Új ADC a láthatáron -megérkeztek az első utalások

Új ADC a láthatáron -megérkeztek az első utalások

Elindult a 2018-as fejlesztői szezon is. Megérkeztek az eslő teaser képek a következő karakterről, szó esett Irelia és Aatrox átdolgozásáról és Akali ráncfelvarrása is téma volt.

Az alábbi bejegyzésben Reav3 szavait hoztuk el nektek, aki beszámolt az idei év legfontosabb hősváltoztatásairól illetve egy új lövészkaraktert is bemutatott nekünk (még ha csak nagyvonalakban is)!

Egy hónapja már, hogy beléptünk 2018-ba, ami egyet jelent az újabb hősök és VGU-k megjelenésével. Így pedig kapva kaptam az alkalmon, hogy egy kicsit beszéljek azokról a karakterekről, amiket az idei esztendő tartogat a játékosok számára. De ugorjuk is át gyorsan a bevezetést és vágjunk bele abba, amiért mindenki jött: Az újdonságokra.

Egy új lövész bevezetése

Kezdésként beszéljünk arról a hősről, akin éppen dolgozik kis csapatunk. Miután visszatekintettünk a nem olyan rég megjelent lövészek hadára, rá kellett jönnünk, hogy van valami pontosabban valaki, aki hiányzik az eddigi karaktertárunkból. Egy olyan hősre gondoltunk, aki hasonló stílusú mint Vayne, viszont csak azokat a játékosokat „jutalmazza meg” (értsd: erős a kezükben), akik nem félnek kockára tenni az életüket és folyamatosan vadásznak a megfelelő alkalomra. Azok, akik az új karakterrel sikeresen megtanulnak játszani az ellenfél területein is nagy sikereket érhetnek majd el, viszont biztos, hogy lesznek olyanok is, akik csúfosan elbuknak és többet nem hallunk felőlük.

A béke nem válasz mindenre

Néha az erőszak elkerülhetetlen, ez az egyszerű kijelentés pedig egyből következő hősünkhöz, Ireliához vezet. Amikor belekezdtünk Irelia átformálásába, a célunk elsődlegesen az volt, hogy a lebegő pengék mesterévé válhasson, amit a története is sugall: fő feladata, hogy a csata sűrűjébe vesse magát, ahol az ellenséges egységeket megszabadítsa pajzsuktól, majd apró darabokra szabdalja őket.

Ahogy azt nem olyan rég említettük, az Acélugrást (azaz a jelenlegi Q) megtartjuk, hiszen ez a hős mechanikájának gerincét adja, de nem kell aggódni, azért ezt is megfűszerezzük majd néhány érdekességgel. Tárházának maradéka viszont igen nagy változásokon fog keresztül menni. Továbbra is megpróbáljuk elérni, hogy erősebb legyen a nagy hatótávval rendelkező karakterekkel szemben, illetve fontosnak tarjuk, hogy az ő hatótávja is növekedjen (már ami egy közelharcosnál növekedésnek számít) így piszkálva folyamatosan az ellenségeket, apró vágásokat ejtve rajuk, mielőtt lemészárolná őket.

Harcos hősnőként Ireliának szüksége van olyan eszközökre is amelyekkel csatát kezdeményezhet, illetve jelezheti szövetségeseinek, hogy a béke tárgyalások tárgyalások sikertelenek voltak. Készüljetek fel, hiszen Ireliával még idén belevethetitek majd magatokat a harcok sűrűjébe.

Lesz itt vér is

Következő áldozatunk pedig nem más, mint a Darkin Penge; Aatrox. Ahogy azt már korábban kijelentettük, Aatrox fejlesztése lesz a legnagyobb tisztán játékmódbeli változtatás, amit valaha elvégeztünk, így ez egy picivel több időt vesz igénybe, mint ahogy azt eredetileg vártuk. Nem gondoljuk ugyanis, hogy Aatrox teljes egészében megfelelne a Darkin Nagyúr témának, ezért a gyökereitől kell újra felépítenünk a karaktert.

Rengeteg változatot és kísérletet követően, végre sikerül kialakítanunk egy olyan „kinézetet” ami megfelelt az elvárásoknak: egy „vérszomjas pengeforgató Hadurat”. Szeretnénk, ha Aatrox támadásai és képességei is nagyon nehéznek és erőteljesnek érződnének, miközben a karakter meg tudná őrizni a kardmesterek bajvívó képességét. Abban pedig biztosak lehettek, hogy hatalmas Darkin karddal fog harcolni, ami az emberek halálából és pusztulásából táplálkozik majd. 

Misztikumba burkolva  

Végül pedig lépjünk át a következő nagy VGU-ra, aki már készül kilépni a homályból: ez a karakter pedig nem más; mint Akali. Akali mindig is egy közkedvelt karakter volt, viszont sajnos ő is megsínylette az idő múlását. Mivel egy orgyilkos hősnőről beszélünk, így őt is a „mindent vagy semmit” jelzővel lehet a legjobban illetni: nagyon nehéz a vele való játék, hacsak nem sikerül pár gyilkosságot szerezni a játék igen korai szakaszában. Szeretnénk neki több lehetőséget adni, hiszen rendelkezik egy nagyszerű képességgel: el tud tűnni az ellenfél szemei elől. Ezt a tulajdonságát pedig szeretnénk még jobban előtérbe helyezni.

Akalinak továbbá nagy gondot okoz az ösvény fázis a, főleg a "fiatalabb" LoL hősök ellen, ezen megpróbálunk erősíteni, hogy jobban meg tudjon majd felelni az éppen aktuális solo-ösvény metának. Ezzel a változtatással csökkenteni akarjuk a lehetőségét annak, hogy olyan előnyre tegyen szert, ami egy egész meccs sorsát eldöntheti, hiszen a karakter ereje nem a játék korai szakaszában szerzett gyilkosságoktól fog majd függeni.

Mindent egybevetve nagyon elégedettek vagyunk Akali „Ninja Orgyilkos” mivoltával, de a mostani kivitelezés talán túl általános. Viszont azokon a tulajdonságokon, amikkel kiemelhetnénk őt ebből a masszából, egyelőre még dolgozunk.  A háttértörténetével kapcsolatban megpróbálunk valami hasonlót megalkotni a számára, mint amit Gankplank átalakításánál is tettünk, ez pedig egyet jelent azzal, hogy inkább csak kiterjeszteni akarjuk a képet, nem pedig teljesen átdolgozni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!