A következő nem túl szokványos választással egy kis nosztalgikus hangulatot szeretnénk csempészni a mindennapok meccseibe.
Mindenki szereti azt az érzést, mikor egy gombnyomással eltüntetheti az ellenfelét. Ennek réges-régen Nidalee volt a koronázatlan királynője, azonban őt mostanában legfeljebb akkor látjuk a középső ösvényen, ha éppen előugrik a dzsungelből. Helyette szeretnénk bemutatni a full AP Kai'Sa picket, természetesen kizárólag a fent leírt élmény vissza hozatala érdekében. Elvégre, ki ne szeretné az érzést, amikor ellő egy képességet, az ellenfél robban, mi pedig csak hátat fordítunk és a napszemüvegünket feltéve elsétálunk?
AZ ALAPOK
Képességek: Általános kezdésnek a W, Q, W, E ajánlott, majd a W > Q > E sorrend alapján érdemes tovább haladni, illetve R ahányszor csak alkalmunk nyílik rá. A W erőltetése természetesen a koncepció alapja miatt szükséges. Nidalee dárdája helyett, Kai'Sa W képességgel tudja elérni ugyan azt a hatást, ezért élvez előnyt, erre építünk az egész játék alatt.
Idézői képességek: Ezen nincs is mit trükközni, a legjobb a Flash plusz Ignite választás.
Kezdő tárgyak: Dark Seal/Fekete pecsét, Életerőital
További tárgyak: Luden's Echo/Luden visszhangja, Sorcerer's Shoes/Varázslók cipője, Lichbane/Félholt csapás, Rabadon's Deathcap/Rabadon halálsüvege, Void Staff/Az Üresség botja, Zhonya's Hourglass/Zhonya homokórája
Kai'Sa jól fog profitálni az extra mozgási sebességből, csak úgy mint a Lich Bane erősítette alaptámadásból, amit egy R elsütése után könnyedén kihasználhatunk. Ezen kívül a Void Staff segít nekünk abban, hogy a W okozta sebzés, minél inkább érvényesítésre kerüljön.
Rúnák:
Egy alap, egyszerűbb fajta mágus rúna oldal megfelel a célunknak.
KEZDŐDJÉK A MESTERLÖVÉSZET
A Void Seeker (W): A maga 65%-os arányával, Kai'Sa W képessége rendelkezik a legjobb AP alapú sebzéssel a képességei közül, illetve kétszer akkora hatótávval mint a Nidalee dárda. Ha ehhez hozzáadunk egy kis matekot, a W legmagasabb rangon, 45% töltési-idő csökkentéssel 7,7 másodpercet számol fel használat után. Amikor már belejöttünk a lövöldözésbe és biztos kézzel vagyunk képesek eltalálni hősöket, a töltési idő 50%-a megtérül, azaz durván 4 másodpercenként oszthatjuk a sebzést anélkül, hogy az megtett távtól függene.
Kai'Sa, az assasin: Amikor már elég AP lapul a zsebünkben, könnyedén a túlvilágra segíthetünk minden squishy célpontot. Amennyiben a W önmagában nem lenne elég, egyszerűen elnyomunk egy ulti -> Q -> AA kombót és immáron garantált a siker.
A meglepetés ereje: Ha a 3000 egység távolságról előbukkanó Seeker még nem lenne elég váratlan, várjuk meg amíg ellenfeleink értetlenkedni nem kezdenek a sebzés váratlan nagyságán. Kai'Sa a jelenlegi statisztikák alapján alul teljesít és aki elhozza is szinte kizárólag ADC vagy jungler szerepben játssza. Ezzel a gondolattal a fejben, a legtöbb valódi ADC-t meglepheti, ahogy ez a gyengének és AD-orientáltnak titulált hős eltünteti őket az ösvényről.
BUKTATÓK
Lassú W: Valamit valamiért, bár a W hatótávja figyelemreméltó, sebessége már kevésbé. Emellé relatíve nagy is, ráadásul a környezetbeolvadás helyett lilán világít. Ez a három tulajdonság kicsit könnyebbé teszi az észrevételét és ezáltal a kikerülését is.
Alacsony AP arányok: A 65% jó arány, de nem kiemelkedő és nem feltétlenül bizonyul majd mindig elégnek. Másik szomorú tény, hogy a többi képessége alig sebez AP alapján, így kénytelenek vagyunk jóformán kizárólag egyre támaszkodni.
Nehéz élet az ösvényen: Jelen esetben nem a sebzéssel akad gond, inkább a magas töltési időkkel. A játék korai szakaszában nehezebb a másik zaklatása, az adok kapok és ha egyszer mindent mellészórtunk, eltarthat egy ideig, mire újra alkalom és elérhető képességünk adódik rá. Ennek orvoslására megéri fokozottan rákoncentrálni a szomszédos ösvényekre való roamolásra, de az is sokat javíthat a helyzetünkön, ha közelharci hős ellen megyünk.
Hogy OP választás-e? Nem. Nevezhetjük-e erősnek? Nem feltétlen. Hogy eltud-e tüntetni egy Sorakát egy W-ből? De el ám. És végül elég szórakoztató-e ahhoz, hogy kipróbáljuk? Határozottan igen.