Meddler: három főbb, fontos változáson dolgozunk jelenleg

Meddler: három főbb, fontos változáson dolgozunk jelenleg

Meddler újabb tervekről mesélt, melyekre a közeljövőben sor is kerül majd.

A közeljövőben tervezett változtatások között szerepel három nagyobb terv is, tárgy bónusz, rúnák, -sőt: egy teljes rúna ág fog ezáltal módosulni.

A szemfülesek már észrevehették, hogy a PBE változtatások során az elmúlt napokban voltak olyan dolgok, amik visszatérőek voltak. Nos néhány pont ezekbe a Meddler által említett változtatásokba esik bele.

Forbidden Idol

A Forbidden Idol túl erős jelenleg, ezért szeretnének rajta egy picit gyengíteni. Nem csak ezen az egy tárgyon menne végbe a módosítás, hanem azokon is, amiket ebből lehet kiépíteni. A terv jelenleg az, hogy kevesebb heal/shield erővel ruházzák fel a tárgyat, ezáltal nem fogjuk olyan túlzottan erősnek tapasztalni a játék közben azt. Tisztában vannak azzal, hogy ez a változtatás kizárólag hosszútávon lenne kifizetődő. Ezért folyamatosan megy a tárgyalás azzal kapcsolatban, hogy mi a jobb a játékosoknak. Hozhatnak egy hirtelen változtatást, hamar, amit aztán később le kell cserélniük újra, vagy várathatják tovább a közösséget és késve hozzák el a várva várt változást. Egy biztos, a Forbidden Idol előbb-utóbb változni fog.

Gyengül a lethality és Yasuo újra kap egy kis löketet - PBE

A legutolsó frissítés során nem csak a hősök és rúnák kaptak változtatást, hanem a lethality is gyengítésre került az összes tárgyban.

Grasp of the Undying

Nos a Grasp of the Undying rúna már több napja látható volt, hogy formálódik, szinte minden egyes frissítés során. A bónusz életerő helyett ugyanis szeretnének egy kis adaptív sebzést biztosítani vele, de úgy, hogy az ne menjen az életünk kárára.

A változtatás elsődleges célja, hogy bizonyos harcosok erősebbek legyenek vele a Resolve rúnaágat használva, de úgy, hogy a másik véglet ne legyen túlzottan büntetve. Másodlagos dolog ugyan, de mégis fontos, hogy minden apró dolog változtat az egész játék mechanikáján, így mindenre pontosan oda kell figyelniük, mert könnyen felrúghatják egy rossz módosítással a játék egyensúlyát. Amennyiben az új változat nem válik be, visszafognak térni a korábbihoz és újra átgondolják, hogy hogyan lenne érdemes változtatni rajta úgy, hogy jó legyen.

Resolve Style Bonus

A harmadik főbb dolog a Resolve Style Bonus. Szeretnék kipróbálni a rúnaágat más bónuszokkal. Úgy akarják kialakítani, hogy azoknak is jó legyen, akik a játék elején kevesebbet sebeznek, ezáltal egy kis bónuszt adna nekik, hogy erősebbek legyenek. Akik másodlagosnak választják a rúnát, azoknak egy picit több védelmet szeretnének adni, hiszen ezt várnánk a Resolve-tól, hogy védjen bennünket.

Az biztos, hogy a jelenlegi statisztikája változni fog, aztán a hogyan tovább majd kiderül. Reméljük nem nyúlnak vele mellé!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések