Meddler újabb betekintést nyújtott a közösség számára, hogy milyen változások várhatóak a 8.8-as frissítéssel.
Mint ahhoz már hozzászokhattunk, Meddler mindig előre elárul néhány információt a közelgő változtatásokról, illetve várja a játékosok visszajelzését, hogy szerintünk jó irányba tartanak-e. Nézzük, milyen apróbb dolgokkal is kell majd szembesülnünk.
KISEBB VÁLTOZÁSOK
A kill streakért járó arany fog változni, egyénileg fogjuk kapni az aranyat, a jelenlegi csapatszintű helyett. Erről már beszéltünk korábban, ez csak akkor lesz kellemetlen, ha véletlenül egy támogató viszi el a gyilkosságot és ő zsebeli be a bounty aranyat. Érkezik még LeBlancot és Ahrit érintő módosítások, finomhangolások a kit-et illetően. Továbbá lesz néhány apróbb, trinketet érintő beállítás, például az Oracle elérhető lesz már az egyes szinten, a Sweeping Lens helyett.Egy kis nerf is kinéz Tahm Kench-nek, hogy amikor a szövetségeseket menti, kicsit könnyebb célpont legyen és egyszerűbb legyen benne kárt tenni. Jelenleg még tesztelés alatt van, nem kap bónusz mozgási sebességet az ellenség felé haladva, ha egy szövetségest megevett. Elsősorban úgy tűnik, hogy Tahm Kench gyorsabban fut általánosságban, mert gyakran van ellenség a visszavonulási vonalnál. Mindenesetre várható változtatás az ő háza táján is.
Ezen felül buffokra is számíthatunk. Pantheon, a Spellbinder Orb, Nautilus és Vi is szóba jött. Persze a nerfek sem maradnak el, többek között gyengítve lesz az új Archangel's, Janna, Xayah, Caitlyn, Warwick, Braum, Sion és Kog'Maw.
Sőt, talán néhány mid-season változtatást előre hoztak a 8.10-es frissítésből egészen a 8.8-as frissítésig, egyelőre ez még tervezés alatt van.
VARUS
Varus pedig nagy változáson esik majd át a 8.8-as frissítés során. A W képesség kerül egyedül a műtőasztalra és jelenleg úgy néz ki, lesz egy aktív része és egy passzív része is. Az aktív a következő Piercing Arrow-nak bónusz varázssebzést biztosít 6%-tól egészen 9%-ig a célpont hiányzó életereje alapján, ráadásul ez az érték még scalel a Piercing Arrow töltésével is. Az aktív rész 40 másodperc töltési idővel rendelkezne, mana költség nélkül.A varázssebzés értéke 12%-tól egészen 18%-ig terjedhet, a W képességre osztott pontok száma alapján. Ez még jelenleg csak tervezet, így változtatások lehetnek a számokat illetően. Az elsődleges cél az, hogy a Varus Q ne legyen emiatt haszontalan, továbbra is maradjon egy erős képesség.
Összességében ez egy kis erőt fog adni Varus számára, mindenesetre kíváncsian várjuk a fejleményeket.