75/95-re nőtt.

riq

Sona a mikropatch ellenére továbbra sem ússza meg a változtatásokat. A Q képességének (Hymn of Valor) mana költsége 45/50/55/60/65-ről 60/65/70/75/80-ra nőtt, továbbá a bónusz sebzés értéke 20/30/40/50/60 (+20% AP)-ról 10/15/20/25/30 (+30% AP)-ra csökkent. Ez azért kicsit durva érvágás lesz a számára!

sqq

Taric lovagunk páncélzata túl erősnek bizonyult, ezért 45-ről 40-re csökkentették azt.

Zyra esetében számos változtatást eszközöltek. Az 5 másodpercenként visszatöltött mana értéke 8.5-ről 11.5-re nőtt, és a manaregeneráció növekedés értéke 0.8-ról 0.4-re csökkent. A passzívja (Garden of Thorns) esetében a növények megjelenési hatótávolsága 1300-ról 900-ra csökkent. A növények életének időtartama 5-7.5 másodpercről 8 másodpercre nőtt. A passzív mag időtartama 45 másodpercről 30 másodpercre csökkent. Ez nem befolyásolja a W képességet.

Továbbá a növények felépítése is változott. Az életerejük 4-ről 8-ra nőtt. A távolsági hősök ellen 2 helyett 4-et sebeznek. A közelharcos hősök ellen 2 helyett 8-at sebeznek. Az egy célpontos képesség sebzésének az értéke 4-ről 8-ra nőtt. A területi sebzés értéke a növényekre 2-ről 4-re nőtt. Az időszakos sebzés a növényekre 2-ről 1-re csökkent. Végezetül pedig a nagy minionok és szörnyek kettőt sebeznek a korábbi egy helyett a növényekre. Egy növény elpusztítása 3 aranyat fog adni, a korábbi 5 helyett.

zyrapp

Zyra W képessége (Rampant Growth) is változott. A növények nem adnak többet 10/20/30/40/50% extra életerőt. Ehelyett egy új hatás került hozzáadásra: amikor Zyra elpusztít egy ellenfelet, az újratöltési idő 20%-kal csökken. 100% a hősök, nagy szörnyek és nagy minionok után.

zyraw

Elérkeztünk a rúnákat érintő változtatásokig.

Press the Attack - A 3. támadás már nem kap erősítést magára a dmg + proc előtt.

ptt

Fleet Footwork - Az életerő visszatöltés 100%-kal megnő kritikus találat esetén.

ffw

Lethal Tempo - A töltési ideje 10 másodpercről 6 másodpercre csökkent.

ltt

Triumph - Az életerő visszatöltés 15%-ról 12%-ra csökkent.

triu

Presence of Mind - Az időtartam 5 másodpercről 7 másodpercre nőtt.

mmind

Coup De Grace - A sebzés 10%-ról 9%-ra csökkentve.

cdgg

Eyeball Collection - Az AD értéke 6-ról 3-ra csökkent. Az AP értéke 10-ről 5-re csökkent.

eyeyeye

Revitalize - A hatásegyaránt kiterjesztésre került azokra az életerő visszatöltésekre és pajzsokra, amit mi kapunk és amit mi generálunk.

rev

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.