Dől a pénz a Vitality csapatába

Dől a pénz a Vitality csapatába

A francia szervezet törzstőkéje 2,5 millió euróval nőtt egy befektetésnek köszönhetően.

Manapság nem ritka jelenség, hogy egy e-sport szereplő külső forrásokhoz jut. Ilyenkor jellemzően szponzorációról beszélhetünk, de előfordulnak olyan hatalmas befektetések is, mint amit a Team Vitality zsebelt be február elején.

A befolyt összegből a szervezet a hosszútávú növekedést célozza meg. A tervek szerint kiszélesítik e-sport palettájukat, nem elhanyagolva már meglévő divíziójukat sem. Ezt jól bizonyítja, hogy bajnokesélyes League of Legends csapatuk mellé például egy fiókcsapatot kívánnak felhúzni.previewA pénz egyébként a Korelya Capital, Kima Ventures és a H26 befektető csoportoktól ered, mely utóbbi tulajdonosa az az Oliver Delcourt, aki a francia labdarúgó bajnokságban szereplő Dijon FCO-nak az elnöke. Ez a klub sokak számára már ismerősen csenghet, hiszen 2016 nyarán ide szerződött magyar válogatott játékosunk, Lang Ádám.

A Team Vitality 2013-ban alapult, eredetileg konzol játékokra építkezve. A változást 2016 tavasza hozta, hiszen a szervezet menedzsmentje felvásárolta a Gambit Esports helyét az EU LCS-ben, amit bizonyára azóta sem bántak meg. Fekete-sárga mezüket láthattuk már League of Legends, Call of Duty, Hearthstone, FIFA, Arena of Valor, Rainbow Six, H1Z1 és Clash Royale versenyeken, de számíthatunk arra, hogy ezen lista a közeljövőben még bővülni fog.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések