Az ARURF megjelenésével ismét át kell értékelnünk magunkban mindent, amit a játékról tudunk. Az eddig megszokott egyensúly itt nem létezik és a kilométeres hógolyódobások is sok mindent új fényben tüntetnek fel.
Az év vége már általában nem a tryhardolásról szól a legtöbb ember számára, persze mindig lesznek azok, akik még ilyenkor is megállás nélkül spammelik a solo queue-t. Az átlag játékosok azonban mostanában jó eséllyel inkább az ARURF-ot és saját billentyűzetüket koptatják, köztük én is, amennyire időm engedi.
Bűnök, trollkodások és hülyeségek, avagy a közösség gyöngyszemei
Huzsi | 17/12/21 15:30A közösség mélységéből előástunk néhány érdekességet, amik néhány helyzetben elég viccesek lehetnek. Ilyen kis gonoszkodások, amikért nem reportolunk, de mi magunk érezzük, hogy nem helyes. Mindenkinek jól esik néha kiereszteni a gőzt, egy fáradt munkanap után, vagy csak jól esik trollkodni egyet a haverokkal.
Bár a hősválasztási mechanizmussal továbbra sem vagyok kibékülve, maga a játékmód még mindig nagyon szórakoztató és tökéletes kikapcsolódás egy-egy hosszú nap után, feltéve, ha a balansz nagyjából megvan a két csapat között. Mindenki sokkal félelmetesebb, mint egy sima meccsen, így sokkal inkább meg kell gondolni, hogy mikor hova is megyünk. Ez különösképp igaz a kilométereket utazó hógolyókra, vagy ahogy a játék hívja, Poro Toss-ra. Nem mindig látjuk hova ér és hogy ott mi is vár ránk pontosan. Ettől függetlenül hajlamosak vagyok azonnal megnyomni másodszorra is, hogy hamarabb kijussunk a bázisból.
Így tett a videóban szereplő Orianna is. Hiába látta, hogy egy Shaco-t sikerült eltalálnia, nem gondolkozott és azonnal be is ment. Nos, ha egyszer is találkoztunk már Shacoval bármelyik URF-on, azonnal tudjuk, hogy még akár egyes szinten ez mit jelent. Dobozokat. Sokat. Lehetőleg egymáshoz közel. RIP Orianna.
Tök jó dolog gyorsan átmenni a pálya másik felére, de azért azt sem árt néha megnézni, hogy kit találunk el és hogy ott milyen veszélyek leselkedhetnek ránk.