HP rekordot akartak dönteni Sionnal, de a játék idő előtt kifagyott

HP rekordot akartak dönteni Sionnal, de a játék idő előtt kifagyott

Korábban más is próbálkozott hasonlóval, ezt szerették volna megdönteni, de a játék inkább máshogy döntött.

Kilépni a játék megszokott kereteiből nem túl gyakori jelenség és rendszerint külön erőfeszítések, no meg 10 elkötelezett jó barát szükségeltetik hozzá. Ez esetben egy közösségi tag, Caenen és csapata 430 ezer HP-t szedett össze Sionra, ám nagyjából 7 óra után a játék összeomlott. 

Majdnem 420 perce ment a mérkőzés, míg végül megadta magát az egész és egyszerűen kifagyott. Nem voltak már számlálók, és valamiért a Rift Herald ikonja is újfent megjelent a pályán. Ennek egyszerű oka, hogy a League of Legends-et nem ilyen hosszúságra tervezték és itt már sok minden elromolhat. Mint kiderült, az ő esetükben azért fagyott ki a játék 416 percnél és 40 másodpercnél, mert a mérkőzések maximális hossza 25000 másodpercben lett meghatározva. Ilyenkor sem ér véget a mérkőzés egyébként teljesen, Vandirilék pedig egy másik rekordöntési kísérlet során még 1300 percnél a játékban ragadtak, de irányítani már nem tudtak semmit.

Ezt a HP rekordot szerette volna Naerlyn és csapata megdönteni. Nagyon sokat készültek rá, előzetes terveket is készítettek, hogy mi lehet a legeffektívebb módja annak, hogy Sion minél több HP-t érjen el. Ehhez természetesen kellett egyrészt a W-je (Soul Furnace/Lélekkohó), ennek köszönhetően kap Sion minden megölt minion után 3 HP-t, illetve 10-et minden gyilkosságért, assistért, vagy nagy minionért és szörnyért. Emellett szükséges volt még az Overgrowth rúna is, amely minden meghalt minion, vagy 8 szörny után %-osan növeli a HP-nkat.

Még nem jelent meg a GGMF, de a közösségnek máris van ötlete a következő ultimate skinre!

Mondjuk ehhez nem ártana pár buff is Kindrednek, hogy ténylegesen játszható állapotba kerüljön, de a kinézet váltakozása kifejezetten ötletes a sárkányok mentén!

Nagyon jól haladtak, ugyanis kevesebb, mint 1 óra 20 perc alatt már 120 ezer HP-nál tartottak, vagyis jobb ütemben fejlődtek, mint az előző gárda. Figyelembe kell venni azt is, hogy az Overgrowth rúna %-osan növeli a HP-nkat, vagyis nem lineáris a növekedés. Ám ekkor a játék úgy döntött, hogy inkább kifagy. Ez azért is volt furcsa számukra, hiszen egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy egy sima mérkőzés is elhúzódjon eddig, elég ha csak az SKT vs Jin Air 94 perces meccsére gondolunk.

Természetesen csalódottak voltak, több okból is. Egyrészt hiába tervezgettek és persze áldoztak több, mint egy órát erre az egészre, mivel folytatni nem tudják, maximum újrakezdeni. Ami viszont igazán szomorúvá tette őket, hogy nem jöttek rá, mi okozhatta a kifagyást. Pár ötletük azért akadt. 

Sok Zz'Rot portált használtak, hogy még több elpusztítható egység, illetve teremtmény legyen Sion közelében. Erre gyanakodnak leginkább, hogy a sok Zz'Rot egész egyszerűen kiakasztotta a játékot. A növekedésből visszaszámolva, úgy saccolják, hogy ez alatt az 1 óra 20 perc alatt nagyjából 9448 entitás halt meg Sion közelében, ebből 3,6 ezer minion volt. Ebből kiindulva kb. 5,8-5,9 egyéb szörnyről beszélhetünk. Voltak köztük Zyra növények, Malzahar szörnyek, plusz a portálok, melyek a saccolások szerint 5-6 ezer voidlingot ontottak ki magukból.

A másik tippjük, hogy van egy adott maximális számú egység a pályán. Bár ez azért valószínűtlenebb, mert volt már 7 órás meccs is, ahol nagyjából 35 ezer minion jelent meg. Ezúttal ez a szám 15 ezer körül mozgott, tehát a közelében sem jártak. A biztonság kedvéért Thresh lelkeit, a leejtett érméket és minden mást is beleszámoltak, de még így sem jön ki a matek. 

A harmadik lehetőség a fenti kettőnek az ötvözése, miszerint megvan a maximális nem minionok száma egy-egy meccsen és esetleg ezt érték el, a sok Zyra növénnyel, Malzahar voidlinggal és persze a portálokkal. Szintén akadtak zombi wardok is, Thresh lelkek, Dark Harvest lelkek, tehát nagyjából 12-14 ezer nem minionról beszélünk.

A negyedik opció, senki meglepetésére, Mordekaiser. A bugjairól híres karakter pont egy W-t használt, amikor a játék kifagyott, így ezt sem zárhatják ki teljesen. 

Nézzük tehát ennek a majd 80 perces meccsnek az eredményeit:

  • 78:56 hosszú meccs
  • 121191 HP-s Sion
  • 236,24% bónusz HP-t kapott az Overgrowth-ból, ami 85112 HP-t jelent
  • 28988 bónusz HP a W-ból
  • 70 ezer HP felett már az életerőcsík sem tudta megjeleníteni az életerejét, mert az ezres választóvonalak mindent eltakartak
  • Ha Zyra vagy Malzahar véletlenül rossza helyre léptek, hogy kiszedjenek egy zombi wardot, nagyjából 3 ezer sebzés vágta őket arcon a Titanic Hydra miatt csak a passzívból, és 12 ezer sebzés ha aktiválta is
  • Sion vision pontja 1872 volt a meccsen, vagyis 31 óra és 12 percnyi wardot takarított ki
  • A Guardian rúna, amivel csapattársainkat tudjuk védeni az ő esetében 15927 sebzést volt képest felfogni
  • A Void, avagy üresség szinte biztosan kifogyott mindenből ez idő alatt, amennyi szörny onnan érkezett az idézők szurdokába
  • 50 percnyi játék után mindenkinek nagyjából 45-50 FPS-e volt már csak a játékban, függetlenül attól, hogy a pálya melyik részét nézték

Én nem tudom egyeseknek hogy van ennyi türelmük, de remélem, hogy ilyen elszántság mellett újra nekilátnak, hátha ezúttal a játék is kedvezni fog nekik és nem fagy ki.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!