ADC-knek készül az új Keystone, de könnyen felboríthatja az egyensúlyt

ADC-knek készül az új Keystone, de könnyen felboríthatja az egyensúlyt

Bár a rúnát a lövészek számára, elsősorban tankok ellen tervezik, azonban ha nem gondolják át, könnyen az egekig buffolhatnak más karaktereket. A true damage nem vicc!

Valamikor a 8.6 környékére, vagyis két patch-el későbbre várható majd az érkezése, és mint már említettem, a Precision rúnaágra fog kerülni Keystone-ként. Ez azt jelenti, hogy az eddig három rúna (Press the Attack, Lethal Tempo, Fleet Footwork) mellé érkezik majd egy negyedik. Egyelőre neve még nincs a rúnának, de az biztos, hogy az ADC-k egy új játékszere lesz, amivel majd a tankokat szedhetik szét, azonban egyelőre az egyensúly megtalálása problémát jelent.

Új funkció érkezik, tesztelés alatt a Nyilvános lobby!

A Riot nem pihen, mindig újításokon töri a fejét, ha nem hőst adnak ki hát találnak más módot arra, hogy polírozzák a klienst. Jelen esetben az utóbbi történt, tesztelés alatt a Nyilvános lobby.

A mostani működése leginkább a Grasp of the Undyingra hasonlít a Resolve fán. Hasonlóan ahhoz, egy-két másodperc  után aktiválódik a csata megkezdése után. Miután ez megtörtént, a kimenő sebzésünk egy részét true damage-ként osztjuk ki, vagyis a nagy, szívós tankok ellen tökéletes ellenszer lehet. Bár nem beszélhetünk szigorúan vett tankmetáról, mint az Ardent Censer idején, még mindig nagyon erősek és bizony sokszor jelentenek gondot a többi karakter számára. A lövészek azt hiszem most örülhetnek egy kicsit, ha kapnak egy biztos ellenszert.

A probléma azonban ott kezdődik, hogy a true damage bevonása minden egyes karakter választása esetén könnyen felboríthatja az egyensúlyt. Egyelőre még nagyon küzdenek azon, hogy ezt valahogy kiegyensúlyozzák és hogy tényleg csak a távolsági karaktereken legyen erős. Itt egyedül Vayne-nek van ilyen sebzése, viszont közelharci akad még pár, mint Fiora a passzívjával, Camille a Q-jával, de itt van még Irelia is, tehát elég könnyen nagy galibát okozhatnak. Emiatt kell nagyon óvatosan kezelni ezt az egész témát, hiszen a True damage az még mindig egy olyan eszköz, amivel relatíve kevesen rendelkeznek ténylegesen. Persze akadnak még más képességek, amik ilyen sebzést okoznak, mint Ahri visszatérő Q-ja, Garen ultija, Cho' ultija, Rek'sai E-je teljes fury mellett, de ezek nem annyira fajsúlyosak. 

Viszont pont elég lenne három amúgy is problémás karaktert még tovább erősíteni, akik az új rúnák mellett is képesek megállíthatatlanok lenni. Az egyik ötlet a visszafogására, hogy csak bizonyos AD mennyiség felet lépne érvénybe, így viszont a meccs elején mondhatni semmit nem érne. Az is lehet, hogy a true damage-et úgy ahogy van, leszedik a rúnáról és inkább kettős törést (páncél és mágikus ellenállás) adnának neki.

Ez utóbbi viszont meg túlzottan kedvezhetne a kevert sebzéssel rendelkező lövészeknek, mint amilyen Kog'Maw, vagy Varus. Ez esetben ezt a két karaktert látnánk folyton, amire így is akad példa bőven. Nem kis fába vágta a fejszéjét a Riot Games, de úgy érzem, hogy a tűzzel játszanak és egy újabb Thunderlord's Decree era jöhet, csak ezúttal a lövészek számára. Ha emlékszünk, mikor először megjelent, annyira erős volt, hogy mindenkire ezt hozták nagyjából, még a supportokra is. 

Hamarosan PBE-re is érkezhet az új rúna, meglátjuk, hogy milyen formában.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



League of Legends - MSI: Kinek fog kedvezni az új patch?

Nagy ugrás vár ránk a tavaszi döntőkről az MSI-ra, két frissítés is érkezett mióta nem láttuk kedvenc csapatainkat. Nézzük kinek kedvez és ki veszítheti a legnagyobbat a 14.7 és 14.8-as patcheken.

League of Legends - Indul az MSI visszaszámlálás!

Nyakunkon a 2024-es League of Legends Mid-Season Invitational, a csapatok és mi is már tűkön ülve várjuk, hogy megkezdődjön az év első nemzetközi bajnoksága.