A Steam indulása óta ők az elsők, de ehhez a rekordhoz kellett egy hatalmas kínai fanbase is.
2017 március 23-án jelent meg a PUBG early access verziója, ami december 20-án jelent meg teljes kiadásba. Pontosan 282 nap kellett ahhoz, hogy elérjük a három milliós álomhatárt, amivel abszolút rekordot állított be a PUBG.
A játék sikerének okait és miértjeit már párszor átrágtuk, de azért érdemes ránézni a statisztikákra. Márciusban, amikor kijött a játék maximum 67 ezer játékos játszott egyszerre és ez a szám szinte minden hónapban duplájára nőtt. A legnagyobb emelkedés augusztus és október között történt, ahol a csúcs 874 ezerről 2 millió 390 ezerre repült fel. Most nézzük meg, hogy mi lett volna akkor, ha a kínaiak más platformon játszanak, mint Dota 2-ben vagy CS:GO-ban. A játékosok durván 60-65%-a kínából játszik ez azt jelenti, hogy 1.1 millió játékos van, aki PUBG-t játszik szerte a világon Kínát leszámítva. Még mindig bőven első így is, de már nem annyira impresszív ez a szám. Ezt leszámítva a CS-nek semmi esélye se lenne elérni ezt a számot a kínai játékosokkal és a LoL is sokkal népszerűbb ott, mint a Dota2, így az sem valószínű, hogy ők elérnék ezt az álomhatárt, főleg nem 9 hónap alatt. Kíváncsian várjuk, hogy lesz-e ennél több is, de egy biztos, a PUBG történelmet írt, kínai játékosok ide vagy oda.