Érkezik a Yasuo buff, de miért is? - újabb változtatások a PBE szerveren

Érkezik a Yasuo buff, de miért is? - újabb változtatások a PBE szerveren

Rúnákat, hősöket és egyetlen tárgyat érintő változtatás érkezett, a legérdekesebb mégis a Yasuo buff.

Megszokott, hogy minden tesztfázis során eljátszanak egy-egy adott hőssel, hogy milyen, ha gyengébb, és milyen, ha erősebb. Csak remélni tudom, hogy Yasuonak nem akarnak több erőt adni, máskülönben azt eléggé zokon venném.

Új ADC királynőt koronázhatunk, de topon is változások várhatóak a bruiserek esetében!

Aioween | 17/12/07 16:29A 7.24-es patch-csel új top 1 ADC-t avatunk, viszont változások várhatóak bőven a top lane-en is, ezekre valószínűleg karácsonyig kell majd várni. A 7.24-es patch megjelenésével egy kamionnyi frissítést kaptunk a játékban: 23 hős változott, rúnák, tárgyak, szóval volt mit olvasni.

Kezdjük azzal az egyetlen egy tárggyal, amelyik még mindig nem jó úgy, ahogy van.

A Lord Dominik's Regards egyedi passzívján egy korábbi frissítési fázis során a sebzés 20%-ról 25%-ra nőtt, azonban most ezt visszaállították 25%-ról 20%-ra. Ezen kívül a százalék alapú sebzés értéke 2.5%-ról 2%-ra csökkent.ooordOlaf is kapott már korábban változtatásokat, most újból át kell esnie néhányon. A fizikai sebzés értéke amit szintenként kap 5-ről 4-re lett csökkentve. Az élő szerveren ez az érték 3.5, tehát még ha 4 is lesz, az is már egy buffnak számít nála. Továbbá a W képességén (Vicious Strikes) a támadási sebessége is nőt összesen 10%-kal, emiatt a korábbi 40/50/60/70/80% helyett 50/60/70/80/90%-kal fog gyorsabban csapkodni.brolafTeemoval sincsenek mostanában megbékélve. Az alap fizikai sebzésének az értéke 58-ról 54-re csökkent. Ezen kívül korábban az E képessége (Toxic Shot) gyengítést kapott 5/10/15/20/25-ös értékekre, azonban így már túl gyengének bizonyult hősünk, ezért visszaállították ezen a képességén a sebzést 6/12/18/24/30-ra.

Xerath Q képessége (Arcanopulse) egy kisebb gyengítésen fog átesni a közeljövőben, ehhez máris készülődnek a következő változtatásokkal. A képesség AP-n alapuló sebzése 75%-ról 65%-ra csökkent, továbbá 80/120/160/200/240 helyett 70/110/150/190/230-at fog a képesség sebezni. Ez leginkább a mostanában feltűnő Xerath support metának is köszönhető, mely az Arcane Comet-tel és a Manaflow Banddal, valamint Xerath passzívjával szinte végtelen poke-ot jelent.xxxerathEzzel el is érkeztünk Yasuohoz. A varázsellenállás növekedésének az értéke 0.5-ről 1.25-re nőtt. A Q képességén (Steel Tempest) a sebzés értéke 20/40/60/80/100-ról 20/45/70/95/120-ra nőtt. Tehát Yasuo a játék kései szakaszában keveset sebezne? A Riot szerint igen (igaz ez még csak tesztelés a PBE-n, de ebből még bármi lehet).yasEgy dolog van még hátra: a rúnák. A rúnák ugyebár folyamatos megfigyeléseknek és változtatásoknak vannak alávetve, hiszen egy teljesen új rendszerről beszélünk.

A Predator esetében jelenleg úgy szól a rúna: "a töltési ideje akkor indul újra, ha a varázslás megszakad." nos, ez kerül megváltoztatásra mégpedig 50% töltési idővel fog újraindulni, ha a varázslás megszakad.predGrasp of the Undying. A másik olyan dolog, aminek nem igazán találják a helyét a játékban. Az életerő visszatöltés 2%-ról 3%-ra nőtt, emellett nem oszt ki többet bónusz varázssebzést a rúna. Végső soron pedig az adaptív stat értékek megváltoztak. Korábban úgy volt, hogy míg ki nem léptünk a harcból, adaptív úton ad/ap sebzéshez jutottunk. Nos, ez így túlzottan is erősnek bizonyult, ezért ez a hatás maximum 10 másodpercig halmozható.grassIzgalmasan fog indulni a 2018-as év. Kíváncsi leszek Yasuo így marad-e, vagy még esetleg kap egy kis kakaót?

Írjátok meg nekünk a véleményeteket hozzászólásban!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések