Miért tért vissza a régi LeBlanc és mi a helyzet Lissandra bejelentett reworkjével?

Miért tért vissza a régi LeBlanc és mi a helyzet Lissandra bejelentett reworkjével?

A legújabb Ask Riot sorozatban a Riot többek közt a két hős kapcsán, valamint az MSI idejére megjelent bemondó hangokról számolt be.

Ahogy azt már megszokhattuk, a Riot szeret kommunikálni a közösséggel, erre való az Ask Riot sorozatuk is. Mostani példányukban szó esett a különleges bemondókról, hiszen néha unalmassá válhat ugyanaz a női hang, emellett LeBlanc visszatérése és Lissandra esetleges reworkje volt még a téma.

Lesznek véglegesített különleges bemondók?

Elég sokat beszélgettünk arról, hogy a bemondók hogyan is nézhetnének ki a játékon belül, elvégre sokakat érdekel a téma. Több mindennel kísérleteztünk már e téren az évek során, mint a Star Guardian, vagy a Bilgewater események alatt, de elég vegyes visszajelzéseket kaptunk a játékosoktól.

Van pár akadály is, amit le kell küzdeni, hogy ezek állandóvá válhassanak. Egyelőre régióspecifikusan teszteljük a dolgokat az MSI ideje alatt, de nekünk is meg kell értenünk pontosan a miérteket a téma mögött, ha ezt világ szinten szeretnénk bevezetni, nem beszélve az infrastrukturális háttérről, amit ez igényel. 

Ettől függetlenül tovább teszteket tervezünk idén, szóval maradjatok velünk és mondjátok el mit gondoltok!

Miért döntöttetek úgy, hogy visszahozzátok a régi LeBlanc-ot? Nem pont azért lett megváltoztatva mert eléggé unbalanced volt?

LeBlanc már az assassin rework előtt is egy balance probléma volt, de azt követően sem változott ez meg. Próbáltunk ilyen-olyan változásokat eszközölni a képességeit illetően az Assassin Update során, hogy egy kicsit lelassítsuk a gyilkolási idejét, és hogy trükkösebbé váljon a burst sebzésért kárára. Visszatekintve a reworkre, egyértelmű volt, hogy ez ugyanúgy egészségtelen mechanikákat vezetett be nála, mint hogy az ulti képességét mi választottuk meg szabadon, illetve a késleltetett pecsét passzív sok LeBlanc játékost frusztrált.

Ahelyett, hogy ezt a változatot egyensúlyoztuk volna tovább, úgy gondoltuk, hogy jobb lenne a LeBlanc játékosoknak és a játéknak is, ha egyszerűen az elejéről kezdjük az egészet és visszatérünk a tervező táblához. Itt megpróbáljuk újfent kihangsúlyozni a counterplay lehetőségét vele szemben mindamellett, hogy tiszteletben tartjuk a karakter mivoltát és a játékosok igényeit. Egyszerűbb volt a rework előtti LeBlanc-ból kiindulni a tervezéssel és kevésbé romboló módon megoldani az in game problémáit, aminek a 8.8 lett többek közt az eredménye.

Elég sok ideje már annak, hogy olvashattunk Lissandra esetleges passzívját, vagy más képességeit érintő változásokról. Továbbra is tervben van a frissítése?

Szeretnénk továbbra is foglalkozni Lissandrával, aminek hatására új passzívot fog kapni és kisebb módosításokat a többi képességére. Ezek a változások azonban egy ideig még biztosan nem fognak megérkezni, egyelőre erősítettük a Q-ját, hogy kevesebb manába kerüljön, valamint az ulti CD-jét is csökkentettük, hogy egy kicsit jobb bőrben érezze magát, amíg kitaláljuk a további lépéseket.

Összességében tehát elmondható, hogy idővel akár saját bemondóink is lehetnek, bár speciel magyar oldalon ez elég kérdéses téma, mivel a játék magyarításáért felelős Daedalus és Cécidog már nem dolgoznak a Riot Games-nél, így nem tudom ki foglalkozhatna ezzel a témával külön. LeBlanc esetében, mielőtt túl gyorsan innánk a medve bőrére, már a visszaállításkor elmondta a Riot, hogy ez nem feltétlenül egy állandó állapot és továbbra is vizsgálják a lehetőséget, hogy miként tehetnék jobbá. Ami pedig Lissandrát illeti, neki nagyon nagy szüksége van egy kis szeretetre. Az egész sebezhetetlenség, CC vonat és az ellenfél arcába ugrás érthető, de jelenleg nincs elég burst-je ahhoz, hogy ezeknek értelme is legyen: nem tud azonnal kiszedni egy kulcscélpontot, mint LeBlanc, hiszen nincs annyi sebzése, lassabban is mozog és nem feltétlenül van kiútja a csatából, mint a megtévesztő varázslónőnek.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések