A Facebook már a Gfinity Elite Seriest is elcsábította

A Facebook már a Gfinity Elite Seriest is elcsábította

Az ESL után a Gfinity sem tudott nemet mondani a Facebook ajánlatának.

Korábban már beszámoltunk róla, hogy az ESL Pro League meccseit az idei szezontól kezdődően csak a Facebookon keresztül lehet követni, aminek valljuk be nem sokan örültek. Az EPL-t azóta sem nézik annyian, mint azt tették korábban a Twitch-en, ennek pedig egyértelműen az az oka, hogy a közvetítést a híres közösségi oldalon keresztül kellene követni.

Két nagy CS:GO versenyt is csak Facebookon követhetünk a közeljövőben

Az ESL One Cologne és az EPL is csak a Facebookon lesz látható, köszönhetően a két cég négy éves együttműködésének.

A Gfinity nem olyan rég jelentette be, hogy a 2018-as évre a közvetítésük átköltözik a Facebookra. Az egyesség az összes UK meccsre vonatkozik, arról viszont még semmilyen információ nincsen, hogy az ausztráliai részleg is a ezen az oldalon keresztül fogja-e adni a versenyeit. Tavaly ilyenkor aligha gondoltuk volna, hogy a legnépszerűbb közösségi oldal négy e-sport céggel is megtud állapodni. Ez a négy pedig a következő:

  • ESL - ESL Pro League és az ESL One széria
  • Hi-Rez Stuidios - Paladins Premier League
  • Twin Galaxies - a közelgő H1Z1 Pro League
  • Gfinity - az Elite Series

2017-ben a Gfinity nagyobb hangsúlyt fektetett a TV-s közvetítéseire, mint korábban, viszont úgy látszik, hogy ez az ötlet kudarcba fulladt. Hiába a BBC Three, a BT Sport és az Eleven Sports-os közvetítések, úgy látszik nem termel még elég nézőt a TV-n követhető e-sport. Ahogyan azt már korábban említettem az ESL-nek is komoly gondjai akadtak a nézőszámmal, mióta átköltöztek a Facebookra. Nagy valószínűséggel a Gfinity FIFA18, Rocket League és Street Fighter V adásait sem fogják annyian követni, mint azt alapból a leghíresebb streamer oldalon, a Twitch-csen tennék. 

Az, hogy a Facebook milyen nagy cégeket hódít majd még meg a későbbiekben egyenlőre sűrű homály, viszont tartsuk szem előtt az FB intézkedéseit, ugyanis minél több céggel tudnak megállapodni, annál több nézőt tudnak átcsábítani a Twitch-ről. 

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések