Csorog a nyálunk: Alienware hotelszoba: minden gamer álma!

Csorog a nyálunk: Alienware hotelszoba: minden gamer álma!

VR, Konzol, PC, meg amit akartok! Tudnánk itt élni, na!

Nem voltam még Panamában, valószínűleg soha nem is jutok majd el, de ha már arrafelé az év fele esőzésekkel telik, miért ne töltenénk el a szabadidőnket végtelen játékkal? Valami ilyesmi fordulhatott meg az Alienware fejében is, ugyanis a helyi Hilton hotelben a 2425-ös, tengerpartra néző szobájában kompletten berendeztek egy Alienware gaming szobát! Egy 65 colos 4K OLED TV, egy i7-7800-as, GTX 1080Ti-vel felszerelt vas, Xbox One Elite kontrollerek, egy Oculus Rift a VR élményhez és egy Alienware laptop, egy 34 colos gaming monitor társaságában várja a játszani vágyókat! A kényelmet fokozza egy gamer szék, babzsákok és két brutál jól kinéző ágy, külön pirospont jár az Alienware logós kispárnáknak! A hangulatot interaktív fény teszi még fullosabbá. 

A szoba egyébként 349 dollárt kóstál egy éjszakára, ez átszámítva kb. 87.000 Ft, ami azért nem magyar pénztárcának való, de már csak a feeling kedvéért is, lehet, hogy egy éjszaka erejéig megérné kipróbálni. A Hilton vezetője elmondta, ezzel az együttműködéssel szeretnék Panamát még csábítóbb célponttá tenni a turisták körében. Engem megvettek: ha egyszer úgy hozza az élet, hogy mégis eljutok oda, biztos, hogy kipróbálom majd!

KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Borítókép: The Verge

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések