5,35-ös támadási sebesség Kog'Maw-val? Úgy tűnik ez is lehetséges -videó

5,35-ös támadási sebesség Kog'Maw-val? Úgy tűnik ez is lehetséges -videó

Anno már volt egyszer egy Kog'Maw, aki képes volt átlépni a 2,5-es támadási sebesség álomhatárát. A Lethal Tempoval most több ADC is képes ezt elérni, az eredmény pedig... beszéljen a szavak helyett a videó!

Korábban már írtunk arról, hogy az új rúnákkal érkezett Lethal Tempo még okozhat gondokat a játék kiegyensúlyozása kapcsán. A rúna lényege, hogy miután megtámadtunk egy ellenséges hőst, 1,5 másodperc elteltével irdatlan támadási sebességre tehetünk szert, ami meghaladhatja a 2,5-ös álomhatárt is. Korábban erre csak az eggyel ezelőtti Kog'Maw volt képes, nem is tartott sokáig ez a csoda.

Láthatóan úgy gondolták, hogy ami anno egy hősön gondot okozott, az most majd többnél nem fog problémát jelenteni, pedig –amint azt az alábbi videóban is láthatjátok majd,– eléggé problémás a kezelése, még ha csak pár másodpercről is van szó. Az egész rúnában a legnagyobb gondot az okozza, hogy a Lethal Tempot mindig utolsóként számolja a rendszer, vagyis minden tárgyból, vagy más képességéből származó támadási sebességnövekedést előre vesz, és miután ezeket összegezte, csak utána jön a Lethal Tempo bónusza. Így lehetséges az, hogy egy Kog'Maw akár 5,35-ös támadási sebességgel is bírhat akár 6 másodpercen keresztül, ha folyamatosan hősöket támad.

Ez egy lategame harcban, egy 4-5-6 tárgyas ADC-nek már bőven elég, hogy egy teljes csapatot lebontson, és még egy Baron vagy egy-két torony is beleférhet ebbe az időbe. BunnyFufu a mai streamjén játszott Kog'Maw-val, akinek már csak trollkodásból is két Nashor's Tooth-ot vett, mivel már annyira elfeedelt volt, hogy nem is igazán számított. A csapatában volt még egy Nunu, Nidalee és egy Lulu, sőt még egy Ezreal is, akik további támadási sebességet tudtak neki biztosítani, és a Lethal Tempo bekapcsolásával, aminek egyébként csak 10 másodperc a CD-je, konkrétan egy egész csapatot lebontott úgy, hogy az arcukba Flash-elt. Tény, hogy ehhez több karakter együttműködése kellett, de ha egyet-kettőt kihagytak volna, még úgy is hamar szedett volna szét bárkit egy Guinsoo + Runaan + Wits End trióval.

Továbbra is tartom azon meggyőződésem, hogy a határ nélküli támadási sebesség gyűjtése nem tesz jót a játékkörnyezetnek, főleg olyan on-hit ADC-k esetében, mint egy Kog'Maw, Varus, Kalista, esetleg Twitch, akik roppant félelmetes ellenfelekké nőhetik ki magukat, főleg a megfelelő védő karakterek mellett.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!