Itt a 2018-as év legelső frissítése: God Staff Jax kibővítve, hősöket, tárgyakat és rúnákat érintő változtatások -PBE

Itt a 2018-as év legelső frissítése: God Staff Jax kibővítve, hősöket, tárgyakat és rúnákat érintő változtatások -PBE

A 8.1-es frissítés rengeteg változtatást tartalmaz, emellett egy új hőskinézet is érkezik.

Tegnap már beszámoltunk a 8.1-es frissítés hőskinézetéről, ami nem más lesz, mint a God Staff Jax. Nos, emellett az éjjel érkezett még számos hőst, tárgyat és rúnát érintő változtatás is, vegyük ezeket sorra. Jelenleg még nincs ára a hőskinézetnek, azonban egy előzetes 2,5 perces összefoglaló videó már van róluk.

A hősöket, tárgyakat és rúnákat érintő változtatások közül előfordulhat, hogy valamelyik egy hotfix során fog életbe lépni december 14 környékén, vagy a 7.24b frissítés során!

Aatrox alap sebzésének az értéke 68-ról 70-re nőtt. A sebzés növekedése 3.2-ről 3.7-re nőtt szintenként. Végezetül pedig az E képességén (Blades of Torment) 75/115/155/195/235-ről 80/120/160/200/240-re nőtt a sebzés értéke.aae

Cassioepeia Q képességének (Noxious Blast) költsége 60/65/70/75/80-ról 50/55/60/65/70-re csökkent.cassssqCassioepeia E képességének (Twin Fang) AP rátája 50%-ról 60%-ra nőtt.
cassssse

Corki alap sebzésének az értéke 63-ról 60-ra csökkent. Továbbá a fizikai sebzés szintenként 3.5-ről 3-ra csökkent.

Fiora fizikai sebzésének szintenkénti növekedésének az értéke 3.3-ról 4-re nőtt.

Graves Q képességén (End of the Line) a töltési idő csökkent elsődlegesen 14/13/12/11/10 másodpercről 13/12/11/10/9 másodpercre. Ezen kívül a képesség költsége 60/70/80/90/100-ról 65/65/70/75/80-ra csökkent.gqqqqqqGraves W képességén (Smoke Screen) a töltési idő 26/24/22/20/18 másodpercről 24/22/20/18/16 másodpercre csökkent. A lassítás időtartama 1.5 másodpercről 0.5 másodpercre csökkent és végezetül a lassítás mértéke 15/20/25/30/35%-ról 70%-ra nőtt az összes szinten. Elég brutális változtatás, hogy 15-35%-ról hirtelen 70%-ra ugorjon a lassítás mértéke. Lassan már Graves lesz az új Nasus.grawww

Jayce E képességén (Thundering Blow) a töltési idő 15/14/13/12/11/10 másodpercről 18/16.5/15/13.5/12/10.5 másodpercre nőtt.graeee

Katarina E képességén (Shunpo) a sebzés értéke 30/45/60/75/90-ről 15/30/45/60/75-re csökkent.kateee

Kayn fizikai sebzés növekedésének az értéke 2.8-ról 3.3-ra nőtt. Továbbá a passzívjánál (The Darkin Scythe) az életerő visszatöltés értéke 26-43%-ról 34.5%-43%-ra nőtt, ezáltal a játék korai szakaszában több életerőt fog visszatölteni.kayyyynKled alap fizikai sebzésének az értéke 63-ról 65-re nőtt. A fizikai sebzés növekedés értéke 3-ról 3.5-re nőtt. Az E képességén (Jousting) pedig a sebzés 25/50/75/100/125-ről 35/60/85/110/135-re nőtt.kleeeeed

Olaf fizikai sebzés növekedésének az értéke 3.5-ről 5-re nőtt.

Renekton alap fizikai sebzése 66-ról 69-re nőtt, emellett a növekedésének az értéke 3.1-ről 3.75-re nőtt.

Teemo életerő növekedése 94-ről 90-re csökkent. Ezen kívül az E képessége (Toxic Shot) túl erősnek bizonyult, ezért a másodpercenkénti sebzés értéke 6/12/18/24/30-ról 5/10/15/20/25-re csökkent.teeeeex
Ezzel bezártuk a hősöket érintő változtatásokat, és máris áttérünk a tárgyakra. Az első tárgy, ami változtatásra kerül az Ardent Censer.

Az Ardent Censer egyedi passzívján a heal és a shield ereje 10%-ról 8%-ra csökkent.ardentcA Black Cleaver egyedi passzívján a 4% 6 másodpercig tartó érték (ami maximum 6 alkalommal volt halmozható egészen 24%-ig) 5% 6 másodpercig tartó értékre (ami maximum 6 alkalommal halmozható egészen 30%-ig) nőtt .bcccA Forbidden Idol egyedi passzívjánál a heal és a shield értéke 8%-ról 5%-ra csökkent.ddasdasdadA Giant Slayer egyedi passzívja 1% és 100 életerő különbségről 1% és 200 életerő különbségre nőtt. A maximális életerő differencia 1000-ről 2000-re nőtt.giaaaA Lord Dominik egyedi passzívján a sebzés értéke 20%-ról 25%-ra nőtt. Ezen kívül a 2% és 100 életerő is változott 2.5%-ra és 200 életerőre, illetve a maximális életerő differencia 1000-ről 2000-re nőtt.dommMikael's Crucible esetében az egyedi passzívnál a heal és a shield ereje 20%-ról 15%-ra csökkent.mikA Redemption esetében az egyedi passzívnál a heal és a shield ereje 10%-ról 8%-ra csökkent.rede
A Salvation (Ornn egyedi fejlesztése) az egyedi passzívnál a heal és a shield 10%-ról 8%-ra csökkent.

A Tear of the Goddess és a Manamune esetében a leírást frissítették: képesség használatról írták át mana használat utánra.tearA Tiamat esetében a fizikai sebzés 20-ról 25-re nőtt.taaaaiA Titanic Hydra esetében a fizikai sebzés értéke 35-ről 40-re nőtt.tyyyyt
Máris elérkeztünk a rúnákhoz, és az azokat érintő változtatásokhoz. Először is 4 bónusz változott.

A The Calamity (S+D), A The Cryptic (S+I), a The Incontestable Spellslinger (S+P) és a The Ancient One (S+R) esetében az AD értéke 15-ről 12-re csökkent, és az AP 25-ről 20-ra csökkent.

A Grasp of the Undying változott ezen kívül még, nézzük miben: A távolsági hősök már nem adnak többé 2 életerőt. A bónusz sebzés, ami eddig 4% volt, 3%-ra csökkent. Végezetül pedig, a korábbi 5-tel nőtt életerő helyett adaptív sebzést kapunk a fizikai sebzésből vagy varázssebzésből a maximális életerőnk alapján, amíg ki nem lépünk a harcból. Ez a hatás pedig halmozható. Ezáltal az egyik oldalán elvettek a rúnának, a másik oldalán visszaadtak.
graspppMindenesetre, nekünk nagyon tetszik az új hőskinézet, és a változtatások többsége is csak a jó irányba viszi a játékot.

Nektek mi a véleményetek a frissítésről?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!