Az év utolsó frissítése tartalmasabb lesz, mint gondolnánk.
A 7.24-es frissítés lesz az idei év legutolsó frissítésem melynek során nem csak a rúnák és a hősök fognak változni, de érkezik az ARURF legújabb felújított változata, a Snow Battle ARURF, ami már elérhető a teszt szerveren. A játékmóddal kapcsolatban a részleteket alább olvashatjátok el. Mint az év utolsó frissítésében, ebben is várható lesz a Snowdown esemény. Lehet, hogy idén is kapunk téli hextech ládákat a boltba és több mint valószínű, hogy idén is meg lehet vásárolni majd a korábbi téli hőskinézeteket, köztük a retro típusúakat is. Egy már biztos: 10 darab új idézői ikon is fog érkezni!
Ilyen lesz a Snow Battle ARURF játékmód
A következő ARURF játékmód nem olyan lesz, mint az eddigiek.
Számos hőst, tárgyat és rúnát érintő változtatás jött, vegyük ezeket sorra. Kezdjük a hősökkel.
Aurelion Sol esetében az ulti (Voice of Light) töltési ideje 120/100/80 másodpercről 110/90/70 másodpercre csökkent, ezáltal 10 másodperccel gyorsabban használható a képesség.
Bard W képessége (Caretaker's Shrine) az egyszerre lent lévő szentélyek számán alapul. Eltörölték az összes változtatást, és ezáltal az élő szervereken található értékek az aktuálisak jelenleg. Későbbiekben számolhatunk még azzal, hogy változtatni fognak a maximálisan elhelyezhető szentélyek számán, de úgy néz ki, még nem találják az arany középutat.
Cassiopeia E képessége (Twin Fang) esetében a mana költség 40/50/60/70/80-ról 40/47/54/61/68-ra csökkent.
Ezreal Q képessége (Mystic Shot) AD rátája 125%-ról 110%-ra csökkent. Úgy néz ki a Kleptomancy Ezreal-t így próbálják meg egyensúlyba hozni.
Galio passzívján (Colossal Smash) csökkent az AP ráta 70%-ról 50%-ra.
Ivern Q (Rootcaller) képességén a töltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 11/10.5/10/9.5/9 másodpercre csökkent.
Jarvan IV Q képességén (Dragon Strike) csökkent a sebzés 80/125/170/215/260-ról 80/120/160/200/240-re.
Jhin esetében a W képesség (Deadly Flourish) sebzése 50/85/120/155/190-ről 60/95/130/165/200-ra nőtt. Továbbá az ultija (Curtain Call) korábban kapott néhány változtatást, most ezt mind eltörölték, és visszaállt minden érték az élő szervereken található értékekre.
Karthus R képességén (Requiem) az AP ráta 60%-ról 75%-ra nőtt.
Leona W képességén (Eclipse) csökkent a sebzés 60/100/140/180/220-ról 40/80/120/160/200-ra. Az E képessége (Zenith Blade) túl erősnek bizonyult, ezért a sebzése 60/100/140/180/220-ról 40/80/120/160/200-ra csökkent.
Malzahar R képessége (Nether Grasp) esetében a sebzés 125/225/325-ről 125/200/275-re csökkent, továbbá az AP ráta 110%-ról 80%-ra csökkent. Nem kis érvágás lesz ez Malzahar számára.
Maokai Q képességén (Bramble Smash) a sebzés 70/115/160/205/250-ről csökkent 55/100/145/190/235-re.
Xin Zhao alap életereje 600-ról 550-re csökkent. Ezen kívül a W képességén (Wind Becomes Lightning) az AD sebzés százalékos értéke 85%-ról 75%-ra csökkent.
Yorick alap sebzésének az értéke 65-ről 62-re csökkent.
Zyra esetében a W képesség (Rampant Growth) hatása működik assissztok esetén is. Ezen kívül az E képességének (Grasping Roots) sebzése 60/95/130/165/200-ról 60/105/150/195/240-re nőtt. Itt azonban még nincs vége, az R képesség (Stranglethorns) új effektet kapott: amivel a újraindítja a növényeinek az időtartamát és 50% életerőt ad nekik.
Ezzel el is érkeztünk a tárgyakat érintő változtatásokig, melyből az elsőt a Bramble Vest kapja, ami innetől az egyedi passzívjában nem 15 sebzést oszt vissza, hanem 10%-ot a bónusz páncélzatunk alapján.
A következő tárgy ami módosítást kap: a Sunfire Cape. A tárgy egyedi passzívja változik, a sebzés 11-ről 20-ra nőtt. Ezen kívül a bónusz sebzés minionok és szörnyek ellen 200%-ról 100%-ra csökkent.
A rúnákat illetően is történt némi változtatás.
A Fleet Footwork esetében az AP értéke .2-ről .3-ra nőtt. A Fleet Footwork támadással és mozgással ugyebár Energia jelzőket gyűjt, melyből ha megvan 100 jelző, a következő támadásunk egy Feltöltött támadás lesz. A Feltöltött támadás pedig 5-50-ig sebez (+0.1 bónusz sebzés, +0.2 varázserő) és életerőt tölt vissza. Emiatt fontos ennek az értéknek a megfelelő konfigurálása.
A Mirror Shell által biztosított varázsellenállás értéke 5-ről 6-ra nőtt.
Az Overheal rúnánál a pajzs értéke az öngyógyító hatásokból 30%-ról 40%-ra nőtt. Gyengének bizonyult a rúna, ezért picit erősíteni kell rajta. A szövetségesek által nyújtott pajzsból kapott érték maradt változatlan.
Az Eyeball Collection pedig a teljes bónusz esetén a bónusz AD értéke 3-ról 6-ra nőtt. A teljes bónusz esetén a bónusz AP értéke 5-ről 10-re nőtt. A leírás innentől megemlíti, hogy az assisztok 1 szemgolyót adnak.
A Celerity rúna esetében pedig a mozgási sebesség 4%-ról 3%-ra csökkent. A +4% mozgási sebesség picit soknak bizonyult bizonyos hősök esetében, ezért csökkent az értéke 3%-ra. A bónusz mozgási sebességünk továbbra is maradt a korábbi 8%.
Ez a frissítés fontos dolgokat tartalmazott. Ti melyik hősön vagy rúnán, esetleg tárgyon változtatnátok az utolsó frissítés során?