Elkészítették az első fotorealisztikus arcképeket a FIFA18-ban

Elkészítették az első fotorealisztikus arcképeket a FIFA18-ban

Sokaknak bejön, többeknek pedig még mindig nem az igazi a FIFA18 grafikája, főleg, ami az arcokat illeti.

Chintan Trivedi az utóbbiak bázisát gazdagítja, ezért vette a fáradtságot és az in-game fizimiskákatt egy kicsit élethűbbé varázsolta. A képeket tekintve elég szép eredményt tud felmutatni. Deep Neural Networks-öt használt, hogy a meglévő arcokat a játékban lecserélje és felturbózza.

It’s not perfect but it’s a lot, lot better than FIFA 18’s original graphics

Szóval, hogyan csinálta pontosan?

Először is, a Deep Fakes algoritmushoz szükséges adatok összegyűjtésébe kezdett, aztán Trivedi az instant replay funkcióval felvette Cristiano Ronaldo arcát. Ezután rengeteg képet töltött le a portugálról, ügyelve arra, hogy a sztár különböző szögekből legyen látható. Ezek után vált bonyolulttá a dolog. A Deep Fakes az autoencodereknek nevezett neurális hálózatokon dolgozik. Trivedi kettőt is használt belőle. Az egyik megtanulja újra létrehozni Ronaldo arcát a FIFA 18-as grafikáiról. A másik pedig azt, hogyan lehet újra létrehozni a portugál sztári ábrázatát a valóságos képekből.

Ez a technológia bizonyítja, hogy a futballisták fotorealisztikus kinézete nincs már messze és a következő években megvalósíthatóak. A különbség eléggé észrevehető, ezért reméljük, hogy az EA Sports meggondolja ezt a dolgot.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!