A napokban rengeteg fejlemény történt, melyek a 8.7 során fognak élesedni, ezúttal sem fogunk unatkozni!
Számos változtatás fog érkezni a 8.7-es patch során, többek között a legfontosabb mind közül az átdolgozott Irelia. Irelia mellett azonban nem áll meg az élet, LeBlanc, Ahri módosabb, erősebb verziója is a 8.7-el együtt fog érkezni. Emellett persze még ott vannak a kisebb-nagyobb változtatások, melyek szintén befolyásolóak lesznek valamilyen mértékben. Kezdjük mondjuk néhány apró újdonsággal.
Érkezik a Lancer Stratus Wukong és a Badlands Baron Rumble hőskinézet, mindkettő 1350 RP-s áron.
Ezen felül érkezik három darab új idézői ikon is, melyek az alábbiak.
A három új idézői ikonon kívül jönnek még emote-ok is.
HŐSÖK
Ahri Essence Theft (passzív) képessége módosult. Amikor Ahri eltalál képességgel egy hőst, a manaköltség 15%-át visszakapja.
Az Orb of Deception (Q) képességén eltávolították a bónusz mozgási sebességet és új effektként adták hozzá az alábbit: Az Orb használata stackelődik. Kettő stacknél Ahri következő Orbja visszaad némi életerőt minden eltalált ellenség után. A pontos érték még nincs meghatározva minden szintre.
A Fox-Fire (W) képesség töltési ideje 9/8/7/6/5-ről 6/5.5/5/4.5/4 másodpercre csökkent, továbbá a delay 0.25-ről 0.4 másodpercre nőtt.
A Charm (E) képességén 60/95/130/165/200 (+60% AP)-ról 60/90/120/150/180 (+40% AP)-ra változott a sebzés értéke. Amikor a Charm megsebez egy ellenfelet, Ahri képességei 20%-kal több sebzést okoznak 5 másodpercen keresztül. Ez új hatásként került hozzáadásra a képességhez.
A Spirit Rush (R) képességen a töltési idő 110/95/80 másodpercről 120/105/90 másodpercre nőtt, ezen felül a sebzés értéke 70/110/150 (+25% AP)-ról 70/100/130 (35% AP) -ra változott.
Irelia Bladesurge (Q) képességén a töltési idő 12/11/10/9/8 to 10/9.5/9/8.5/8 másodpercre csökkent, ezen felül a sebzés AD rátája 70%-ról 80%-ra nőtt. Végezetül pedig a heal 12% AD-ról 12/14/16/18/20% AD-ra változott.
A Defiant Dance (W) képességén az AP ráta 50%-ról 45%-ra csökkent és a maximális érték is 100%-ról 90%-ra módosult.Az Flawless Duet (E) képességen szintén az AP ráta módosult 90%-ról 80%-ra.
Kai'Sa alap sebzésének az értéke 65-ről 63-ra csökkent. Emellett az Icathian Rain (Q) képességén a mana költség 45-ről 55-re emelkedett.
LeBlanc Distortion (W) képességénél a visszaugrás minimum idejét 0.2 másodpercről 0.3 másodpercre növelték, tehát ennyit kell várni, mielőtt vissza ugorhatnánk az eredeti helyünkre.
Swain Death's Hand (Q) képességén a töltési idő 5.5/4.75/4/3.24/2.5 másodpercről 7.5/6.25/5/3.75/2.5 másodpercre nőtt.
Rumble Flamespitter (Q) képességén a sebzés növekedett 135/180/225/270/315-ről 175/210/245/280/315-re, emellett a minionokra okozott sebzés 75%-ról 60/65/70/75/80%-ra változott.
TÁRGYAK
Locket of the Iron Solari
Az egyedi passzív pajzsának az értéke 38 + 22/szint értékről 30 + 10/szint értékre csökkent. A bónusz életerő értéke 2-36% értékről 10-20%-ra csökkent. A pajzs ereje 50%-ra csökken, amennyiben a célpontot 8 másodpercen belül egy másik Iron solarik medálja hatás is érte. Ez a 8 másodperces érték nőtt 20 másodpercre. Új effektként adták hozzá, hogy amíg az effekt aktív a pajzzsal ellátott szövetségesek 50%-kal csökkentett sebzést kapnak az AoE sebzésekből.
RÚNÁK
Az Approach Velocity mozgási sebessége 10%-ról 15%-ra nőtt.A Bone Plating töltési ideje fix 45 másodpercről 70 - 40 másodpercre módosult.
A Legend: Tenacity rúna esetében a tenacity stackijeinek az értéke 1.5%-ról 2.5%-ra nőtt.
A Cut Down maximális életerőn lévő értéke 2000-ról 1500-ra csökkent, továbbá a maximális sebzés értéke 10%-ról 12%-ra nőtt.
Az Absolute Focus rúnánál a leírás frissítésre került, immár megemlíti, hogy 3 AD-t és 5 AP-t ad 1-es szinten.
A Gathering Storm AP és AD értékei változtak.
Régi értékek:
- 10 perc: + 8 AP vagy 5 AD
- 20 perc: + 24 AP vagy 14 AD
- 30 perc: + 48 AP vagy 29 AD
- 40 perc: + 80 AP vagy 48 AD
- 50 perc: + 120 AP vagy 72 AD
- 60 perc: + 168 AP vagy 101 AD
Új értékek:
- 10 perc: + 6 AP vagy 4 AD
- 20 perc: + 18 AP vagy 11 AD
- 30 perc: + 36 AP vagy 22 AD
- 40 perc: + 60 AP vagy 36 AD
- 50 perc: + 90 AP vagy 54 AD
- 60 perc: + 126 AP vagy 76 AD
A Sudden Impact töltési ideje 4 másodpercről 25 másodpercre nőtt, amit bevallok, kicsit furcsa a több mint hatszoros növekedés.
A Zombie Ward ideje 60-180 másodpercről 30-120 másodpercre változott.
Mit szóltok a változtatásokhoz? Írjátok meg nekünk!