A tegnapi PBE-re nem csak a Your Shop funkció érkezett meg, hanem Jhin, Olaf és Nocturne buffok, és Zoe frissítés.
Az egyik legjobb hír, hogy újra érkezik a Your Shop, ahol a játékosok személyre szabott és olykor igen magas százalékú kedvezmények mellett vásárolhatnak meg olyan skineket, amiket jó eséllyel gyakrabban fognak használni. Hogy ez mikor, illetve pontosan milyen alkalomból érkezik majd vissza, még kérdéses, de a PBE-re már bekerült.
Megérkezett még a Battlecast Cho'Gath chroma csomagja is, melyet az alábbi videóban nézhettek meg!
És akkor most térjünk rá az igazán izgalmas részre, vagyis a hősfrissítésekre.
A négylövetű hős továbbra sem muzsikál valami szépen a korábbi buffok ellenére, bár ez várható volt, így további erősítéseket kap. A passzívjához már jó ideje nem nyúltak, most azonban itt is orvosolják a dolgokat, a passzív AD növekedést 2-40%-ról 4-44%-ra viszik fel. Ez mindegyik buildnek kedvezhet, legyen az a crit Jhin, vagy a lethality Jhin.
A Q (Dancing Grenade) sem marad változatlan, az AD rátát 40/45/50/55/60%-ról 40/47,5/55/62,5/70%-ra viszik fel, ezáltal a farmolás és ösvénytolás könnyebb lesz valamivel egy-két tárgy után, így talán még a versenyt is felveheti egyes lövészekkel, csak bírja manával.
Végezetül a W (Deadly Flourish) is változik, minden Jhin által okozott sebzés után leköti a célpontot, nem csak alaptámadások után. Ez kombózás szempontjából nagyon hasznos lehet, főleg ha valaki mindig a caster minionok mögött áll, amiből 3 van, így a negyedik ugrás után a Q-ja eltalálhatja ellenfelét és máris mehet a lekötés.
Itt csak a passzív (Umbra Blades) változik, még pedig a jó irányba. A hősök elleni alaptámadások mostantól 2 másodpercet szednek le a passzív CD-jéből, korábban ez 1 volt, illetve a gyógyulás mértéke is módosul. Eddig 10/18/26 volt, most szinttől függően 15-40 között fog mozogni. Ez leginkább gankek és esetleges invade-ek terén javíthatja a helyzetét, persze a plusz gyógyulás a dzsungelben sem rossz a táborok takarításánál.
Az idézők szurdokának vérbeli vikingje is erősítéseket kap. Egyrészt az E (Reckless Swing) AD rátája 40-ről 50%-ra nő, bár sok AD-t ritkán látunk rajta, a tényleges sebzés részét pedig visszavonták, jelenleg ugyanaz, mint az élő szerveren, az a kis növelés túl soknak bizonyult.
Az ultinál is meggondolták magukat, a nagyobb ellenállásokat visszavonták, így az továbbra is 20/35/50, viszont növelték az ulti alatt kapott sebzést 40/70/100-ról 15/20/25 + 30% teljes AD-ra. Viszont ez idő alatt elveszíti a passzívan kapott plusz ellenállásokat az ultiból, valamit valamiért.
Ryze-nak nagyon jót tettek az új AP tárgyak és ezt már a Riotnál is érzik, talán túlságosan is. Az E (Spell Flux) sebzését ugyan növelik eleinte 50/45/100/125/150-ről 70/90/110/130/150-re, de az elsődleges célponton kívül a továbbterjedő sebzése a képességnek feleződik.
Amit viszont nem igazán értek, főleg a Zhonya nerf után, az az ulti CD-jének 120-ról 180 másodpercre növelése. Persze most még könnyebb CDR-t venni, de ha 40% CDR-rel is rendelkezik, az 120 mp esetén 72 mp-et, míg 180 mp-nél 108-at jelent, tehát 36 másodperccel így is ritkábban van.
Swain esetében csökkentették a Q (Death's Hand) CD-jét, de nála más változások is folyamatban vannak. 7.5/6.25/5/3.75/2.5 helyett 5.5/4.75/4/3.25/2.5 mp-et kell várni két használat között.
Tristana tegnap is szóba került, hiszen csökkentették a hatótávját. Ezúttal a W-t (Rocket Jump) gyengítik, ugyanis a szinttől függő sebzése a következőképp alakul: az eddigi 100/150/200/150/300 to 85/135/185/235/285 helyett 60/110/160/210/260 to 85/135/185/235/285, vagyis eleinte kevesebbet fog sebezni, ez a korai cseréknél még fontos lehet.
Zoe hatótávját megnövelik, 525-ről 550-re, ami kissé érdekes, így például jelenleg messzebbre tud támadni egy passzívval erősített alaptámadással, mint a nemrég nerfelt Kalista. A Q működése is változik. A sebzése úgy módosul, hogy szintfüggő lesz illetve a Q első találata sem alkalmazza már a passzív sebzését, így viszont az alapszámokat növelték meg rajta: 45/60/75/90/105 (+20% AP) helyett 50/75/100/125/150 (60% AP). Emellett Zoe szintje alapján is kap sebzést: 7/8/10/12/14/16/18/20/22/24/26/29/32/35/38/42/46/50. Viszont a továbbterjedt sebzés csak a 80%-át üti az eredeti képességnek, vagyis nehezebb lesz minionokat takarítani.
A W (Spell Thief) is módosul, a bubikat messzebbről is fel lehet szedni az értékes képességekkel, megegyezik a támadási hatótávjával, vagyis 550. A sebzését is növelik, 70/115/160/205/250 (+60% AP)-ról 75/120/165/210/255 (+75% AP)-ra, vagyis megéri majd ezzel is kicsit agresszívabban játszani.
A tárgyak terén a Lockethez nyúltak hozzá, ami mostantól nem pajzsot ad, hanem létrehoz a helyünkön egy védelmező buborékot, amiben a szövetséges hősök 35%-kal kevesebbet sebződnek, a bubi létrehozásához kell egy kis idő, a CD pedig 90 mp lesz rajta.
A zóna a létrehozó pozícióján jön létre és nem mozdítható, a castolás nem szakítja meg a mozgást.
A Fleet Footwork gyógyítása csak a 30%-a lesz az eredetinek, ha minionon használjuk