A segítségünket kéri a PUBG Corp. a pályákkal kapcsolatban

A segítségünket kéri a PUBG Corp. a pályákkal kapcsolatban

Összeállítottak egy kérdőívet Miramar és Erangel különbségeiről, amit szeretnének, ha minél több ember töltene ki.

Sokszor meghallgatták már imáinkat a PUBG Corp. fejlesztői és próbálnak minél több fórumon ott lenni és figyelni a közösség visszajelzését. Ezúttal egy egyszerű Google kérdőívet is csináltak nekünk, ahonnan szeretnék meghallgatni a visszajelzéseinket a sivatagos pályáról és Erangelről is.

Feedback on Miramar

We want to get your feedback on how your Miramar experience compares to your experience of Erangel. It shouldn't take more than a few minutes to fill out this form and we greatly appreciate your thoughts.

A kitöltéshez némi angoltudás szükséges és természetesen a válaszokat is ezen a nyelven várják. A megosztó szövegben elmondták, hogy a legfontosabb még mindig a csalók elleni harc és a ping lock bevezetése, de szeretnének kicsit az új pályán is finom hangolni. Folyamatosan nézik az adatokat és próbálnak úgy javítani a mapon, hogy az nekünk is megfeleljen, de egy kis plusz infó sosem árt senkinek.

A kommentek között egyértelműnek tűnik, hogy a pálya nagysága és a kör lassúsága a legnagyobb probléma a játékosok körében. De volt mindenféle ötlet kezdve a két repülőtől, az esés közben induló körig. Csomó apró részlet, ami lehet, hogy tényleg jobbá tenné a nem létező mid-game-mel operáló pályát. Szerintem a gyorsabb kör minden problémánkat megoldana. Talán kevesebben esnének ugyanarra a helyre és mindenkit arra sarkalna, hogy időben jusson el a következő célponthoz. Emellett a mid-game is izgalmasabb lenne, ha több játékos élné túl az early-game-et és hamarabb jutnánk a szűkebb körbe.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!