Quinn a megjelenése óta küszködik létjogosultságával a játékon belül, de mindeddig nem igazán állt nyerésre. Újabb ráncfelvarrást tervez neki a Riot Games, hátha ezúttal egy kis életet is tuszkolnak bele.
Quinn a 3.03-as patch-ben, vagyis 2013-ban látta meg a napvilágot. Március elsején lesz egyébként kereken 5 éves. Ez alatt az idő alatt sok minden változott, csak épp a játszottsága és a hasznossága nem. Quinnt jelenleg három helyen is játsszák, topon, a dzsungelben és ADC-ként is, -már ha ezt játszásnak lehet egyáltalán nevezni. ADC-ként a mérkőzések 0,13%-ban kerül kiválasztásra, dzsungelben 0,11%-ban, míg topon 0,48%-ban. Ha mindhárom ösvényét összesítjük, még akkor sem éri el az 1%-ot a népszerűsége.
Túl sok volt az AP tárgyváltozás? Segítünk letisztázni, melyik kinek lesz jó
damilosK | 18/02/25 15:06 A 8.4-es frissítéssel nagy változtatás érkezik az AP tárgyakra nézve. Ebben a cikkben kicsit átrágjuk a vásárlási sorrendeket és azt is, hogy melyik hősnek mit érdemes vásárolni. Először beszéljünk arról, hogy miért is volt szükség az AP tárgyak változtatására.
Ennek számos oka van. Egyrészt a képességei miatt nem igazán illik bele egyik pozícióba sem, topon tanknak nyilván nem jó, splitpushernek még csak-csak, de egy tankosabb karakterrel már nem nagyon tud mit kezdeni. Dzsungelben szintén helyzetfüggő, hogy milyen ellenfelet kap, de egy komolyan választás könnyen megkeseríti az életét, míg boton szintén elmarad a top ADC-ktől, de az is lehet, hogy még a középkategóriásoktól is, csapatharcokban pedig szintén nem célunk beugrálni az ellenséges csapat közepébe. Amellett, hogy legjobb indulattal is maximum helyzeti választásnak nevezhető, nem is igazán szórakoztató a játéka. Az ösvényfázis felét imádkozással töltjük, hogy a passzívja a megfelelő célpontra kerüljön, igaz ez tudjuk befolyásolni, viszont sokszor bugol és nem alkalmazza a Harrier nevű passzívját. Az egyetlen igazi előnye talán a nagyon korai ösvény fázisban mutatott ereje, bár ez is nagyban függ a passzív jelzők helyzetétől.
Utoljára az 5.22-es patch-ben kapott nagyobb átalakítást, amire azért szüksége volt. A korábbi ultija konkrétan nem csak madárformába változtatta, hanem úgy is maradt a harcban is, ám ezáltal közelharci egységgé vált. Kíváncsi lennék, hány ADC mászik szívesen közelharci távon belülre egy lövész karakterrel (valószínűleg nem sok). Aztán jött a frissítés, amiből a leglátványosabb talán a végső képesség lett, hiszen sok mozgási sebességet kapott, amivel egy mobilis karakterré vált. Míg az ötlet jó volt önmagában, sajnos így sem ért túl sokat, mert hiába ért oda gyorsan egy adott helyre, ha ott aztán semmit nem tudott csinálni. Kicsit olyan, mintha Hawkeye-nak egy jetpack-et adnánk az Bosszúállókban, akkor sem lenne hasznosabb.
A Riot elsősorban az ultit és a passzívot fogja frissíteni, erősíteni. Egyrészt a passzív mostantól elvileg rendese proc-olni fog akkor is, ha az alaptámadás már a levegőben van és közben jelölődik meg a célpont. Egy kis idő után, erre azért rá lehet érezni és időt tudunk vele spórolni, -vagyis tudtunk volna, ha eddig is így működött volna.
A számait is változtatják. Sokkal inkább szeretnék eltolni a lategame karakter irányában, ami szerintem egy jó irány. Eleinte kevesebb AD-val fog rendelkezni, de a szintenként kapott mennyiség növekedni fog. Így talán 30 perc után is releváns tud majd maradni.
De ami még fontosabb, az a végső képesség, melyet újfent, másodjára is frissítenek. Azon kívül, hogy nem kevés bugfixet is kap, az ulti újraaktiválása az összes eltalált hőst megjelöli Harrierrel, vagyis a passzív jelzőjével. Ez ugye azt jelenti, hogy a következő alaptámadása szinttől függően 15-100 + 16-50% (szinttől függően) AD-t sebez fizikai sebzésként, legalábbis a mostani számok szerint. Szintén újdonság, hogy az ulti előkészítése közben kapott sebzés nem fogja megszakítani a folyamatot, vagyis mindenképpen átalakul. Emellett a CD sem resetelődik minden alkalommal, amikor Quinn csatába kerül. Ha Quinn sebzést kap egy ellenséges hőstől vagy dzsungelszörnytől, az automatikus átalakulás helyett csak a mozgási sebességét veszíti el. A minionok viszont semmit nem csinálnak, még a mozgási sebességét sem veszik el, ez nagyon fontos lehet, ha valakit le akarunk vadászni és épp a tornya felé futna.
Ha minden igaz, akkor a 8.5-ös patch-el együtt érkeznek ezek a változtatások, vagyis a mostani PBE ciklusban biztosan kipróbálhatjuk.