Furcsa párosítások: Fantomtáncos Mundo, méghozzá Topon!

Furcsa párosítások: Fantomtáncos Mundo, méghozzá Topon!

Vannak, akik már elfelejtették, hogy létezik, de olyanok is, akik olykor-olykor látják meccseken, sőt utálnak ellene játszani! Dr. Mundo újra meglátogatja a felső ösvényt.

Dr. Mundóra sajnos rájár a rúd mostanában. Egykori tündöklő napjai szépen lassan elhalványodtak és ma már csak pár vállalkozó szellemű játékos próbálja ki néhány meccs erejéig. Ezen azonban nem tudunk csodálkozni, hiszen eszköztárára ráférne egy jó alapos leporolás! Mondjuk ki őszintén: ha így marad, nem fogja tudni felvenni a versenyt a falon utazó, láthatatlan vagy akár az egyik helyről másikra ugráló karakterek tömegével. Talán azért mégsem olyan elkeserítő a helyzet, hiszen még létezik egy-két olyan build, amikkel meg lehet verni az ellenfeleket (már, ha nem nehéz párosítást kapunk).

De hogyan kell vele játszani?

  • Képességek fejlesztési sorrendje: Az első három képességnek a Q/W/E-nek kell lennie, utána pedig a prioritási sorrend teljesen megváltozik. Mindenekelőtt a végső képességet (R) kell teljesen kifejleszteni, utána jöhet a Q, E és végül a W.
  • Fontos Summoner Spellek: Flash illetve a Teleport
  • Kezdő tárgyak: Doran pajzsa, Életerőital
  • Fontos tárgyak (építési sorrendben): Fantomtáncos (Phantom Dancer), Tolvajsurranó (Ninja Tabi), Naptűz köpeny (Sunfire Cape), Szellemarc (Spirit Visage), Warmog vértje (Warmog's Armor), Tüskevért (Thornmail)

A használatos rúnák

Miért is működik?

Dr. Mundo E képessége (Önsanyargatás) hatalmas mennyiségű fizikális sebzést tud kiosztani a meccs korai szakaszában, még úgy is, hogy az ő életerejéből nem sok hiányzik. Egy kevés támadási sebességgel, illetve a Fantomtáncos passzívjával a legváratlanabb pillanatokban kaphatod el az ellenséges egységeket, folyamatosan snowball-ozva őket, kicsit hasonlóan a nerf előtti Olafhoz.Attól sem kell félned, hogy a sebzésed ellenére el fogsz olvadni a csapatharcok közepette. A másik fontos tulajdonság, ami Dr. Mundot hasznossá teszi, az nem más, mint a masszív életereje. A Fantomtáncossal pedig, a rúnatáradban található Halhatatlanok szorítását már a játék első szakaszában jól ki tudod használni, illetve egy idő után az ellenség alig bír majd elkapni mozgási sebességed miatt.

Viszont sajnos szinte minden Mundo játékos beleesik abba a kelepcébe, hogy a játék során karaktere elhanyagolhatóvá válik. Hiába a tankossága, vagy az, hogy senki sem bírja elkapni, az ellenfél játékosai inkább nem vesznek róla tudomást. Ez most azonban nem fordulhat elő, ugyanis a Fantomtáncos miatt muszáj lesz téged is számításba venniük az ellenségeidnek (az alacsony töltési idő, illetve az igen magas sebzés kiosztása miatt).

Lehetséges hátrányok

Azt már az előbb is említettük, hogy Dr. Mundo sajnos nem éppen a legmodernebb karakter, képességei még a régi játékstílust tükrözik, így elkerülhetetlen az, hogy ez a build se rendelkezzen esetleges hátrányokkal. Az első és talán legfájóbb az, hogy ha vesztésre álltok, akkor ott már nincsen mit tenni. Ha már alapból hátrányban vagy az ösvényeden és a farmolásra kell inkább koncentrálnod, illetve arra, hogy valahogyan megpróbáld beérni az ellenfeled, akkor nem ajánlott ezeket a tárgyakat használni. Továbbá rosszul teljesít még a build a nagy range-el rendelkező karakterekkel szemben (mivel távolról is tudják veled tartani a farmot, így nem tudod őket elkapni, megszorongatni).

Vigyázz a Fertőzött hentesbárddal!

Mundo Q képessége során (Fertőzött hentesbárd) felhasznált életének egy részét –de akár egészét is– visszaszerezheti, ha azzal egy ellenséges egységet talál el (vagy öl meg). Azonban a dobások elvétésével csökken az életereje is. A Fantomtáncos miatt pedig Mundonak kevesebb életerővel kell dolgoznia, mint ahogyan az általában lenni szokott. Ez pedig azt jelenti, hogy a bárdokkal való célbatalálás sokkal fontosabb, mint valaha!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések