FPS drop fixing, Duskblade nerf a 8.6 során és Mastery Curves

FPS drop fixing, Duskblade nerf a 8.6 során és Mastery Curves

A nyolcadik szezon csupa meglepetést tartalmaz, akár olyanokat is, amiket nem is gondoltunk volna.

A nyolcadik szezon már eddig is számos meglepetést tartalmazott, a végtelenített szintlépési lehetőséggel, az új rúnákkal, sőt; nemrég azt is megtudtuk, hogy erősítik a hextech láda tartalmait és csökkentik a level 6-os és 7-es hősismeret költségeit!

Ezt imádni fogjátok, buffolják a ládák tartalmát és olcsóbb lesz a hősmastery!

Aioween | 18/02/23 09:12 Régóta van hiányérzete a játékosoknak, akárhányszor a szintlépés, vagy az értük járó ládák kerülnek szóba. A Riot felfigyelt a panaszokra és hajlandó javítani a helyzeten! A Riot végre beadta a derekát, és változtatnak a ládák tartalmán, illetve működésén, hogy jobbnak érezzük a jutalmazási rendszert.

FPS DROP

A számos visszajelzés alapján elkezdték a fejlesztők kivizsgálni az fps csökkenések és egyben a droppok okát is. A játékosok bizonyos rétegénél azt tapasztalták, hogy akkor látható jelentős fps csökkenés, amikor az ösvényre érkező minionok spawnolnak a játékba. Ugyanez igaz volt a dzsungel szörnyekre, vagy akár Malzahar megteremtett kis void lényeire is. A 8.3-as frissítés során már eszközöltek egy javítást, ami számos játékosnál javulást eredményezett. Természetesen még látják, hogy van egy másik réteg, vannak még játékosok, akiknél továbbra is probléma, így dolgoznak a teljeskörű megoldáson.

Duskblade nerf

A Duskblade gyengítése a 8.6-os frissítés során lesz várható, addig is lesz elég idejük a fejlesztőknek teljeskörűen szinkronba hozni a tárgyat az azt használó hősökkel. Még nem biztosak abban, hogy milyen statisztikákkal kellene felruházniuk ahhoz, hogy ne legyen sem túl erős, sem túlságosan haszontalan. Azok a hősök, akiknek buildjében jó a Duskblade és a Ghostblade egyaránt, valószínűleg nem fognak buffot kapni, hiszen a Ghostblade erejéhez nem nyúlnak, kizárólag az előbbit szeretnék gyengíteni. Az alábbi hősöket érinti a korábban említett tematika: Wukong, Zed, Talon, Rengar, Quinn, Miss Fortune, Kayn és Kha'Zix.

Mennyi ideig tart kiismerni egy hőst?

Sokan kérték azt is, hogy legyen némi adat arról is, hogy meddig tart kiismerni egy-egy hőst. Mennyi játékot kell lenyomni valakivel, hogy elérjük azt a pontot, hogy már nem javul vele a győzelmi százalékunk. Minél laposabb a görbe egy karakternél, annál könyebb vele bánni. Teszem azt Malphite esetében gyorsan rá lehet érezni a dolgokra, mondjuk kiindulva a nem túl bonyolult képességeiből, akár már akár az első játékon megértheti az ember. Ezzel szemben Ornn nagyon nehéz, főleg az elején a dogoknak, ha pedig valaki mégis elhtarázota, hogy játszani akar vele, akkor számítson arra, hogy a tanulási görbe iszonyatosan meredek lesz. Hasonlóan nehéz hős Singed is, nála is hosszú a tanulási folyamat, viszont ott van egy extra dolog. Miszerint a méregkeverő olyannyira más játékstílust kíván, ami akár a többi karakter rovására is mehet. Bizonyos adatok szerint nagyon sok játék után teljesen átalakulhat a játékstílusunk, ami lejjebb viheti a győzelmi arányunkat a többi karakterrel. Szóval csak csínján.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!