"Ha mégis meghalsz a red zone miatt, akkor nem vagy elég jó játékos."
A PUBG-ban a kezdetek óta megtalálható a red zone nevű jelenség, aki pedig csak egy picit is játszott a játékkal az tudja, hogy miről van szó. Aki mégse: ez egy meghatározott méretű kör, ami a térkép valamelyik véletlenszerűen választott pontjára "esik", ott pedig rövidesen elkezdődik egy bombázás. Ha épp a szabadban lófrálunk és esetleg eltalálna minket, akkor knockolódunk egyből - ez ellen pedig csak azzal tudunk védekezni, hogy keresünk egy épületet magunknak.
Ezt sokan a játék egyik legrosszabb elemének tartják, aminek rengetegen hangot is adnak különböző fórumokon. Mivel a PUBG Corp. állítása szerint ad a játékosok véleményére (ez hosszútávon elkerülhetetlen), ezért természetesen erre is reagáltak, nem is más, mint Brendan “PlayerUnknown” Greene, az egyik alapító. Az Eurogamernek adott interjújában elmondta, hogy "Az emberek azt mondják, hogy nincs értelme ennek, azonban ennek van egy feelingje (hangban - a szerk.) és igazán akkor izgalmas, ha épp harcolsz benne. A red zone-ban nem szabad meghalni. Ha mégis meghalsz, akkor nem vagy elég jó játékos."
"Van körülötte több száz méter biztonságos zóna, ha pedig egy épületben vagy, akkor nagyon kevés esély van arra, hogy eltalál, nem véletlen van benne a játékban, jól néz ki és nyomást helyez a játékosra. Ha csapdába esel, onnantól lesz izgalmas! Az emberek azt állítják, hogy nincs értelme, pedig ez nem így van. Ott van az a különleges ok, hogy egy nagyon jó "háttérzajt" biztosít még akkor is, ha egy kicsit messze vagy tőle."
Az alap koncepció mellett a kivitel is elég problémás, főleg a PlayerUnknown által említett "háttérzaj". Ez tényleg szép és jó, azonban ha benne vagy a zónában, akkor sokszor arra kényszerülsz, hogy lenémítsd a teljes a játékot, hiszen irreálisan hangos a játék többi hangjához képest. Jobb esetben csak a társaddal nem tudsz kommunikálni, rosszabb esetben pedig halláskárosodást is okozhat hosszabb távon. Nyilván egy bombázás a valóságban sem halk, de ezt a részt talán tényleg érdemes lehet újragondolni.
"De, ha tényleg nagyon nem tetszik a játékosoknak, akkor megfontolhatjuk (kivenni a játékból - a szerk.)." - tette hozzá az alapító.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!