A PUBG átlépte a kétmilliárd megtekintést Youtube-on

A PUBG átlépte a kétmilliárd megtekintést Youtube-on

A legtöbb nézettséget pedig nem Shroud, hanem egy koreai csapat hozta össze.

A PUBG sikere lassan egy éve tart, ami tavaly még csak hullámhegyekkel, mára már hullámvölgyekkel is tele van, de azt senki nem veheti el a Bluehole-tól, Brendan Greene-től és a PUBG-tól, hogy a tavalyi év legsikeresebb játéka lett. Ezt most már Youtube-on is láthatjuk, hiszen az összes PUBG-val kapcsolatos videót összeadva már több, mint kétmilliárd megtekintése van a játéknak.

A listát több, mint 88.5 millió megtekintéssel egy koreai videós csapat vezeti, mögötte pedig két montázs videókkal foglalkozó csatornát és két spanyol nyelvű videóst láthatunk. Csak ezután érkezik meg Shroud, aki a streamelés mellett már itt is összeszedett 50 millió nézettséget 120 videóval, ami több, mint egynapnyi anyag. Érdemes végiggondolni, hogy itt egy egész, nagy sikerű játékról van szó és még így is kevesebb, mint fele annyi nézettséget hozott, mint a méltán híres és bosszantó Despacito, ami már majdnem 5 milliárd megtekintésnél jár. Emellett persze a Twitch-en is renget órát pörgött a játék, így valószínűleg inkább ott ért el komolyabb nézettségeket. A legtöbb videót egy orosz játékos töltötte fel, összesen 813 darabot, ami mellett kicsit több, mint ezer feliratkozója van.

Emellett pedig érdekesség, hogy a lassan négy hónap alatt pont a tavalyi év 33%-át érte el a videók mennyisége, így valószínűleg idén is hasonlóan, összesen 33 ezer videó fog felkerülni a Youtube-ra, hacsak nem csökken drasztikusan a játékosbázis.

Kövess Minket!