Több rúnától is búcsút veszünk, de kapunk helyette újakat, emellett pár meglévő rúna is elég jelentősen módosulni fog. A hősök sem maradtak érintetlenek: Ahri mozgékonyabb lesz, mint valaha.
Gőzerővel dolgozik a folyamatos változásokon a Riot Games, néha már tényleg nehéz követni, hogy most akkor mi is történik éppen a játékban. A sok skinről már írtunk, lesz Pizzafutár Sivir, meg Birdio, sőt Sivirhez meg Pog'Maw-hoz chromakat is kapunk. Azonban most minket jobban érdekelnek a játékon belüli változások.
Újfent elővették Ahrit, aki háttérbe szorul mostanában. A Q-ja (Orb of Deception) ugyan nem ad már mozgási sebességet. Ez rengeteg biztonságot adott neki az ösvényen, így az ellenfeleknek könnyebb dolga lesz vele szemben.
ez fontos lehet, viszont a W (Fox-Fire) is módosul. A CD-je növekszik a képességnek 9/8/7/6/5-ről 10/9.5/9/8.5/8-ra, de sokat számít majd, hogy a CD a varázslat elsütésétől számolódik és nem attól, amikor az utolsó rókatűz is eltűnt. Emellett az AP rátáját is 0,3-ról 0,4-re vitték fel.
Az E (Charm) sebzése kisebb sebzéssel fog rendelkezni: 60/95/130/165/200 (+60% AP) helyett 60/90/120/150/180 (+40% AP).
Az ulti (Spirit Rush) CD-je növekszik a későbbi szinteken, így 110/100/90 lesz a 110/95/80 helyett. A sebzése viszont növekszik nem kicsit: 70/110/150 (+25% AP) helyett 70/85/100 (30% AP). Talán a legnagyobb frissítés, hogy az ugrások száma a képesség szintjével növekszik, 3 helyett 3/4/5-re. És ha mindez nem lenne elég, ha az ultival eltalálunk egy hőst, minden más képességünk CD-je egy másodperccel csökken.
Kayn kissé eltűnt mostanság, ezért módosítanak rajta, bár ezek mellett más dolgokat is tesztelnek PBE-n. A legújabb ötlet szerint a W (Blade's Reach) AD rátáját 120%-ról 130%-ra viszik fel.
Ez önmagában azonban kevés lenne, az ultiját (Umbral Tresspass) is erősítik. Itt is nő az AD ráta 165%-ról 175-re, viszont az alap sebzését visszaállították a korábbi verzióra, tehát 175/275/375-ről 150/250/350-re.
A korábbi buffok kicsit erősre sikeredtek a passzív terén (Unseen Threat), így annak AD rátáját 30-ról 20%-ra vitték vissza, míg a Q (Taste their Fear) bónusz AD rátája 120-ról 150%-ra.
A W (Void Spike) már nem okoz plusz 20% sebzést a szörnyeknek. Ezzel a változással már pofátlanul gyorsan haladt volna a dzsungelben.
Szép lassan visszatérhet a Yordle, de még azért kell neki egy kis szeretet. Az ultija (The Equalizer) folyamatosabb lesz sebzés szempontjából, vagyis 0,25 másodpercenként okozza a sebzésadagokat, nem fél másodpercenként. A teljes sebzés mértékét az öt másodperc alatt 650/925/1200 (+150%AP) helyett 700/1050/1400 (+200%AP)-ra emelték. És erősebb lesz a lassítás is, mely 35% helyett 45%-ban lassítja majd az ellenfeleket.
A dzsungel bohóca is kapott frissítéseket. Nem csökken a Q CD-je, ha egy alaptámadással jövünk ki belőle, viszont a CD-t csökkentették 16/15.5/15/14.5/14-ről 16/14.5/13/11.5/10-re. Emellett a láthatatlanság mértéke fixen 3 másodperc lett. Ez az early game-ben lehet, hogy erősítés a 1,5 mp-el szemben, viszont a későbbiekben nagyon fájó pont lehet az a 1,5 mp hátrány, hiszen eddig 4,5 másodpercig tudtunk láthatatlanok maradni ötös szinten.
