Koreában már pár órája megjelentek a kezdetleges leírások, de pár perccel ezelőtt a PUBG Corp. kiadta a hivatalos leírást is a teszt szerver frissítéséről.
Pár nappal ezelőtt halhattunk először arról, hogy a PUBG Corp. végre változtat a fegyvereken és az AR-ek komoly nerfet kapnak. A mai frissítésnek tehát leginkább ők lesznek a főszereplői, de kaptunk egy új fegyvert is, több új kiegészítőt, egy kis változtatás Miramarra és a pályaválasztás is bekerült.
Fegyverek és tárgyak
- A fegyverek sebzése a következőképpen változott:
- Az összes pisztoly komoly buffot kapott
- A shotgun mostantól többet sebez a végtagokra, míg a szórását 25%-kal csökkentették
- A Choke kiegészítőt pedig mostantól a Sawed Off-on is használhatjuk
SMG-k:
- Az SMG-k is többet sebeznek a végtagokra
- A Micro UZI, UMP és Vector alap sebzése is megnövekedett egy picivel
- A függőleges szórást csökkentették
- Kevésbé fog kilengeni a scope zoom közben
- Hamarabb tudjuk a szemünkhöz emelni a fegyvert
AR-ek:
- Kicsivel csökkentették az M16A4, M416, SCAR-L és az AUG sebzését
- Az M16A4, SCAR-L és M416 recoilja 30%-kal megnőtt
- Az AKM újratöltési ideje 10%-kal megnőtt
- Minden AR vízszintes és függőleges szórása is megnőtt, kivéve az AKM-nek
- Többé nem rakhatunk 8x-os scope-ot egyik AR-re sem
Sniperek:
- Megnövelték a fejre, végtagokra vagy testre leadott lövések sebzését
- Csökkentették az SKS sebzését
- Megnövelték a Mini14 és a VSS sebzését
- Megnövelték a vízszintes és függőleges szórását a snipereknek
Más fegyverek:
- Picit növeltek a DP28 és az M249 sebzésén
- Javítottak a 8x-os scope-on az LMG esetében
- A crossbow újratöltési ideje 4 másodpercről 3.5-re csökkent
- A gránátok mostantól többet sebeznek és új effektek is bekerültek, amivel azt szeretnék elérni, hogy ne az esés, hanem a robbanás sebezzen a gránátok esetében
- Teljesen kivették a gránát okozta esés sebzését
- Nehezebbek lettek a frag gránátok 12 helyett már 18 helyet foglal
- A Molotov 18-ról 16-ra csökkent
- A Smoke 16-ról 14-re csökkent
- A Stun pedig 14-ről 12-re
ADS:
- Kikerült a késleltetett első lövés, ha karakterünk nem fut
- Egy picivel lassabban fogunk futni, ha Sniper, LMG vagy shotgun van a kezünkben.
- Kisebb lesz az aimpunch, ha olyan helyen találnak el, ahol kevesebb sebzést kapunk
Tárgyak:
- A level hármas helmetek, SR Quickdraw tárak és a SR extended tárak is csak airdroppból eshetnek
- Az AR extended quickdraw tárak spawn esélyét csökkentették
- Az AR kiegészítőket mostantól a DMR-eken is használhatjuk
- Az Adrenaline syringe mostantól bárhol megtalálható lesz a pályán és csak 6 másodpercre van szükségünk, ha használni akarjuk a 8 helyett
Bekerült a mapválasztás és eldönthetjük, hogy melyik pályán vagy pályákon szeretnénk játszani.
Sokat javítottak a felhasználói felületen, ha egyszerre többen vagyunk a lobby-ban.
Játékmenet
Bekerült egy új fegyver, ami az SLR névre hallgat
- Bárhol megtalálhatjuk a pályán
- 7.62mm-es tölténnyel műkődik
- Alapból 10 golyó fér bele extendeddel pedig 20
- Erősebb, mint az SKS, de nagyobb recoillal rendelkezik
Bekerült egy új négyszemélyes jármű Miramarra, ami a Mirado névre hallgat
- Egy klasszikus izomautó, amit leginkább a Mustangokhoz tudunk hasonlítani
- Leginkább a városok szívében és a nagyobb utakon találhatjuk meg az igen gyors járművet
Jó pár új kiegészítő került be
- A Duckbillo lecsökkenti a shotgun függőleges szórását, de megnöveli a vízszintest, csak az S1897-re és az S12K-ra rakhatjuk rá
- A Light Grip csökkenti a visszarúgás mértékét, de növeli a függőleges és vízszintes recoilt, AR-ekre, SMG-kre, és DMR-ekre rakhatjuk rá
- A Thumb Grip csökkenti a vízszintes visszarúgást, de növeli a függőlegest és a visszarúgás mértékét is
- A Half Grip csökkenti a függőleges és vízszintes visszarúgást és a mértékét is.
- Bekerült egy új 3x-os scope, amit sűrűn megtalálhatunk a pályán
- Bekerült a 6x-os scope is, amit visszahúzhatunk 3x-orosra is, de ezt sokkal ritkábban találhatjuk meg
Mostantól alakíthatunk a Red dot, a Hologram sight és a 2x scope stílusán és színén:
null
null
Sokkal gyorsabban fulladunk meg mostantól a vízben és a hajónk is elsüllyed, ha szétlövik
- 10 HP-t vesztünk másodpercenként nem pedig 4-et
- 35 másodperc helyett maxium 15-öt tudunk lent maradni
- Egy másodperc helyett már négy másodperc kell mire a levegőnk elkezd visszatöltődni
Felhasználói felület
- Bekerült egy új beállítás, ahol mostantól külön állíthatjuk a függőleges sensitivy-t
Világ
Miramar komoly változtatásokat kapott:
- Megnövelték az északon található oázist és plusz épületek is bekerültek
- Több lootot találhatunk mostantól kevésbé forgalmas helyeken
- Csökkentették az épületek számát a nagyobb városokban
- Jó pár tárgyat kiszedtek, ami megzavarhatta a harcokat a nagy városokban
- Bekerült több új fedezék is, leginkább fák és kövek
- A bonyolultabb házak alaprajza kicsit egyszerűbbé vált
Ezenkívül rengeteg bugfixet is hozott a frissítés. Így elmondhatjuk, hogy ez az 1.0 után talán a legnagyobb frissítés a PUBG történetében. Nem csak belehúztak a PUBG Corp-nál, de elképesztő módon begyújtották a rakétákat, hogy végre értelmes frissítéseket hozzanak el nekünk.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!