Megérkezett a PUBG legnagyobb frissítése az 1.0 óta

Megérkezett a PUBG legnagyobb frissítése az 1.0 óta

Koreában már pár órája megjelentek a kezdetleges leírások, de pár perccel ezelőtt a PUBG Corp. kiadta a hivatalos leírást is a teszt szerver frissítéséről.

Pár nappal ezelőtt halhattunk először arról, hogy a PUBG Corp. végre változtat a fegyvereken és az AR-ek komoly nerfet kapnak. A mai frissítésnek tehát leginkább ők lesznek a főszereplői, de kaptunk egy új fegyvert is, több új kiegészítőt, egy kis változtatás Miramarra és a pályaválasztás is bekerült.

Fegyverek és tárgyak

  • A fegyverek sebzése a következőképpen változott:

  • Az összes pisztoly komoly buffot kapott
  • A shotgun mostantól többet sebez a végtagokra, míg a szórását 25%-kal csökkentették
  • A Choke kiegészítőt pedig mostantól a Sawed Off-on is használhatjuk

SMG-k:

  • Az SMG-k is többet sebeznek a végtagokra
  • A Micro UZI, UMP és Vector alap sebzése is megnövekedett egy picivel
  • A függőleges szórást csökkentették
  • Kevésbé fog kilengeni a scope zoom közben
  • Hamarabb tudjuk a szemünkhöz emelni a fegyvert

AR-ek:

  • Kicsivel csökkentették az M16A4, M416, SCAR-L és az AUG sebzését
  • Az M16A4, SCAR-L és M416 recoilja 30%-kal megnőtt
  • Az AKM újratöltési ideje 10%-kal megnőtt
  • Minden AR vízszintes és függőleges szórása is megnőtt, kivéve az AKM-nek
  • Többé nem rakhatunk 8x-os scope-ot egyik AR-re sem

Sniperek:

  • Megnövelték a fejre, végtagokra vagy testre leadott lövések sebzését
  • Csökkentették az SKS sebzését
  • Megnövelték a Mini14 és a VSS sebzését
  • Megnövelték a vízszintes és függőleges szórását a snipereknek

Más fegyverek:

  • Picit növeltek a DP28 és az M249 sebzésén
  • Javítottak a 8x-os scope-on az LMG esetében
  • A crossbow újratöltési ideje 4 másodpercről 3.5-re csökkent
  • A gránátok mostantól többet sebeznek és új effektek is bekerültek, amivel azt szeretnék elérni, hogy ne az esés, hanem a robbanás sebezzen a gránátok esetében
  • Teljesen kivették a gránát okozta esés sebzését
  • Nehezebbek lettek a frag gránátok 12 helyett már 18 helyet foglal
  • A Molotov 18-ról 16-ra csökkent
  • A Smoke 16-ról 14-re csökkent
  • A Stun pedig 14-ről 12-re

ADS:

  • Kikerült a késleltetett első lövés, ha karakterünk nem fut
  • Egy picivel lassabban fogunk futni, ha Sniper, LMG vagy shotgun van a kezünkben.
  • Kisebb lesz az aimpunch, ha olyan helyen találnak el, ahol kevesebb sebzést kapunk

Tárgyak:

  • A level hármas helmetek, SR Quickdraw tárak és a SR extended tárak is csak airdroppból eshetnek
  • Az AR extended quickdraw tárak spawn esélyét csökkentették
  • Az AR kiegészítőket mostantól a DMR-eken is használhatjuk
  • Az Adrenaline syringe mostantól bárhol megtalálható lesz a pályán és csak 6 másodpercre van szükségünk, ha használni akarjuk a 8 helyett

Bekerült a mapválasztás és eldönthetjük, hogy melyik pályán vagy pályákon szeretnénk játszani.

Sokat javítottak a felhasználói felületen, ha egyszerre többen vagyunk a lobby-ban.

Játékmenet

Bekerült egy új fegyver, ami az SLR névre hallgat

  • Bárhol megtalálhatjuk a pályán
  • 7.62mm-es tölténnyel műkődik
  • Alapból 10 golyó fér bele extendeddel pedig 20
  • Erősebb, mint az SKS, de nagyobb recoillal rendelkezik

Bekerült egy új négyszemélyes jármű Miramarra, ami a Mirado névre hallgat

  • Egy klasszikus izomautó, amit leginkább a Mustangokhoz tudunk hasonlítani
  • Leginkább a városok szívében és a nagyobb utakon találhatjuk meg az igen gyors járművet

Jó pár új kiegészítő került be

  • A Duckbillo lecsökkenti a shotgun függőleges szórását, de megnöveli a vízszintest, csak az S1897-re és az S12K-ra rakhatjuk rá
  • A Light Grip csökkenti a visszarúgás mértékét, de növeli a függőleges és vízszintes recoilt, AR-ekre, SMG-kre, és DMR-ekre rakhatjuk rá
  • A Thumb Grip csökkenti a vízszintes visszarúgást, de növeli a függőlegest és a visszarúgás mértékét is
  • A Half Grip csökkenti a függőleges és vízszintes visszarúgást és a mértékét is.
  • Bekerült egy új 3x-os scope, amit sűrűn megtalálhatunk a pályán
  • Bekerült a 6x-os scope is, amit visszahúzhatunk 3x-orosra is, de ezt sokkal ritkábban találhatjuk meg

Mostantól alakíthatunk a Red dot, a Hologram sight és a 2x scope stílusán és színén:

null

null

Sokkal gyorsabban fulladunk meg mostantól a vízben és a hajónk is elsüllyed, ha szétlövik

  • 10 HP-t vesztünk másodpercenként nem pedig 4-et
  • 35 másodperc helyett maxium 15-öt tudunk lent maradni
  • Egy másodperc helyett már négy másodperc kell mire a levegőnk elkezd visszatöltődni

Felhasználói felület

  • Bekerült egy új beállítás, ahol mostantól külön állíthatjuk a függőleges sensitivy-t

Világ

Miramar komoly változtatásokat kapott:

  • Megnövelték az északon található oázist és plusz épületek is bekerültek
  • Több lootot találhatunk mostantól kevésbé forgalmas helyeken
  • Csökkentették az épületek számát a nagyobb városokban
  • Jó pár tárgyat kiszedtek, ami megzavarhatta a harcokat a nagy városokban
  • Bekerült több új fedezék is, leginkább fák és kövek
  • A bonyolultabb házak alaprajza kicsit egyszerűbbé vált

Ezenkívül rengeteg bugfixet is hozott a frissítés. Így elmondhatjuk, hogy ez az 1.0 után talán a legnagyobb frissítés a PUBG történetében. Nem csak belehúztak a PUBG Corp-nál, de elképesztő módon begyújtották a rakétákat, hogy végre értelmes frissítéseket hozzanak el nekünk.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések