Állítgattak a kék körön és a csalókat is próbálják megállítani.
Alig, hogy kijött az 1.0 második nagy frissítése, most újra jött egy patch a teszt szerverre, ahol kicsit balanszolták a kék kört, emellett nagyon sok csalót fognak kibannolni a közeljövőben.
„Az 1.0 megjelenése óta az a célunk, hogy fair és csalás nélküli környezetet adjunk nektek, miközben folyamatosan balanszoljuk a játékot.
Mostanában észrevettünk egy új csalást. Ezen a héten körülbelül 10 millió játékos adatain mentünk át és analizáltuk őket. Ezzel a metódussal kb. 100 ezer olyan mintát találtunk, ami bizonyítottan csalás volt. Most már tudjuk, hogy ez egy megtervezett támadás volt azért, hogy tönkretegyék a játékunkat. Ezek a játékosok egy hullámban lesznek kitiltva. Ez is csak egy példa arra, hogy próbálunk új eljárásokat kifejleszteni a csalók elleni harcban. Akkor is, ha milliárdnyi adat logot kell átnéznünk manuálisan. Ezen felül szeretnénk egy új megoldást találni a csalások detektálására és a cheaterek bannolására is. Plusz pár országban kapcsolatba léptünk a rendőrséggel is a csalók megállításának érdekében. Teljesen elszántak vagyunk afelé, hogy gyökerestül irtsuk ki őket a játékból.
Észrevettünk egy hibát a deathcam, replay és observing rendszerünkben is, ami néha úgy mutatja az ellenfelet, mintha csalnának. Úgy néz ki, mintha nem lenne recoil és csak csapkod a kamera, mintha aimbotot használnának. Ez egy bug és tudunk róla, elnézést kérünk a kellemetlenségekért, próbáljuk kijavítani.
Szeretnénk a harcokat is átalakítani kicsit. Az első tervünk a kék kör kiegyenlítése. Az Early Access alatt sokat segítettetek nekünk és próbáltuk nerfelni vagy éppen buffolni a kék zónát, azért, hogy kiegyenlítettebb harcot lássunk és ne legyen túl kaotikus az egész. Egy ideje tesztelgettük már a dolgot, de muszáj megnéznünk egy éles környezetben is, hogy miként sikerült a balansz. Ez még mindig csak egy kísérlet, szóval ne lepődjetek meg, ha túl erős vagy túl gyenge lesz. Szeretnénk hallani, hogy ti mit gondoltok erről.
Kék zóna változások
- Enyhén csökkentettük a várakozási időt a kék zónák között a mid-game és a late-game felé.
- Enyhén csökkentettük mid-game és late-game között a körök sebességét.
- Az utolsó kék zóna többet fog sebezni, mint eddig.
Ezeket több napon át fogjuk tesztelni. Mindent a Ti visszajelzésetek alapján fogunk változtatni. Kérjük, hogy írjátok le nekünk, hogy mennyire tetszik a teszt szerveren található rendszer. A játék jó pár területén dolgozunk és próbálunk minél előbb szólni nektek a fejlesztésekről."