Egy videót vártunk, ehelyett megkaptunk mindent.
Tegnap a The Game Awards-ra várt szinte minden PUBG rajongó, hogy végre láthassuk a sivatagos pályát, emellett megkaptuk az 1.0 kiadási dátumát, és még ma kipróbálhatjuk Miramart!
Teljesen új UI-t is kapunk, ami sokkal barátságosabb, fényesebb és dinamikus, tehát folyamatos mozgásokat lehet látni a háttérben.
Természetesen megérkezett a changelog is, a csúszások miatt 11:00-tól próbálhatjátok ki a temérdek újdonságot és Miramart.
Első fázis
- Magyar idő szerint december 8 11:00-tól - december 10 11:00-ig
Második fázis
- Hamarosan bejelentik.
A régiók és a modok változtak, mostantól minden formában kipróbálhatjátok az újdonságokat Solo, Duo és Squad-ban is, first personban és third personban egyaránt.
Lobby
- Átalakították az UI-t
- Pár menü opciót még nem láthatunk majd, mert nincsenek készen.
Világ
- Bekerült az új pálya: Miramar. A teszt fázisban csak ezen a pályán játszhatunk majd (remélem ezt senki sem bánja).
- Miramaron két időjárással találkozhatunk; tiszta idő és napfelkelte.
- Miramar a Battle Royale élményre épít és azon változtat, mind vizuálisan, mind játékmenet szempontjából, hiszen a vaulting még hasznosabb lesz a sivatag területén. A pálya kialakítása miatt a játékosoknak sokkal többet kell taktikusan gondolkodni, mint eddig. A járművek választásán pedig nagyon sok fog múlni, hiszen Miramarban teljesen más lesz az on-road vezetés, mint az off-road.
Tárgyak
- A tegnapi cikkünkben összegyűjtött három fegyver bekerül a játékba, és mindegyik Miramar exkluzív lett.
- Az R45-be hat golyó fér, és a világba fog spawnolni, red dot-ot rakhatunk rá. Pontosabb és gyorsabban lehet tölteni, mint a másik revolvert.
- Bekerült a Win94 is, ugyanúgy megtalálható lesz, mint a revolver. .45-ös ammot használ és nyolc golyó fér bele. A profibb játékosoknak ajánlják, hiszen semmit nem rakhatunk rá, de nagyon effektív középtávban és nagy sebzéssel is dolgozik, viszont lassú a töltése.
- Bekerült a Sawed-Off. Sima Shotgun töltényt használ és két golyó fér bele. Erre se rakhatunk kiegészítőket, kis távon nagy rúgással működik és kevesebbet sebez, mint más shotgunok. Viszont, mint a legtöbb játékban itt is gyorsan ki lehet lőni két golyót egymás után, ami valószínűleg biztos halál.
- Új Ghillie Suitot is kaptunk.
- Az R1895 pedig nem lesz elérhető Miramaron.
Járművek
- Bekerült három új jármű
- A kisbusz egy hat személyes jármű lesz. Kevés a max sebessége és nehéz irányítani viszont ennek az autónak van a legtöbb HP-ja a játékban. Ezért a kisbusz néha nagyon hasznos lehet.
- Bekerült a Pickup. Ez egy négy személyes off-road autó, ami jó rugózása miatt nagyon hasznos a Miramari terepen. Az egyik legsokoldalúbb autó a játékban, így sokszor kapóra jöhet.
- Bekerült az Aquarail (jet ski). Ez egy két személyes vízi jármű. Az utas használhatja a fegyverét. Jól kanyarodik és nagyon gyors.
- A motor és a buggy ugyanúgy elérhető Miramaron, csak más kinézettel, mint az Erangeli testvéreik.
Szerver optimalizáció
- Állítólag kijavították a hatalmas lagokat, amitől pár ember abnormális módon mozgott (teleportált).
Játékmenet
- Végre használhatjuk a healünket az autóban, hogyha utasok vagyunk.
- Többet sebez a Kar és az M24, viszont nerfelték az AWM-et.
- Felsőtestre mostantól 10%-al többet sebeznek a sniperek.
- Fekve mostantól jobb lesz a függőleges célzásunk.
- Javítottak a vizeken áthaladó lövések effektjein.
- Finomítottak a célzás közbeni elmosódáson.
UI/UX
- Átalakították a HP csíkot. Mostantól 50% HP alatt sárga, 25% HP alatt piros, 10% HP alatt pedig villog is, de piros marad.
- Javítottak a betűtípuson pár nyelvnél az olvashatóság miatt: Orosz, Lengyel, Török és Vietnámi.
Hangok
- Mostantól más lesz a hangja a messzebbről érkező gránát robbanásoknak.
- 20 méteren belül nem csak a robbanást, de a törmelékek hangját is hallhatjuk mostantól
- Kevésbé lesz hallható a kör szélén lévő hang.
Animációk
- FPP-ben lejjebb kerül a fegyver, ha több kiegészítő van rajta vagy nagyobb scope.
- Mostantól lesz animáció az UZI tüzelési módjának váltásakor is.
- Talán mostantól nem láthatjuk saját karakterünket belülről (néha elég ijesztő volt)
- Jobb helyre került a kamera vezetés közben FPP-ben
- Javították az összes fegyver pozícióját, hogy kevesebb legyen a glitch-cselés.
- A séta és futás közti animációk sokkal gördülékenyebbek lesznek
- A kihajoláson is javítottak.
Bug fixek
- A játékosok mostantól megnyomhatják az F betűt a repülőben akkor is, ha megnyitották a térképet.
- Kijavították a puszta kézzel való verekedésnél eltűnő animációkat, főleg egyhelyben ugrásnál.
- Mostantól verekedés közben nem lehet spamelni a guggolást és felállást.
- FPP vaultingnál mostantól nem látunk bele néha a saját karakterünkbe.
- Kijavították a néha előforduló elképesztő aimpunchot, amikor valaki megsebzett.
- Javítottak a guggolás közben történő ADS animációkon
- Kijavítottak egy hibát, amikor néha nem haladt ugyanazzal a sebességgel a karaktered, ha balra vagy jobbra próbáltál sprintelni
- A 15x scope első használatkor nem lesz homályos.
- Mostantól nem lehet autóból bele hajolni épületekbe.
- Scopeolva mostantól nem látunk át a falakon, ha nagyon közel állunk.
- DP-28-al mostantól lassabban futunk, ahogy azt akarták az elejétől fogva. (annyi lesz a sebességünk, mint sniperrel)
- Mostantól nem teleportál el a játék random helyre vaultingnál.
"Ahogy a Game Awards-on bejelentettük 20-án érkezik az 1.0 (időzónát tekintve néhol 21-én). Nem változtatunk a játék árán és innentől minden új pálya ingyen elérhető lesz a játékosoknak.
Úgy érezzük, hogy mindent megcsináltunk, amit akartunk a korai hozzáférésben. Szeretnénk folytatni a munkákat, hogy még tökéletesebb legyen a játék. Az 1.0 megjelenése előtt még elmondjuk majd, hogy mik a terveink a játékkal jövőre. Készüljetek fel pár hatalmas, és pár kicsit változásra főleg játékmenetileg, hangilag, optimalizációban, játék keresésben, UI-ban, animációknál, fegyvereknél és más helyeken is az 1.0 megjelenése után."
Így már csak annyi maradt, hogy teszt szerverre fel, mindenki próbálja ki az újdonságokat!