Kai'Sa óriási erősítést kapott a 8.6 során

Kai'Sa óriási erősítést kapott a 8.6 során

Kai'Sa az érkezése óta nem volt túl népszerű és valljuk be, nem volt túlzottan erős sem.

Mivel Kai'Sa egy új hős a játékban, nem csak a fejlesztőknek, hanem a játékosoknak is ki kell tapasztalniuk, hogy mi az ami jó, vagy éppen nem jó benne. Ennek megfelelően a fejlesztők folyamatosan fókusz alatt tartják, főleg, hogy megjelenése óta nem igazán kavart akkora port, mint például elődje, Zoe. Ez elsődlegesen köszönhető annak is, hogy közel sem olyan erős, mint amekkora hype-ot kapott a karakter, ám ezt maguk a fejlesztők is észrevették. Kai'Sa a játék középső szakaszáig nem igazán tudja megállni a helyét, a W képessége azonban túl erősnek bizonyult, a többi pedig nem elég hasznos. Kai'Sa győzelmi mutatója a 8.5-ös patch utolsó napján sem érte el az 50%-ot sajnálatos módon.001Ennek megfelelően az alábbi változtatásokat kaptuk Kai'Sa-t illetően a 8.6-os patch során.

Az alaptámadásainak hatótávolsága 500-as értékről 525-re nőtt.

Passzív – Második bőr

A jelzők aránya volt, amin elsődlegesen változtatni kellett. 0,1/0,15/0,2/0,25/0,3 varázserő (az 1./2./3./4./5. Plazma jelző alkalmazásakor) volt eddig az értéke, ez módosult 0,2/0,25/0,3/0,35/0,4 varázserő (az 1./2./3./4./5. Plazma jelző alkalmazásakor) értékre, mely szintén egy kis növekedés a számára. Ezen felül a Plazmarobbanás aránya is változott: A célpont hiányzó életerejének 2,5%-a minden 100 varázserő után helyett immár a célpont hiányzó életerejének 3,75%-a minden 100 varázserő után az okozott sebzés.

Q - Ikáthiai zápor

Egyrészt a Q képesség hatótávolsága is nőtt 575 értékről 600-ra. A varázserő aránya rakéntánként 0,2 varázserőről, 0,4 varázserőre emelkedett. 6 rakéta esetén a varázserőarány eddig 0,5 volt, ez most 1-re nőtt.

W - Ürességnyaláb

A W képesség volt az, amelyik akár már 1 ponttal is eléggé tudott fájni, ha az első szintek bármelyikén eltalált, ennek köszönhetően a varázserő értéke 0,65-ről 0,45-re csökkent. A fejlesztők ennyit tettek még hozzá:

"EZ NEM GYENGÍTÉS: Az Ürességnyaláb ugyanannyi sebzést okoz a Második bőr fenti erősítése miatt. A fejlesztett Ürességnyaláb nagyobb sebzést okoz, mint korábban."

E - Turbófeltöltés

A Turbófeltöltésnek is változott minden létező statisztikája. Elsősorban az elsütési idő 1,5-0,75 másodperc helyett 1,2-0,6 másodpercre csökkent, a tárgyakból és a szintlépésből szerzett 0-100% bónusz támadási sebesség mellett. A minimális bónusz mozgási sebesség 40/45/50/55/60%-ról 55/60/65/70/75%-ra nőtt, ez már a játék korai szakaszában is 15%-os növekedést ad a számára. Azon felül a maximális bónusz mozgási sebesség 80/90/100/110/120%-ról nőtt 110/120/130/140/150%-ra, ami a maximális sebességnél 30%-os emelkedést garantál.

R - Gyilkos ösztön

Végezetül pedig itt a Gyilkos ösztön. Az ellenséges hősöket körülvevő sugár hatótávolsága szintén 500-ról 525-re nőtt akárcsak Kai'Sa alaptámadásainak az értéke. Emellett egy új effekttel is ellátták, ami a Gondolkodj előre nevet kapta. Az effekt abban ad előnyt, hogy a Gyilkos ösztön pajzsa mostantól elsütéskor aktiválódik. Innentől továbbra is 3 másodperccel a rohamozás befejezése után vész el. 

Összefoglalva: Növelték a támadási hatótávot és a passzív képesség, illetve a Q varázserő arányát. A Q hatótávolsága emellett nagyobb lett. Csökkentették a W varázserő arányát és az E elsütési idejét. Növelték az E mozgási sebességét és végső soron megnövelték az R hatósugarát.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!