Ha bármi kiderült az eddigi patch-csek alkalmával, a PUBG Corp. tényleg meghallgatja a közösséget.
Tegnap éjjel háromkor kezdték el a munkálatokat, ami megint kicsit elhúzódott, de már reggel óta élvezhetjük az első patchet, ami inkább hotfixre sikerült.
Világ
- Mostantól mindkét mapnak ugyanannyi esélye van.
Replay
- Mostantól nem lehet egyből megnézni a replayt, csak három perccel később, ezzel elkerülve azt, hogy leinfózza a halott játékos az ellenfél helyzetét.
Bug Fixek
- Egy-két helyen nem voltak rajta az épületek a térképen, ezen javítottak.
- Kevesebb crash lesz a replayekben (ha pedig visszalépsz a leállítási pontról kezdi a videót).
- Kijavították azt, hogy néha nem lehetett látni a death cam elejét.
- Mostantól megkapjuk a BP-t azokért a meccsekért is, ahol top 10-ben végeztünk ( az eddigieket pedig majd kompenzálják).
- Mostantól nem fogunk meghalni ejtőernyőzés végén a fall damage-be.
- Végre átlőhetünk a kerítések mindkét oldalán. (de persze nem mindenhol...)
Ennyi fért ebbe a patch-be, ami rövid, de annál többet ad nekünk. Három olyan problémát is kijavítottak, ami eddig mindenki legnagyobb gondja volt, innen látszik, hogy megint meghallgatták a közösséget és aszerint cselekedtek. A patch notes-ban leírják azt is, hogy a rubber banding nem egy egyszerű dolog, hiszen több faktorból áll össze, de most kicsit alakítottak a szervereken és a játék motorján is így remélik, hogy kevésbé fog mindenkit visszarángatni a játék a meccs elején. Teljesen még nem tudták megoldani, de csak ezen dolgoznak, úgyhogy nincs okunk a pánikra.
Sajnos a kerítés átlövés sem úgy sikerült ahogy szerették volna, például ezen még mindig nem lehet átlőni.
Reméljük a kerítéseken tovább javítanak és a rubber banding is megszűnik egyszer, addig viszont be kell érnünk azzal, ami van.