A játék egyik alapvető szabálya, hogy nem igazán tudjuk sebezni magunkat, vagy ha igen, abba biztosan nem halunk bele. Leona azonban saját magát is ki tudja csinálni egy bug miatt.
Amikor azt hinnénk, hogy a játék már nem tud újat mutatni a bugok terén, valaki talál egy olyan hibát, amire talán még nem is nagyon volt példa. Sok érdekességet láttunk már, de olyat még nem igazán, hogy egy karakter saját magát tudja kicsinálni anélkül, hogy bárki is hozzáérne.
A LoL és a "spagetti kód" - Macgyver is feltűnik gyakrabban, mint gondolnátok -harmadik rész
Aioween | 18/04/13 12:25 Tegnap megtudtuk, hogy a Jarvan ulti miért áll minionokból, ma pedig elmeséljük, hogy hogyan is jön egy 80-as évekbeli sorozat főszereplője a Riot hibakezeléséhez. Egyre többet tudunk meg a Riot hibakereséséről, hogy miként is kezelik ezeket, hogyan kategorizálják és mivel jellemzik őket.
Szerencsére a körülmények nem túl életszerűek, így éles játékban nem nagyon fogunk ezzel a helyzettel találkozni, talán ezért is tartott ennyi ideig a hiba felfedezése, ami ki tudja mióta létezik a játékon belül. A lényeg, hogy kell hozzá egy Leona, Guinsoo's Rageblade és rúnaként Press the Attack. Ha megvan a három jelző a Rageblade-en, akkor közelharci egységként a következő támadásunk azonnal megadja a hat jelzőt és itt kezdenek érdekessé válni a dolgok. A hiba egyébként csak tornyokon működik valamiért, de ott állandó jelleggel.
Mint köztudott, ha jelző után a Rageblade minden második alaptámadásunkkor kétszer alkalmazza az on-hit tárgyak hatását. Ha van ebből elég a zsákunkban, úgy mint egy Nashor's Tooth, vagy Lich Bane, esetleg mindkettő, akkor elég komoly sebzéseket tudunk kiosztani, saját magunknak. Mindössze annyi a dolgunk, hogy a tornyot üssük, amíg meglesz a hat jelzőnk, majd ezt követően használjuk el a Q képességünket. Ezzel kábít egyébként Leona, valamint a támadási animációt is reseteli. A hatás pedig elég komoly sebzés saját magunknak.
Az is érdekes a jelenségben, hogy ilyenkor gyilkosságot nem kapunk, bár miért is kapnánk a saját skalpunkért, illetve a játék bemondó hangja sem mond semmit, teljes a csend. Furcsaság még, hogy ilyenkor, ha megnézzük a Death Recappet, ami mutatja, hogy pontosan mitől is haltunk meg, az teljesen üres marad. Ha viszont a közelmúltban egy ellenséges hős megsebzett minket, majd ezt követően csináljuk ki magunkat, a gyilkosságot ő fogja kapni, de a Death Recapben a mi saját sebzésünk sosem jelenik meg.
Legalább annyit jelez a rendszer oldalt a kill feedben, hogy saját magunkkal végeztünk.