Javítottak az anti-cheaten és az optimalizáláson is az új frissítésben

Javítottak az anti-cheaten és az optimalizáláson is az új frissítésben

Újabb apró patch gördült ki a tesztszerverre, ami jó pár fontos dolgot megváltoztat.

Lassan úgy tűnik, hogy minden héten kapni fogunk valami minimális frissítést, ami általában az optimalizáláson fog javítani, hiszen még mindig ez a fő prioritása a csapatnak. Az előző frissítésben csökkentették a látótávolságot esés közben, ezzel javítva a kliens és a szerver teljesítményén. Ebben a patchben a spawn pontokkal és az anti-cheattel foglalkoztak igazán. Eddig ugyanazon a helyen éledtek a játékosok és ez sokat leszívott a kliensből és a szerverből is. Ezért mostantól több különböző helyen fogunk bespawnolni a kezdőszigetre. A következő frissítésben a repülőgép teljesítményén fognak dolgozni, erről később tudunk meg többet.

Ezen kívül egy új anti-cheat rendszert is elkezdenek tesztelni, amit folyamatosan monitorozni fognak. Pár játékos tapasztalhat kompatibilitási problémát, amitől kifagyhat a játék. Ha ez megtörténik, erre a linkre lehet küldeni a képet a hibáról.

De nézzük is meg, hogy mik kerültek be pontosan.

Játékmenet

  • Mostantól több helyen éledhetünk mindkét pálya kezdő szigetén.
  • Kikerültek a fegyverek Erangel kezdő szigetéről a meccs kezdetéig.

Nyelv

  • Új orosz, japán és kínai betűtípusok érkeztek.

Bug fixek

  • Mostantól nem lehet fekvés közben oldalra ugrani.

Ennyi fért bele ebbe a frissítésbe, de én örülök, hogy hetente kapunk információt és kisebb újdonságokat a tesztszerverre. Ezen felül még egy piros pontot kapott a PUBG Corp., hiszen legalább 2 millió dollárnyi Gamescom kulcs és láda profitot fognak eladományozni több részletben.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések