A legújabb Fejlesztői napló részben elárulták, mire számíthatunk idén a játékmenettel kapcsolatban.
A 2018-as játékmenetet illetően néhány dolgot már az év elején szeretnének kipróbálni a fejlesztők, ehhez viszont a játékosok visszajelzéseire van szükségük.
RÚNÁK
Az elmúlt hónapok során örömmel nézték végig, ahogy teszteltük napról napra az új rúna rendszert és időnként meglepőbbnél meglepőbb megoldásokkal és érdekességekkel álltunk elő.
Természetesen az új rúnák még közel sem tökéletesek, így továbbra is fókuszban maradnak. Elsődlegesen megvárják, hogy mindenki hozzászokjon az új rendszerhez, majd, miután lecsillapodtak a kedélyek, azután tudnak hozzányúlni a ritkábban használt és egyben kevésbé hasznos rúnákhoz.
A statisztikák alapján az Elszántság rúnaág nem igazán nyerte el a játékosok tetszését. Tény és való, hogy nem feltétlenül izgalmas, hiszen tankolni kell, nem lehet agresszívan beugrani és levadászni vele mindenkit. Elsődlegesen az Elszántságot használó bruisereken szeretnének segíteni.
Az Ihlet a másik rúnaág, ami kilóg a sorból. Nehéz sikeresen használni, bár ezt az elején sejtették, hogy csak egy szűk réteg fogja ténylegesen használni ezt a rúnaágat. Az Ihleten belül a fő probléma a Felnyitott varázskönyv, hiszen sok mindennek kell teljesülnie ahhoz, a csillagok állásának megfelelőnek kell lennie és Magdinak is azt kell jósolnia, hogy működik, ahhoz, hogy valójában is hatékony legyen, bár az LCS-ben most egész sokat láthattuk.
FRISSÍTÉSEK
A játékmenetet érintő frissítések is változni fognak. Négyhetente érkezne egy nagy frissítés és két héttel később érkezne egy kisebb.
Az első, nagy játékmenetet érintő frissítés tartalmazná a tárgyakat, rúnákat, a játékmenet módosításokat és természetesen a játék egyensúlyának fenntartására is itt figyelnének oda.
A kisebb frissítések szolgálnának az elrontott hősök és időközben felbukkanó hibák javítására.
Ezzel az a cél, hogy a játékegyensúlyra több időt tudjanak fordítani, ezáltal jobb frissítéseket szeretnének nyújtani a játékosok számára. Természetesen, ha mégsem válik be a dolog, akkor kitalálnak valami mást.
HŐSÖK ÉS POZÍCIÓK
Ezen kívül szeretnének a pozíciókon változtatni, hogy egy-egy adott hős több pozícióban is sikeres legyen. Most ugyebár 1 hős többségben egy adott pozícióhoz kötődik, ennek köszönhetően nem tudok még Sona junglezni, de már próbálkoztak hasonló kísérletekkel korábban, viszont nem jártak mindig sikerrel, így ez az elképzelés sokáig a tervezőasztalon maradt.
Az új rúnák azonban új lehetőséget nyújtanak számukra is, így egy olyan keretrendszert terveznek, ami lehetővé teszi a hősöknek, hogy több pozícióban is működőképesek legyenek. Ennek megfelelően várhatóak tárgyakat és hősöket érintő változtatások egyaránt.
Zyra és Morgana voltak a tesztalanyok a több pozíciós átalakítás megkezdése során, bár elismerték, hogy Morgana egy picit erős lett, de összesítve elégedettek a fejlesztés eredményével.
Kíváncsian várjuk a további fejleményeket, izgatottan nézünk az idei év elé!