Az E (Two-Shiv Poison) képességét is frissítik, eleinte sokkal kevesebbet fog lassítani: 20/22.5/25/27.5/30% helyett 10/15/20/25/30% -ot.
Nála leginkább a passzív (Blade's Edge) változik majd, a késői játékszakaszban sokkal erősebb lesz, hiszen 75-175 (1-11-es szint között) helyett, 75-245 plusz sebzést biztosít az 1-18-as szintek között.
A W (Rake) Ad rátáját visszaállították 60%-ra 70-ről.
Végezetül pedig az ulitja (Shadow Assault) AD rátáját 80-ról 100%-ra növelték.
Majd négy év után először kap patch-et Wukong, a preseasonben mindenkit érintő mini patch-et leszámítva. A szintenként kapott AD mértékét 3,2-ről 4-re vitték fel, de ami igazán durva lehet, az a Q-ja. Az eddigi fix 10% AD ráta helyett képességszinttől függően 10/20/30640/50% bónusz AD rátát kap.
A Q (Razor Shuriken) AD rátája az első eltalált ellenféllel szemben 100 helyett 110% lesz, míg az ezen felüliekkel szemben 60 helyett 66%. Emellett az alap támadási sebesség növekedése is nő 0,651-ről 0,658-ra.
Az E (Shadow Slash) AD rátája szintén nő, 80-ról 90%-ra.
A következő oldalon a tárgyakkal és az új rúnákkal folytatjuk!
A Guinsoo's Rageblade receptjén és működésén is változtatnak. Az ára 3000 jelenleg, és egy Amplifying Tome-ból, Recurve Bow-ból és Pickaxe-ből épül, plusz 690 aranyból. Cserébe 25 AD-t, 25 AP-t és 25% támadási sebességet ad, emellett minden találatra 25 mágikus sebzést is. A passzív marad a régi nagyjából; 2,5 teljes támadási sebességet ad, 2,5 teljes AD-t, és 2,5 AP-t 2,5 másodpercre jelzőnként. Maximum 6 jelzőnk lehet, ekkor aktiváljuk a Guinsoo's Rage-et, ami minden második támadásnál kétszer alkalmazza a találathatásokat.
A Rapid Firecannon egyedi passzívjának sebzése 50-120-ról 60-140-re nő.
A Seraph's Embrace manapajzsának költségét 20-ról 10% aktuális manára vitték le, tehát olcsóbban aktiválhatjuk.
A Statikk Shiv passzívja is megegyezik majd a Rapidfire Cannonnal, vagyis 60-160 helyet 60-140 lesz a feltöltött támadás sebzése.
És akkor nézzük a lényeget, vagyis a rúnákat, mert lesznek itt érdekességek. A Resolve/Kitartás fából kikerül a Mirror Shell/Tükrö páncél és az Iron Skin/Vasbőr eltűnt, helyette kapunk egy Chrysalist, az alábbi hatással: "Kezdd a játékot 60 plusz életerővel. Négy kiiktatás után fogyaszd el ezt a HP-t, hogy adaptív 9 AD-t, vagy 15 AP-t kapj.
A Manaflow Band működése is változik. Ha egy képességgel eltalálunk egy hőst, amíg ezt a rúnát használjuk, akkor a maximális manánkat 10-el növeli meg véglegesen, ennek maximuma 400. Ha elértük a 400 manát ezzel, akkor minden 4 másodpercben visszakapjuk a hiányzó manánk 1%-át. A CD 4 másodperc rajta, vagyis ilyen gyakran gyűjthetünk manát.
A Presence of Mind egyes hősökön nagyon erős volt, akik sok manát használhat és viszonylag gyorsan. Ennek is változik a működése, minden kiiktatás visszatölti a maximum manánk 20%-át és bónusz 15-100 XP-t ad szinttől függően.
Korábban a Heal változott kissé, most a Ghost a soros, 28-45% mozgási sebesség helyett fixen 40% plusz sebességet kapunk tőle.