CS:GO, LoL és FIFA szakosztályt indított egy horvát első osztályú futballklub

CS:GO, LoL és FIFA szakosztályt indított egy horvát első osztályú futballklub

Az NK Rudeš szakít a hagyománnyal, és a Fifán kívül még 2 másik játékban is próbálkozik.

Világszinten rengeteg hagyományos sportklub indít e-sport szakosztályt. Az utóbbi években több, mint 200 tette ezt meg. Magyarországon például a DVTK, az MTK, a Fradi, a DVSC és a Puskás Akadémia is elindította a sajátját.

FIFA18 játékost igazolt a Fradi!

Számos magyar hagyományos sportegyesület után hazánk egyik legnagyobb klubja is belépett az e-sport világába.

Most egy horvát elsőosztályú labdarúgóklub, az NK Rudeš indította el az e-sport szakosztályát. A hagyománnyal ellentétben azonban ez nem csak egy játékra –Fifára– korlátozódik, ahogy azt sok csapat teszi, hanem "kevésbé családbarát" játékokat is felvett, mint például a CS:GO vagy a LoL. Remélhetőleg ezzel új kapukat nyitnak meg a horvát e-sport előtt és a hazájuk tehetséges játékosai megkapják a megfelelő környezetet, hogy minél jobbak lehessenek.

Ahogy említettem, sok sportegyesület nem vállalja be azt, hogy az agresszív játékok felé nyit. Ennek valószínűleg az az oka, hogy félnek a rajongóik negatív kritikájától, amiért azt támogatják, hogy néhányan "össze-vissza lövöldöznek". Itthon szinte az összes sportklub csak Fifában van jelen, ez alól csak a Honvéd a kivétel, akik FIFA, LoL és CS:GO akadémiát is működtetnek.

A CS:GO csapat ötösét elnézve egyelőre egy nemzetközileg teljesen ismeretlen felállást igazoltak, remélhetőleg azonban ez nem sokáig lesz így. Az együttes felállása a következő:

  • Luka "Caliph" Mečenero
  • Sharky
  • iLLu
  • Filip "PaiN" Koprčina
  • Frane "BRLE" Brletić
  • forever

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések