40% True Damage?
Az elmúlt napokban több fórumbejegyzés is született arról, hogy a következő 1-2 patch-ben hogyan változnak majd a lövészek és az AD tárgyak. A Riot célja alapvetően az, hogy nagyobb hangsúlyt fektessen a lövészek tehetségére, másrészt pedig, hogy jelentősen csökkentse a kritikus sebzésen alapuló buildeket, ezzel lehetőséget biztosítva más típusú ADC-knek is a visszatérésre, de azt már nem vették annyira figyelembe, hogy ezzel nem csak a lövészeket, hanem lényegében az összes AD hőst befolyásolják.
A PBE-n már láthatók ennek első verziói, és mint már megannyiszor, most is kicsit túlszámolta magát a Riot.
Infinity Edge
Az IE legdurvább változtatása, hogy az okozott kritikus sebzés 20%-át mostantól valódi sebzéssé (true damage) alakítja át. Ezzel tök jó lesz majd tankokat bontani az ADC-knek, de azt mintha elfelejtették volna, hogy mi van akkor, ha egy ilyen egy Yasuo kezébe kerül. Tegyük még hozzá ehhez a Conqueror rúnát, ami szintén átkonvertálja 3 másodpercig a kiosztott sebzésed 20%-át valódi sebzéssé, -és hopp, máris ott tartunk, hogy
a kiosztott sebzés 40%-a true damage.
Kerülnek már fel Youtube-ra az első videók is, itt van mindjárt egy a sandbox módból:
De van már gameplay is vele, tekerjetek el odáig, ahol már megvan az Infinity Edge:
Essence Reaver
Az Esszenciamartalóc amellett, hogy 10-ről 20%-ra emelte a töltési idő csökkenést, szintén új passzívot kapott: az ultidat követő 8 másodpercre 30% támadási sebességet kapsz, az alaptámadások pedig visszatöltik minden képességed (ami nem az ultid) 30%-át. És akkor ezt most nézzük meg Lucian-nel:
A videón jól látható, hogy az ulti után gyakorlatilag megállás nélkül tud ide-oda csúszkálni Lucian, és ember legyen a talpán, aki megfogja, ráadásul extra támadási sebességet is kap: egyszóval, broken.
Ez van most a PBE-n, nem túl barátságos most arrafelé a hangulat, -de biztos, hogy ezt látja a Riot is, hamarosan érkezhet a hotfix.