Visszahoznák az AD Kennent is, de talán fontosabb, hogy Lux megint egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy akár profi meccseken is megérje őt választani.
Befutott a legújabb 4/20-as PBE patch is a mai nap folyamán. Egyrészt bekerült két announcer pack, azaz bemondó hang a játékba az eddig megszokott hölgy hang mellé, amiért nem mások felelnek, mint Phreak és Kobe, az NA LCS két kommentátora.
Mint már korábban írtuk, a Mecha Zero Sion Chromakat is frissítették, amiről alább láthattok egy videót.
Most, hogy a formalitásokat letudtuk, térjünk is át a fontos dolgokra, vagyis a hősökre.
A Riot újfent szeretné, ha visszatérne a felső ösvényre az AD Kennen, amit anno Smeb fantasztikusan játszott a koreaiak között. Elsősorban a W-t és az E-t módosították ennek érdekében.
A W (Electrical Surge) ötödik lövéseit változtatták meg, AD fókuszáltabbak legyenek. Eddig minden ötödik alaptámadás 15/20/25/30/45+(0,6 AD)+(0,3AP) alapján sebzett, ezt változtatták meg 10/20/30/40/50+60/70/80/90/100% AD + 30% AP-ra, tehát érdemes lesz AD Kennenént továbbra is ezt maxolni, viszont az AD tárgyakból nagyobb értéket fogunk kapni azokra az erősített alaptámadásokra.
A E (Lightning Rush) pedig egy új hatással is gazdagodik, miszerint ha átmegyünk vele egy ellenséges hősön, akkor 30/40/50/60/70% támadási sebességet kapunk négy másodpercen át, amint visszaváltozunk az eredeti formánkba. Hogy ne legyen túl erős ez a buff, a kapott ellenállások, vagyis a 10 páncél és a mágikus ellenállás azonnal eltűnik, amint visszaalkultunk.
Bár a meta sokat változott tavaly óta, nem elképzelhetetlen, hogy ezekkel a módosításokkal visszatérjen akár a profikhoz is. Elsősorban topon tudnánk őt elképzelni, de mint köztudott, Rekkles előszeretettel választotta őt splitpusholó ADC-nek is a Frozen Mallettel és Ruunan's-zal együtt.
Lux buffjai végeláthatatlannak tűnnek még mindig. Számtalan alkalommal kapott az utóbb időben kisebb erősítéseket, de még mindig nem elég, legalábbis a Riot szerint. Először is első szinten 10% plusz beépített támadási sebességet kap, hogy könnyebben last hiteljen, illetve így a passzívját is könnyebben tudja érvényesíteni, viszont a későbbiekben szintenként 1,36% helyett 1% támadási sebességet kap.
A Q-ja (Light Binding) erősödik, ráadásul nem kis mértékben. A sebzését megnövelik 50/100/150/200/250-ről 80/125/170/215/260-ra, tehát már az elején is tartani kell tőle és nem csak a CC miatt. Hogy tényleg érezhető legyen a buff a CD-jét is csökkentik, jelenleg az élő szervereken 13/12,5/12/11,5/11 másodperc, ehelyett minden szinten fixen 10 másodperc lesz.
A W (Prismatic Barrier) pajzs használata is könnyebb lesz. Eddig a visszatérő pajzs duplázásáért el kellett találni egy szövetségest, most már ez sem kell, a visszatérő bubi fixen kétszer pajzsot ad Luxnak akkor is, ha egyedül van az ösvényen. Ezen kívül késleltetés sem lesz rajta, aktiváláskor azonnal megkapjuk az első pajzsot a korábbi 0,25-ös késleltetéssel szemben.
Az E (Lucent Singularity) valamivel gyengül bizonyos szempontból. Lassabb lesz a lövedék sebessége, 1300 helyett 1200, így talán könnyebb lesz lereagálni. A kiterjedését is csökkentik 350-ről 315-re. Emiatt viszont kevesebb manába fog kerülni, 70/85/100/115/130 helyett 60/70/80/90/100-ba. A CD itt is változik, eddig minden képességszinten fixen 10 másodperc volt, mostantól ez 10/9,5/9/8,5/8 másodperc.
Poppy esetében egyszerre több változásról is beszélhetünk, de most nézzük csak a legfrissebbeket.
A passzív (Iron Ambassador) hatótávja nő, vagyis messzebbre tudjuk elhajítani a pajzsunkat, 300 helyett 350 távolságra. Ez a last hitelést, valamint a távolsági karakteres matchupokat javíthatja nagy mértékben, főleg ha figyelembe vesszük, hogy egy-egy ágyús minion milyen nagy értéket képvisel.
A W (Steadfast Presence) által kapott bónusz páncél és mágikus ellenállás 8-ról 10%-ra nő, de az élő szervereket nézve ez nerf, mivel ott most 15%.
Az E (Heroic Charge) előzetes sebzéscsökkenését 50/70/90/110/130-ról visszaállították 60/80/100/120/140-re, illetve az eltalált tereptárgy utáni sebzést is ugyanennyire.
Warwick-hoz már jó ideje nem nyúltak hozzá, ám most két képességét is frissítik a számok terén.
A Q (Jaws of the Beast) százalékos sebzését az ellenfél HP-ja alapján 6/7/8/9/10-ről 4/6/8/10/12%-re változtatják, vagyis később még fájdalmasabb lesz, de legalább eleinte nem kell annyira tartani tőle. A gyógyulás mértéke pedig 30/40/50/60/70%-ról 15/30/45/60/75%-ra módosul.
A W (Blood Hunt) CD-je a későbbi szinteken csökken 120/105/90/75/60-ról 120/100/80/60/40 másodpercre, emellett a mozgási sebesség is úgy módosul, hogy eleinte kevesebb, később több lesz: 35/40/45/50/55% helyett 25/35/45/55/65%.
A Lost Chapter drágább lesz, 1100 helyett 1300 aranyba kerül, tehát az összeillesztése drágul, mivel az összetevők árai változatlanok, 315 helyett 515, viszont a passzív 10 helyet 20% manát tölt vissza szintlépésnél.