Időnként egy játék és a valóság között nagyobb a kapcsolat, mint azt hinnénk. Alábbiakban bemutatunk néhány helyszínt, amely a PUBG egyes területeit ihlette.
Mindannyian szeretjük, hogyha egy játékban fellelhetünk olyan építményeket, területeket, amelyek a valóságban is megtalálhatóak. Ez egy nagyon különleges élményt nyújt; -azt az érzést kelti bennünk, hogy a fejlesztők tényleg nagyszerű munkát végeztek, amikor a pályát tervezték.
WackyJacky újból rendel: Melyik gripet érdemes használni spray-re?
A teszt szerveren található frissítés renget új kiegészítőt hozott, amiket WackyJacky ki is próbált.
Ezen a téren kiemelt példának fel tudom hozni az Ubisoft egyik klasszikus játékát, az Assassin's Creed 2-t, aminek készítése során a fejlesztők az utolsó vakolatdarabig igyekeztek pontos másolatot készíteni Velencéről, ott járva pedig folyamatosan déja-vu érzés fogott el, hogy én már voltam ebben az utcában, ezen a hídon. Néhány ilyen eleme a PUBG-nek is van, melyek hol máshol is lehetnének, mint Csernobilban, elvégre a pálya alaptörténete szerint is vegyi szennyeződés volt a szigeten.
A jó öreg School medencéje nemcsak a képzelet szüleménye!
Ahogyan ez a terem is megtalálható a valóságban.
Továbbá a Military Base "rádiófüggőnyét" sem a PUBG Corp. találta ki.
Ez a rádióállomás szintén Csernobil közelében található, 1976 júliusa és 1989 decembere között üzemelt. Az állomás célja a ballisztikus rakéták mihamarabbi észlelése volt a hidegháború idején.
Következő helyszínünk a Mylta közelében található erdő, amely a valóságban a Vörös-erdő nevet viseli.
A Vörös-erdő is, mint eddig minden más, szintén Ukrajnában található, Csernobiltól nem messze, és a mai napig a világ egyik legszennyezettebb területe. A Vörös-erdő nevet a csernobili atomkatasztrófa után kapta, amikor is az atomsugárzás hatására a fák vöröses-barnává változtak.
Végül pedig néhány műholdkép olyan oroszországi városokról, amelyek a formájuk miatt akár a PUBG települései is lehetnének.
Ti ismertétek ezeket az easter-eggeket?
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!