Az újonnan kinevezett hőstörténetekért felelős vezetők meséltek kicsit a történetkészítések folyamatáról, és a 2018-as terveikről.
A League of Legends világának és lelkének egyik központi tartóoszlopát a hősökhöz és szülővárosaikhoz tartozó történetek, legendák adják, amelyek elképesztően izgalmasak, ám mára már meglehetősen szerteágazóak is lettek. Alapvetően azt gondolná az ember, hogy a Riotnak egy szervezett, különálló csapata van egy ilyen fontos terület folyamatos bővítésére, rendben tartására, a valóságban azonban ez egy kicsit máshogy fest.
Ismét kreatív volt a LoL közösség és három gyönyörű skinötlettel állt elő!
Az egyiket ráadásul egy Riot munkatárs készítette, míg egy másik a Riot által kiírt versenyre készült, így akár még be is kerülhetnek a játékba, de mérget még azért ne együnk rá.
Runeterra izgalmassá tétele mögött eddig nem volt túl nagy rendszer, a Riot különböző irodáiból, különböző osztályokhoz tartozó lelkes Rioterek dolgoztak az új sztorikon, ez a folyamat pedig túl nagy koordinációban mindeddig nem részesült, ezért tűnhetnek a történetek néhol logikátlannak, vagy ahogy a fejlesztők mondták: A bal kéz nem mindig tudta, mit csinál a jobb. Ezek az idők azonban elmúlni látszanak, ugyanis a történetíró "részleg" két vezetővel, Ariel "Thermal Kitten" Lawrence-szel és Laurie "Scathlocke" Gouldinggel bővült, akik feladata 2018-ban az lesz, hogy ráncba szedjék Runeterra meséit, ezzel adva minél egységesebb, egybe fonódóbb történetet neki. Céljaikat három pontban foglalták össze:
- Tartalmak folyamatos kiadása, folyamatos fejlesztése.
- Több, jobb kommunikáció a játékosokkal: Jóval több videót fogunk kapni a kulisszák mögül, továbbá ígéretük szerint történetírókkal és szerkesztőkkel is lesz lehetőségünk kommunikálni.
- Régi, homályos kérdések tisztázása a történetek néhány rejtélyes, nehezen értelmezhető tartalmával kapcsolatban.
Második pontjukhoz tartva magukat pedig kapásból meg is válaszolták két kérdést, amelyet a közösség gyakran szokott feltenni a történetekkel kapcsolatban.
Miért frissítik a hőstörténeteket?
Sokáig én magam is abban a hitben voltam, hogy ha a Riot egyszer kiadott történetet, az már úgy fog maradni, ahhoz nem nyúlnak, ám a filozófiájuk az, hogy az egész játékot folyamatosan fejlesszék, a hibákat javítsák, a kényelmetlen dolgokat tökéletessé varázsolják, ez alól pedig a történetek sem kivételek. Céljuk egy sokkal izgalmasabb, érthetőbb, átláthatóbb "birodalmat" felhúzni Runeterra mágikus világa köré, hogy a hősök és a városok ne csak tetszenek nekünk, hanem szeressük őket, éljük át, érezzük át az ő elbeszéléseiket, érzéseiket, kalandjaikat.
Mikor és hogyan változtatnak a hősökön?
Ez alatt nem a játékmenetét kell érteni egy karakternek, hanem a mögötte húzódó históriát. A fejlesztők szerint a jelenlegi hősszám teljes, úgynevezett VGU átdolgozása legalább 10 évet venne igénybe, annak érdekében viszont, hogy a háttereik minél hamarabb új formát öltsenek, nekiállnak azok frissítéseinek VGU updatek nélkül is. Szeretnék a hivatalos weboldal "A játék világa" menüpontját minél több tartalommal feltölteni, ehhez pedig hasonló alkotásokat szeretnének készíteni, mint amit a vastayák, Demacia vagy épp Miss Fortune kapott. Szerintük hogyha egy hőst kiemelnek a Szurdokból, és egy ettől teljesen független helyszínre, akár időbe helyezik el, akkor a karakter lelke sokkal jobban átadható az iránta érdeklődőeknek. (És milyen igazuk van! -a szerk.)
Tehát 2018 a történetfanatikusok éve lesz, most mindannyian, akik szeretjük a League of Legends világát, elmorzsolhatunk egy könnycseppet, hiszen a Riot Games komoly figyelmet fog fordítani erre a vonalra. Már most, másfél hónappal az év kezdet után számos új bemutatót kaptunk, például Noxus világának részletes feltárása. A felelősök azt is elárulták, hogy mely területekhez kapcsolódó alkotásokra számíthatunk a közeljövőben:
- Az Üresség rejtélyei
- Ionia és annak végtelen harmóniája
- Bilgewater és az azt körbeölelő hátborzongató tenger
- Az ismeretlen darkinok
Bármelyiket is dobják ki majd következőnek, énmagam hatalmas lelkesedéssel fogok nekiesni! Szerintetek Runeterra gigászi mesekönyvének melyik részére férne rá egy nagy adag történetírás?