Az EA módosította egy csöppet a szervereit

Az EA módosította egy csöppet a szervereit

A legújabb szerver update információit is közzétette az EA.

Egy röpke összefoglalót tettek ki az oldalukra, melyben az előző időszakban észlelt problémákra igyekeztek reflektálni, illetve némi módosítást is végrehajtottak a szerverekkel kapcsolatban.

Ez magában foglalja a FIFA 18 több platformját, köztük a PlayStation 4, Xbox One, PC, PlayStation 3, Xbox 360 és Nintendo Switch, valamint a FUT Web és a Companion Applikációt is. Viszont a következő módosítások az összes FIFA Online és a FUT Online módra értendők, de csak a PlayStation 4, Xbox One és PC hármast érintik:

Igyekeztek kiegyenlíteni az egyirányú késleltetési értékeket (one way latency), amelyek meghatározzák, hogy hány sávot mutat az összes online módban a kapcsolat minőségét.

  • 5 csík: 0 ms és 25 ms között
  • 4 csík: 26 ms és 50 ms között
  • 3 csík: 51ms és 75ms között
  • 2 csík: 76 ms és 100 ms között
  • 1 csík: 100 ms felett
  • Megváltoztatták a FUT Champions Weekend League-ben az egyes disconnectek következményeit.


A következő FUT Web és FIFA Companion App alkalmazásban előfordult hibákat javították:

  • Az Ikonok néhány ligánál hibás szöveget mutattak
  • A Concept Squadnál megjelenített Chemistry értékek, melyeket az Active Squad-ra állított be, helytelen értékkel növekedtek. Ez egy olyan vizuális probléma, amely csak a FUT Web / FIFA Companion App alkalmazásban jelentkeztek
  • Az Alex Hunter és a Danny Williams itemek a The Journey-ből, amelyet a Squad Building Challenge részeként lehet felhasználni, ha a csapat a konzolon vagy PC-n épült, majd a FUT Web vagy FIFA Companion App-on engedélyezve lett

Az EA továbbra is figyelemmel kíséri a szerverek teljesítményét és, ha kell, további szükséges változtatásokat hajtanak végre.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!