Hivatalosan is itt van az 1.0 harmadik tesztfázisa - új fegyverek, Killcam és még sok érdekesség

Hivatalosan is itt van az 1.0 harmadik tesztfázisa - új fegyverek, Killcam és még sok érdekesség

Végre megint tesztelhetjük az újdonságokat, amikből megint csak akad bőven.

Ma reggel érkezett a hír, hogy újra tesztelhetjük a vaultingot és a ballisztikai változásokat, de emellett jó pár apró újdonság is bekerült a teszt szerverre. A frissítést ma, azaz november 22 reggel 8:00 órától, november 24 reggel 8:00 óráig tesztelhetjük. De nem kell aggódni, jövő hét elején újra lesz lehetőségünk.

Európában FPP-ben és TTP-ben is kipróbálhatjuk a frissítést, de csak Soloban vagy Squadban. A legtöbb újdonság csak optimalizációs és inkább balance változások történtek, de azért van pár ígéretes újdonság.

Optimalizáció

  • Javított karakter animációk.
  • Optimalizált fegyver renderelés nagy távra.
  • Optimalizált környezeti effektek.
  • Több UI javítás.
  • Kevesebb hullám lesz mostantól a tengereken, ami segít kicsit az fps-ünkön.
  • Kevesebb idő lesz betölteni a területeket.
  • A karakterek kevesebb memóriát használnak mostantól.

Animációk

  • Más vaulting animáció olyan tárgyaknál, amik 60 centinél magasabbak (a shift gomb lenyomásával).
  • A kabátok és dzsekik mostantól nem fognak össze vissza bugolni és nem lógnak ki, ha éppen balra vagy jobbra dőlünk egy ház fal mellett.

 Játékmenet

  • Csökkentett sebzés a tenyérre és a lábfejre, viszont mostantól többet sebzünk, ha valakinek a combját, vagy a karját lőjük el.

  • A bandage mostantól csak 4,5 másodpercig gyógyít a 8,5 másodperc helyett, de az elhasználási ideje és az okozott gyógyítás ugyanannyi, mint eddig.
  • A játékosok mostantól olyan helyekre is eltudnak ejtőernyőzni, ahova eddig nem lehetett ( itt még nem tudjuk pontosan, hogy már az elejétől ki lehet-e ugrani a gépből, vagy itt inkább arra gondoltak, hogy magasabban fog szállni a repülő, de valószínűleg előbbi).
  • A 15x scope-on is vannak mostantól zeroing jelek.
  • A 7.62mm fegyverek 4x scopeján más lesz a célkereszt, mint ahogy a snipereken és az SMG-ken is.
  • Mostantól sokkal homályosabban fogjuk látni a környezetet célzás közben.
  • A golyók mostantól átütik a vizet is, értelemszerűen minél gyorsabb egy golyó annál kisebb az átütése.
  • Guggolás közben lejjebb lesz a kameránk 3rd personban.
  • Kisebb tűzgyorsasága lesz az SKS-nek és a Mini-14-nek is.
  • Mostantól gyorsabban futunk, ha DMR-t tartunk a kezünkben (annyi lesz mintha AR lenne).
  • Csökkentett Mk14 visszarúgás.
  • 8x és 15x scope-ot mostantól nem lehet M16A-ra rakni.

Tárgyak

Bekerült két új fegyver.

  • Bekerült a DP-28 bárhol megtalálható lesz a világban, 47 golyó fér el a tárában és 7.62mm-es lőszerrel működik. 4x scope-ig mindenféle célzást segítő kiegészítő rámehet a fegyverre. Lassú a tűzgyorsasága, de messzire is nagyon effektív és nagy sebzéssel bír.
  • Bekerült az AUG A3, ami csak care packagekből jöhet. 5.56-os lőszert használ, amiből 30 fér bele a tárba és 40 akkor, ha extended maget rakunk rá. Nagy torkolati szórással rendelkezik, de magas a tűzgyorsasága és kicsi a függőleges szórása.
  • A Kar98 kikerül a care packagekből, de ugyanannyit fogunk találni a világban mint eddig.

Felhasználó felület/UX

  • Bekerült egy új betűtípus az angol nyelvhez.
  • Szebbé varázsolták a játékon belüli HUD-ot, beállítás menüt, az inventoryt, a menüt és a rendszer üzenet dobozát.
  • Javítottak a Solo/Squad UI-n.

A csapattársaid HP csíkjai átkerültek a bal alsó sarokba. Változtattak a csapat jelzések színén a mini mapon, a rendes mapon és a csapat listánál is. Bekerültek jelzések a csapattársak mellé (járműben ül, ejtőernyőzik, él/hallott, DBNO, csatlakozási státusz stb.).

  • Javított HUD interakciók.

Ha nincs több hely a táskában, a szöveg pirossá fog változni ezzel jelezve, hogy nem vehetsz fel több tárgyat.

  • Javított mini map és world map.

Kicsit halványultak a fehér vonalak a mini mapon, hogy jobban lássuk saját csapattársainkat és magunkat.

Javított színek a mapon, hogy jobban lássuk a jelzéseket és más információkat.

A mapon látható a csapattársaid FOV-ja mostantól.

Amikor mind a négy játékos egy járműben van, egy közös jelzéssé alakulnak a pályán.

  • Átkerült a kill feed a jobb felső sarokba.
  • Mostantól látunk egy jelzést, ha a csapattársaink HP-ja 75% alá megy és nem fog pirossá változni a csík.
  • Bekerült a kill cam, mostantól láthatjuk, hogy honnan és ki ölt meg a meccs végén (tehát akkor, ha minden csapattársunk meghalt).

Hangok

  • Változott a lobby zene.
  • Javított jármű hangok.
  • Bekerült egy hang, akkor, ha a kék kör szélén vagy.
  • Bekerült három új hang.

A bombák ledobásakor is lesz hang.

A bombák esésekor is lesz hang.

A bombák robbanásának is új lett a hangja.

Nyelvek

  • Bekerült négy új nyelv: Olasz, Portugál (Brazil), Spanyol (Mexikó) és a kínai (tradicionális)

Bug fixek

  • A kamera már nem lesz olyan borzasztó, ha a három kerekű motor oldalkocsijában ülünk.
  • Kijavították azt, hogy néha a bandage animációja nem ment le, ha folyamatosan használtad őket.
  • Kikerült egy rózsaszín kör, ami pár épület körül volt, amikor ejtőernyőztünk (valaki találkozott ezzel valaha? – a szerk.)
  • Mostantól nem lehet lőni vaulting közben.
  • Sokkal kevésbé lesz homályos a célkereszt ADS közben.

Mindezek mellé még egy új képet is kaptunk a sivatagos pályáról:

Ennyi újdonság fért bele ebbe a fázisba, ami valljuk be megint elképesztőn sok, így két napotok van mindent kipróbálni. Az 1.0 már tényleg csak egy karnyújtásnyira van, reméljük semmi csúszás sem fog közbe jönni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Ha szeretnél egy igazán jó PUBG közösségbe tartozni, akkor ezt a csoportot ajánljuk: PUBG - Hungary

Kövess Minket!



Közvetítések