A legújabb teszt szerverre érkező frissítés nem a mérete, vagy épp hosszúsága miatt lényeges; hanem annak kiemelkedő tartalma végett.
Ahogy a korábbiakban már Meddler beszámolt róla, érkezik egy olyan opció a kliensbe, melynek segítségével a kurzor közelében lévő hősökre fókuszál majd a játék, ezzel is csökkentve a félrekattintás esélyét, hiszen mindannyian tudjuk, hogy milyen idegesítő amikor 1 ütésnyi életerővel szalad el az ellenfél csak azért, mert félrekattintottunk egy minionra.
Ezen felül a Stormrazor újabb változtatáson esett át. Az alap fizikai sebzésének az értéke 55-ről 65-re nőtt, ráadásul az egyedi passzív is változott. A korábbiakban ez úgy szólt, hogy ha nem támadtunk a legutóbbi 2 másodpercben, a következő támadásunk biztos, hogy kritikus találat lesz. Ez immár az alábbiakra változott: ha 2 másodperce nem harcoltunk, akkor a következő támadásunk +50 sebzést okoz, ez az érték pedig a támadási sebességünktől is nő. A másik egyedi passzív pedig a továbbiakban úgy alakul, hogy kritikus találat esetén, 8% támadási sebességet kapunk 5 másodpercre, ami 5 alkalommal stackelhető fel, egészen 40%-ig ezáltal.
Sion is kapott egy kis módosítást, ugyanis az életerő regenerációjának az értéke 1.4-ről 1.8-ra nőtt. Ez azonban még továbbra is gyengítés az élő szerverhez képest, ott ez az érték 2, így még továbbra is csökkenés a megszokottakhoz képest.
Végezetül pedig a Bee Grumpy emote átnevezésre került, az új neve pedig Bee Mad, melynek hangzása teljesen olyan, mint egy gonosz szuperhősé.
Ahogy azt sejtettük; vannak gondok a Stormrazor egyensúlyba hozása során. Mindenesetre kíváncsian várjuk, mi sül ki belőle a végén.
Ti mit gondoltok a változtatásokról?