Újabb szintlépéses jutalmak, hősöket, tárgyakat, rúnákat és a dzsungelt is érintő változtatások érkeztek, valamint jobban megéri majd az ősi sárkányra koncentrálni.
A 8.4-es frissítés biztosan nagyot fog szólni, legalábbis az előzetes fejlesztések és információink alapján. Számos változtatást tartalmaz a tegnap esti frissítés is, ezt fogjuk most átnézni.
SZINTLÉPÉSES JUTALMAK
Megérkezetek a következő szintek emote jutalmai. Itt a Legend 12 a 300. szintért, Legend 13 a 325. szintért, Legend 14 a 350. szintért és végezetül a Legend 15 a 375. szint eléréséért cserébe.
HŐSÖK
Evelynn E képességén a felerősített sebzés értéke 85/105/125/145/165-ről 95/115/135/155/175-re nőtt. Ez az érték jelenleg az élő szervereken 70/90/110/130/150, tehát ehhez képest is erősítésről beszélünk.
Gangplank E képességén a hordó időtartama 40 másodpercről 25 másodpercre csökkent. Az élő szervereken ez jelenleg 60 másodperc, tehát közel harmadára csökkenhet, ha így marad.
Mini Gnar R képességéből eltávolították a passzívot, ami a bumeráng eldobás töltési idejét csökkentette volna tovább a Q-n felül.
Mega Gnar aktív bónusz AD rátája vissazaállt 100%-ról 20%-ra, ugyan így az AP ráta is visszaállt 100%-ról 50%-ra.
Kog'Maw W képességén a bónusz varázssebzés értéke 3/3.5/4/4.5/5%-ról 3/3.75/4.5/5.25/6%-ra nőtt.
Ornn W képességén a sebzés 10/11.5/13/14.5/16%-ról 12/13/14/15/16%-ra nőtt. Az élő szervereken ez az érték 10/12/14/16/18%.
Rengar esetében mint tudjuk, a Q képesség folyamatos tesztelés alatt van, hiszen minél hamarabb szeretnék, hogy ha a régi érzés járná át a játékosok Rengarral vagy Rengar ellen egyaránt. Érkezett volna egy változtatás, amiben a sebzése 30/60/90/120/150-ről 20/50/80/110/140-re csökkent, ezen kívül az AD százalékos formája 100/105/110/115/120%-ról szintén csökkent 110%-ra és a felerősített AD ráta 135%-ról 130%-ra csökkent. Azonban ez a változtatás eltűnt, nem lépett életbe, valószínűleg még hamar kapcsoltak, hogy ez így nem lesz jó.
Talon esetében az alap varázsellenállás értéke 42-ről 39-re csökkent. Ezen kívül a páncéljának az értéke 29-ről 30-ra nőtt. Az R képességén pedig minden korábbi módosítást eltöröltek és visszaállították az élő szervereken található értékeket.
TÁRGYAK
A Frozen Mallet esetében a ranged célpontok ellen a 15%-os lassítást eltörölték, visszaállították az eredeti 30%-os értéket.
Az Oblivion Orb csak névváltoztatáson esett át, ez lett az új neve a régi Ominous Orb helyett.
RÚNÁK
A Time Warp Tonic immár működik a sütikkel is, így rajtuk is él a hatás, hogy 20%-kal tovább tartanak és a hatásuk alatt 5% bónusz mozgási sebességgel rendelkezünk. A rúna a jelenlegi Celestial Body rúnát hivatott kiváltani.
A Bone Plating rúna esetében az elszenvedett sebzés értéke fog csökkenni az alábbi módon. Amennyiben egy ellenséges hős megsebez minket, a következő 3 képessége vagy támadása csökkentett sebzéssel fog ránk hatni. Ez korábban 15-35 (+1% bónusz életerő) érték volt, ezt változtatták meg 20-50-el kevesebb sebzésre.
A The Twisted Surgeon bónusza változott +5 AD vagy +9 AP adaptív úton 9% támadási sebesség értékkel rendelkezett korábban, ez +8 AD vagy +13 AP adaptív úton, +5.5% támadási sebességre módosult.
A The Incontestable Spellslinger esetében is a bónusz változott +6 AD vagy 10 AP adaptív úton, +9% támadási sebesség volt eddig a biztosított érték, ez +8 AD vagy +14 AP adaptív úton, +5.5% támadási sebességre módosult.
DZSUNGEL
A sárkány buffoknál szereplő Dragon Slayer leírás megemlíti, hogy több Ősi sárkány legyőzése, nagyobb erőt ad a csapat számára 2,5 perc erejére.
Empowered Mark of the Elder Dragon
Az első Elder sari megölése során a nem tornyok számára okozott sebzés 45 tényleges sebzést okoz, mindössze 3 másodperc alatt. A jel 50%-kal felerősíti a meglévő sárkányjeleket is. Ezen kívül a Sárkányölő erősítés minden jelzője 45 ponttal növeli ezt az értéket.
A második sárkány megölését követően 90 tényleges sebzésről beszélünk 3 másodperc alatt, illetve itt már 60 pontos növekedés és 100%-os elemi sárkány erősítést kapunk!
Tehát 3 infernal és 2 elder drake megölése esetén az infernal drake 48%-os sebzést és varázserőt ad 2,5 percre! Persze erre kicsi az esély, hogy így összejöjjön, de egy-egy szerencsésebb meccsen tapasztalhatunk ilyet is!