Úgy néz ki, végre jó irányt vesznek a fejlesztések a szintlépéssel és a jutalmakkal kapcsolatban.
/A cikk a szerző egyéni, szubjektív véleményét tükrözi nyomokban/
Az előszezon megjelenése óta az új kék esszencia és a szintlépés utáni jutalmak nem kaptak sok pozitív visszajelzést, főleg nem tőlem. A tegnapi napon azonban Riot Cactopus tett egy érdekes bejelentést, amivel az egész rendszer a jó irányba indul el.
Szintlépésnél lévő mérföldkövek
Az új rendszerben minden mérföldkőnél beszerezhetsz egy különleges emote. A Legend 1-es emote kifejlesztéséhez 2500, a következőhöz 5000 KE volt szükséges, ez így ment volna tovább egészen 20000 KE értékig.
Az eddigi tapasztalataink: rövid beszámoló 40-es szinttől egészen 51-ig!
Huzsi | 17/11/19 11:30 Előző beszámolónkat, mely a 40. szinttel kapcsolatos itt olvashatjátok el: Huzsi | 17/11/12 09:37 Nos, a 30. szint feletti út nem pont úgy indult, ahogy reméltem. Bár az XP mértékével nem igazán van probléma, a fő gondot a jutalmazás okozza.
Az eredeti elképzelés ezekkel kapcsolatban az volt, hogy ezeket azon veterán játékosoknak szánták, akik annyira tele vannak már a kék esszenciával, hogy nem tudják mire költeni. Azonban nem csak az új játékosoktól, hanem a veteránoktól is érkezett negatív visszhang az emote kifejlesztésének költségeire, hiszen nem szerettünk volna erre költeni, főleg azért, mert kevés kék esszenciát tudtunk gyűjteni a szintlépések során.
Nos megváltoztatják a rendszert! Aki még nem fejlesztette ki az emote töredékeket, annak meg fog változni a kifejlesztési költsége 1 kék esszenciára. Azok a játékosok, akik kifejlesztették, csak úgy ahogy én is, azok visszakapják a teljes költséget, amit a legendás emoteok kifejlesztésére költött.
A mérföldköveket összefoglalóan megtekinthetitek az alábbi táblázatban.
Továbbá a Glorious Champion Capsule kék esszencia értéke 2120-ra lett változtatva. A kapszula –bár csak minden 10. szinten beszerezhető– is túl kevés esszenciát tartalmazott, ezért ezen is növeltek. A módosítással kapcsolatban nem várják meg a 7.24-es frissítést, pár napon belül tapasztalhatjuk a változást.
Kék esszencia és hőstöredékek a kapszulákban
Nagyon sok visszajelzés érkezett azzal kapcsolatban is, hogy rengeteg ugyanolyan hőstöredéket kapunk, de főleg az olcsóbbakból. Én magam is rendelkeznék már 6 Soraka, 4 Garen, 2 Master Yi, 3 Fiddlesticks, és kitudja még hány aprósággal, ha nem törtem volna be őket. Nos, innentől kezdve 2 darabnál többet nem tudunk majd gyűjteni egy töredékből egyszerre. Tehát egy picit pontosítva: egy szintlépés során nem dobhat többet kettő darab 260 RP értékű hőstöredéknél. Ez azt jelenti, hogy ha kapunk 2 Sorakát, akkor nem lehet mellette egy Garen vagy milyen 450 KE értékű hős. Ezzel a módosítással sem várják meg a 7.24-es frissítést, azonnali hatásként lépett életbe tegnap.
A First Win of the Day könnyebbé tétele
Szintén rengeteg visszhangot kapott, hogy az 575 xp helyett 400 xp és 50 kék esszencia lesz meg hamarosan a 7.23-as frissítésen belül a napi győzelemért járó jutalom. Nos, a küldetést eddig 22 óránként tudtuk megcsinálni, ez lett 20 órára csökkentve, ezáltal több lehetőséget nyújtva arra, hogy ha az egyik nap este csináltuk meg, még másnap is legyen azért lehetőségünk elcsípni a küldetést. Ez a módosítás valamikor a héten fog életbe lépni.
Összefoglalóan úgy néz ki; hogy a Riot végre ismét elkezdett figyelni a hangunkra, és elkezdték a módosításokat a visszajelzések alapján. Kifejezetten örülök annak, hogy a sok visszajelzésnek meglesz előbb-utóbb a gyümölcse is.
Ti mit változtatnátok még ezen felül az új rendszeren? Írjátok meg nekünk hozzászólásban!