Emeletes színpadot állítottak fel a koreai versenyszervezők, ami sokkal inkább nézőbarát, mint az eddigi megoldások.
Nem csak Európában és Amerikában lett nagyon nagy sláger a játék, de Ázsiában, főleg Kínában és Dél-Koreában is hatalmas népszerűségnek örvend. Természetesen a játék annyi embert vonzott be és annyira kompetitív, hogy a versenyek szervezése mindenhol elkezdődött, és ha valamihez értenek a dél-koreaiak, akkor az az e-sport és a hozzá kapcsolódó dolgok.
Látszik, hogy hatalmas tömegeket mozgatott meg a verseny.
A színpad félig nyitott és két emeletes, hogy mindenkit láthassanak a nézők
Minden játékos fölött látszik egy ALIVE felirat kivilágítva, ha az adott versenyző meghal, akkor a fény eltűnik.
Az operatőröknek is sokkal könnyebb dolga van, hiszen mindenkit látunk szemből, és később ezt a rácsos megoldást akár üvegre is lehet cserélni.
Nem csak a színpadot húzták fel az épületben, de egy külön fotó sarkot is kaptak a cosplayerek, ahol képeket készíthettek egy PUBG-s háttérrel.
100 ember versenyzését nézőbarátivá tenni nem volt könnyű feladat, de ez a megoldás szinte maradéktalanul mindent lefed, hiszen nem látnak egymásra a versenyzők, a nézők minden fontos információt látnak, és az operatőröknek is sokkal könnyebb a játékosok érzelmeit elkapni. Meg kell várnunk az 1.0-át, de lassan 3 millió egyszerre játszó játékosbázissal és ilyen volumenű versenyekkel egyre biztosabbnak tűnik, hogy a PUBG marad, és akár egy meghatározó e-sport játék alakulhat ki belőle.