A legújabb PBE frissítés már elérhető, nézzük, milyen változásokra kell figyelni.
A 8.7-es frissítés számos változtatást fog tartalmazni, lesznek minionok, hősök, rúnák és szinte mindent érintő változtatásra lehet számítani.
Változások a minionokért járó aranyban
A 8.7-es frissítésre készülve, a Riot szeretné jelentőssebbé tenni a farmolást, ezek közül is az ágyús minionok szerepét erősítené. Fontos megjegyezni, hogy az összességében szerezhető arany mennyisége szinte alig, a minionok közti megoszlása már annál inkább változott.
Ágyús minion:
Megölésért járó arany megnövelve 45-ről, 60-ra. Értéknövekedés másfél perc, azaz 3 minionsor alatt: 0,35 arany helyett immáron 3 arany. Az életerő megnövelve 828-ról 900-ra. Életnövekedés másfél perc, azaz 3 minionsor alatt: 23 életerő helyett immáron 50. Életnövekedés másfél perc, azaz 3 minionsor alatt a 16. minionsortól kezdve: 32 helyett immáron 60. Az ágyús minion életerő csíkja vizuális változtatást kapott a láthatóság érdekében.
Szuper minion:
Megölésért járó arany megnövelve 45-ről, 60-ra. Értéknövekedés másfél perc, azaz 3 minionsor alatt: 0,35 arany helyett immáron 3 arany.
Közelharci minion:
Megölésért járó arany megnövelve 20-ról, 21-re. Értékcsökkenés másfél perc, azaz 3 minionsor alatt: 0,125 arany helyett immáron 0 arany.
Távolsági minion:
Megölésért járó arany lecsökkentve 17-ről, 14-re. Értékcsökkenés másfél perc, azaz 3 minionsor alatt: 0,125 arany helyett immáron 0 arany.
Megbecsülendő Baron és Sárkánylopás
A PBE-n egy új rendszer is bevezetésre került, melynek lényege, hogy a Baron és Sárkányok ellopása egy értékelt tény legyen és ennek hangot is adjanak. A rendszer ezért figyelni fogja, ha valamelyik elvitelekor mindkét csapatból érkezett sebzés és annak mértéke alapján megpróbálja megmondani, hogy történt-e lopás, azaz olyan játékos vitte-e el, akinek elvben nehezebb dolga volt. Ennek jeleként a rendszer egy kis jelzőt fog adni a bátor, de sikeres játékosnak. A Riot arra kéri a játékosokat, jelezzék mennyire működik a rendszer, sikeresen mondja-e meg, mikor volt lopás, oktalanul adja-e be, vagy esetleg pont hogy nem jelzi ki mikor kéne. A rendszer sikerességén múlva dől el, hogy ezek a hétköznapi hősök kapnak-e valamilyen büszkeségnövelő jutalmat a jövőben.
Hős- és tárgyváltoztatások
A Q (Barrel Roll) AP alapú százalékos sebzés megnövelve 60%-ról, 70%-ra.A W (Drunken Rage) képesség AP alapú százalékos sebzés 30%-ról, 50%-ra nőtt. Új hatásként érkezett az alábbi: a kapott sebzés csökkentésének mértéke megnövelve +8%-al minden 100 birtokolt AP után.
A W képesség gyógyulásának mértéke megnövelve 20%-ról 30%-ra.
A Q (BladeSurge) újratöltési ideje csökkentve 12/11/10/9/8 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre. Gyógyítás mértéke megnövelve az összesített AD 12%-ról az összesített AD 12/14/16/18/20%-ra. AD alapú százalékos sebzés megnövelve 70%-ról 80%-ra.
A W (Distortion) a visszaugrás előtti minimum idő csökkentve 0,3 másodpercről 0,2 másodpercre.
Az ulti (Final Spark) gyilkosság esetén a megtérített töltési idő megnövelve 10/30/50%-ról 30/40/50%-ra Új hatás: Mostantól az is számít, ha egy hős 2 másodpercen belül a képesség találata után hal meg.
A szintenkénti plusz életerő 95-ről 88-ra csökkent.
Az E (Permafrost) kábítás időtartama megváltoztatva: 1/1,25/1,5/1,75/2 másodpercről 1/1,15/1,3/1,45/1,6 másodpercre.Tárgyak
Guinsoo dühpengéje
Az ára megnövelve 3000 aranyról 3300 aranyra. A három komponens ára maradt változatlan, a megvételük utáni ár növekedett meg 690 aranyról 990 aranyra. Ez lényegében egy korábbi olcsóbbítás visszavonása.Az iron solarik medálja
Pajzs ereje megnövelve [30 (+10 szintenként)]-ről [30 (+15 szintenként)]-re. Maximális életerő alapján adott pajzs ereje megnövelve 10%-20%-ról állandó 20%-ra. Töltési idő megnövelve 90 másodpercről 120 másodpercre. Hatás megváltoztatva: A pajzs ereje az eredeti 25%-ára csökken a korábbi 50% helyett, ha a célpont nemrég kapott pajzsot egy másik medálból. Hatás megszüntetve: A pajzs időtartama alatt a célpont a területi sebzések mindössze 50%-át szenvedi el.Rúnák
Elszántság + Precizitás rúnaszett bónusz megváltoztatva 65 életerőről [15-135 életerő]-re szinttől függően.Elszántság + Ihlet rúnaszett bónusz megváltoztatva 130 életerőről [30-270 életerő]-re szinttől függően.
Elszántság + Uralom rúnaszett bónusz megváltoztatva 65 életerőről [15-135 életerő]-re szinttől függően.
Elszántság + Boszorkányság rúnaszett bónusz megváltoztatva 65 életerőről [15-135 életerő]-re szinttől függően.
Uralom + Elszántság rúnaszett bónusz megváltoztatva 65 életerőről [15-135 életerő]-re szinttől függően.
Precizitás + Elszántság rúnaszett bónusz megváltoztatva 65 életerőről [15-135 életerő]-re szinttől függően.
Ihlet + Elszántság rúnaszett bónusz megváltoztatva 145 életerőről [35-300 életerő]-re szinttől függően.
Boszorkányság + Elszántság rúnaszett bónusz megváltoztatva 65 életerőről [15-135 életerő]-re szinttől függően.
Csontpáncél (Elszántság ág)
A töltési idő visszaállítva 70-40 másodpercről állandó 45 másodpercre.Lélekjelenlét (Precizitás ág)
Szerep megváltoztatva: A gyilkosságok visszaadják maximum manád 20%-át és visszatérítik a végső képességed töltési idejének 10%-át.Levágás (Precizitás ág)
Maximum életerő határa visszaállítva 1500-ról 2000-re.Manaáramlás öve (Boszorkányság ág)
Szerep megváltoztatva: Ellenséges hős képességgel való eltalálásakor a maximális manád 25-el nő, egészen maximum 250-ig. A 250 mana elérése után 5 másodpercenként visszatölti maximális manád 1%-át.
Töltési idő: 15 másodpercKészülődő vihar (Boszorkányság ág)
Minden korábbi változtatás visszaállítva.
Hirtelen csapás (Uralom ág)
Töltési idő visszaállítva 25 másodpercről 4 másodpercre.
Mit szóltok az érkező változtatásokhoz és módosításokhoz?