Egy-két érdekesség is bekerült az új experimental patch notes-ba, de ebben a tesztben leginkább arra kell koncentrálnunk, hogy mennyivel több terület lett a pályán.
Végre valahára holnap eljön Sanhok harmadik tesztje, ahol kipróbálhatjuk, hogy milyen állapotban áll jelenleg a PUBG legújabb pályája. A patch notes megint hosszadalmas lett, de most szerencsére a képek és a rengeteg változás miatt.
"Üdvözlünk titeket Sanhokon, régi nevén Savage. Holnap, azaz május 11 hajnaltól mindenki kipróbálhatja a pályát, aki megvette a PUBG-t. Csak le kell töltenetek a PUBG: Experimental Server-t és már ott is lesz a könyvtáratokban. Még mindig van egy kis dolgunk az új pályával, mielőtt az éles szerverekre is kifutna, így mint mindig, most is várjuk a visszajelzéseket."
Időpontok:
Kezdés: Május 11 (péntek) hajnali négy óra
Zárás: Május 14 (hétfő) délután egy óra
Játékmódok:
TPP-ben és FPP-ben is kipróbálhatjuk, emellett EU-ban, NA-ban és AS-ben a Solo/Duo és a Squad is elérhető.
Játékmenet
- Ide is bekerültek a 12-ik patch notes-ban látott AR változtatások
- Mostantól több loot fog spawnolni az új pályán és alakítottak az AR-ek spawnolásán is, ami annyit takar, hogy mostantól több ilyet találunk a pályán, de csökkentették az M416 spawn rátáját, ami miatt ugyanannyit fogunk találni, mint eddig is. Emellett viszont több M16A4-et és AKM-t lelhetünk
- Mielőtt felszállnánk a repülőre megdobálhatjuk egymást almával, amit az táskánkban találunk meg
- Csökkentették annak az esélyét, hogy a védett zónába kerüljön az egész piros kör.
Járművek
- Több dizájnban is megtalálhatjuk mostantól az Aquarail-t, emellett pedig több motor és Jetski fog spawnolni a barlang környékén
Felhasználói felület
Jó pár helyszínnek megváltozott a neve:
Pálya változtatások
Bekerült pár új hely:
A BarlangTambangLakawiNa Kham
A meglévő helyeken is javítottak picit:
Bhan, a sziget közepénRuins, a sziget nyugati oldalánQuarry, a sziget közepéhez közelDocks, a sziget délnyugati oldalánMongnai, a sziget északkeleti oldalánBootcamp, a sziget közepénélParadise Resort, a sziget északkeleti oldalán
Bugfixek:
- A vér effekteket mostantól úgy látjuk, ahogy azt tervezték
- Jó pár FPS drop és hang probléma megoldódott
- Az aim punch mostantól kevésbé lesz feltűnő
- Pár láthatatlan tárgy kikerült az épületekből
- A minimap mostantól a 200 méteres körzetünket mutatja 100 helyett
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!